"قهرمان" است و دست ادای احترام کلاسیک رجعت از Weezer

درجه: 4.0/5.0 هر چند از انتشار آلبوم جدید وان Weezerاست با تاخیر Weezer هیچ کمبود قطعه از رکورد هدیه به طرفدار

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

هر چند از انتشار آلبوم جدید وان Weezerاست با تاخیر Weezer هیچ کمبود قطعه از رکورد هدیه به طرفداران. منتشر شده آوریل 6 "قهرمان" است و دوم تک تک از ثبت و با توجه به یک صدای جیر جیر از باند این آهنگ اختصاص داده شده به "اقامت در خانه خیال زوم graduators این خمیر ترش نانوا و ضروری کارگران" در پرتو این بیماری همه گیر کوروناویروس. و غیر از آن قلبی سلام, "قهرمان" یک نشانه روشن است که ون Weezer خواهد بود gracing گوش با صدای بلند گیتار و جاذب شعر به بوت.

طرفداران ممکن است پیدا کردن جو و گیتار سبک از "قهرمان" به نامی آشنا در شباهت آن به Weezer اولیه کار می کنند. "قهرمان" کپسوله بی انتها خام 1990s, راک, صدا که گروه trailblazed اما با peppier طبیعت است. Weezer گرفته است چندین راه مختلف با آن صدا از انتشار مخلوط عجیب و غریب از emo قدرت پاپ را به یک آلبوم ساخته شده تا به طور کامل را پوشش می دهد. "قهرمان" نشانه باند تعهد به ماندن درست به آن صدا امضای مهار آینده رکورد در Weezer ریشه آن را به عنوان شامل تأثیرات 1970s و 1980s سنگ غول.

ابتدا با یک بنوازند و نور, امیدوار, ریف گیتار, آهنگ راه اندازی به سنگین وتر در حالی که خواننده گروه Rivers Cuomo آواز می خواند در مورد وقت خود را به عنوان یک کودک تظاهر به یک ابرقهرمان. "وقتی که من بچه بودم, من فکر کردم من می خواهم صرفه جویی در جهان/ در حال اجرا 'دور و تعقیب تمام جنایتکاران" او آواز می خواند قبل از محکوم کردن رویاهای دوران کودکی خود را در خطوط بعدی. این آهنگ از خود تحقق و گریه برای فرش خود را در یک مسیر از هل می دهد و می کشد از فشار اجتماعی.

اما کر می افزاید: احساس: ناامنی. "شما می دانید, من سعی کردم به یک قهرمان بود اما دروغ گفتن به خودم/ I walk alone," کومو آواز می خواند. آهنگ flips از یک پیام که یکی را قهرمان خود را به یکی از قطعیت. اما این تغییر هنوز هم نکات در یادگیری به راحتی با خود — آن را به سادگی بدان معنی آن را خوب به همیشه شجاع متشکل مدل شهروند. "اما زندگی به اندازه کافی سخت است با یک هویت" کومو آواز می خواند به عنوان کلمات از اطمینان.

Weezer را از آلبوم همیشه برگزار شد آینه تا به کاستی های جامعه اغلب معاملات با تمرکز در بزرگسالان احساس وحشت و نگرانی. اما در حالی که "قهرمان" آشتی با کاستی های آن را نیز در خدمت به عنوان یک روشنایی ضعیف تابیدن از امید رانده سرود از انواع. آن را بازتابی از کومو خود مبارزه با تصویر خود را — یک موضوع به وضوح در حال حاضر در برخی از Weezer را زودتر آهنگ ها به خصوص کسانی که از 1996 Pinkerton — اما با یک دعایی توجه داشته باشید.و در حالی که از instrumentals از "قهرمان" نیست به خصوص منحصر به فرد برای Weezer, پیام آهنگ مهربان راه برای این گروه نه تنها آزادی جدید طرفداران موسیقی شده اند در انتظار برای پس از سال 2019 را Weezer (سیاه و سفید آلبوم)بلکه به ناگفته قهرمانان جهان به دلیل تشخیص اینکه آیا آنها در حال صرفه جویی در دیگران و یا به سادگی خود را.

تماس با Pooja عدل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب