دامنه کوه ساکن نقاشی ارائه می دهد و امیدواریم که در طول همه گیر

عکس: فریب دیجیتال کارلوس Santa Barbara, CA, 12 ژوئن 2020 – کارلوس, در این عکس در سمت راست یکی از 54 بزرگسالان

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399
عکس: فریب دیجیتال کارلوس

Santa Barbara, CA, 12 ژوئن 2020 – کارلوس, در این عکس در سمت راست یکی از 54 بزرگسالان با معلولیت های فکری و توسعه که در تماس دامنه کوه خانه. هر هفته او به نظر می رسد به جلو به نقاشی با مربيان از هنر پیاده روی برای کودکان و نوجوانان/بزرگسالان سانتا باربارا هنرهای توسعه سازمان است. در نتیجه یکی از همکاری های این محله نقاشی بالا. کارلوس آثار هنری خود را با رنگ های زنده و موضوعات آشنا از خانه و جامعه تبدیل به یک نقطه روشن و امید ارائه و الهام بخش مهربانی و سخاوت برای بسیاری در میان این همه گیر.

در این هفته برخی از 1500 نفر از اهدا کنندگان و دوستان و حامیان دامنه دریافت درخواست های کارلوس نقاشی و آنها را دعوت به کمک به اطمینان از سلامت و رفاه ساکنان. برای 75 سال های مسکونی تسهیلات مراقبت خدمت سانتا باربارا جامعه از جمله صدها نفر از بزرگسالان و با فرمت خانواده خود و عزیزان.

در ماه مارس دامنه کوه هیئت مدیره همراه با جمع آوری کمک های مردمی کمیته تصمیم به لغو سالانه غروب Soirée با توجه به COVID-19. این رویداد برگزار خواهد شد در تاریخ 30 مههفتم در Rockwood زنان باشگاه.

به عنوان یک نتیجه از Soirée لغو هیئت مدیره تاسیس دامنه کوه COVID-19 صندوق امداد. قبل از به پستی مدیره و اعضای کمیته ساخته شده است تماس تلفنی و ارسال ایمیل های که کمک به راه اندازی درخواست تجدید نظر. "در یک زمان کوتاه به ما سخاوتمندانه اهدا کنندگان و دوستان ما در حال حاضر مطرح $21,645. این همه مزایای دامنه کوه ساکنان. با تشکر از شما سانتا باربارا!" می گوید: ممنون نوریس Goss. معاون رئیس هیئت مدیره از شما دعوت به یک هدیه آنلاین در hillsidesb.org/donate/ و یا ارسال یک بررسی ساخته شده قابل پرداخت به دامنه کوه 1235 ورونیکا جاده چشمه های آب, Santa Barbara, CA 93105-4522.

سهم شما:

  • اطمینان از ساکنان ادامه دریافت مراقبت با کیفیت و در-سایت برنامه های روز به جای رفتن متشکرم برای آنها.
  • کمک به حفظ استانداردهای بالا در نظافت و مایع از محل اقامت ما با کارکنان اضافی.
  • ارائه کمک های مالی به خرید اضافی مورد نیاز تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

دامنه کوه ادامه به حرکت رو به جلو با پروژه جامعه که ایجاد خواهد شد دولت از-هنر تطبیقی خانه برای ساکنان یک مجتمع مخلوط-توانایی محله. از آن خواهد شد برای اولین بار در نوع خود در سانتا باربارا. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.hillsidesb.org و یا تماس با مایکل Padden-روبین مدیر توسعه و تپه و در mpaddenrubin@hillsidesb.org یا 805-687-0788 x115.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن