مورخان لابی برای محافظت و حفظ سیاه سانتا باربارا کلیسا

در پاسخ به یک لیست از خواسته های داده شده توسط فصل منطقه ای سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به طور خاص است که

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

در پاسخ به یک لیست از خواسته های داده شده توسط فصل منطقه ای سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به طور خاص است که از شهر محافظت از نشانه اهمیت تاریخی به محلی سیاه جامعه سانتا باربارا اعتماد برای حفظ تاریخی است که لابی مقامات شهرستان شامل سنت پل AME Church رسمی خود را در لیست.

"وجود نداشته است یک متدیست آفریقایی کلیسای اسقفی در سایت 502 زیتون خیابان پس از سال 1906 بود که آن را تنها ساختار در کل بلوک و زیتون خیابان شناخته شده بود به عنوان کانال خیابان" اعتماد نوشت: در بیانیه آماده. "آن را ساخته و به محلی آفریقایی آمریکایی جماعت به عنوان یک خانه از عبادت برای اعضای آن است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"توسط 1930 کلیسا احتمالا جدیدتر ساختمان ساخته شده پس از سال 1925 زلزله گرفته بود در این صورت ما می دانیم امروز — بزرگتر و بیشتر قابل توجهی ساختمان با متصل خانه" اعتماد می رود. "این مهم آفریقایی منابع خود را برگزار کرده زمین و در خدمت جامعه خود را برای بیش از 100 سال و سزاوار شناخت تاریخ آن را نشان دهنده علاوه بر معماری زیبای آن. زمان برای تعیین آن در حال حاضر است."

اعتماد به تازگی با ارسال نامه ای امضا شده توسط, مدیر اجرایی, آنه پترسون و رئیس جمهور هیئت مدیره Debby Aceves به این شهر تاریخی نشانه کمیسیون با درخواست رسمی. "این ساختمان تنها شایسته به رسمیت شناختن ؟" اعتماد پرسید. "نه با یک شات. ما باید خیلی بیشتر کار را به انجام. زمینه حفظ تاریخی و موزه ها باید همیشه در صف مقدم بوده است از تنوع سهام و ورود. ما نیاز به بهبود و ما شروع به دنبال به سمت داخل.... به عنوان یک سازمان ما ادامه خواهد داد به منظور بهبود خدمات ما به جامعه سانتا باربارا و برای بلند کردن آن پیچیده و گاهی مأیوس کننده و اغلب قهرمان داستان تا زمانی که همه صداهای گذشته و در حال حاضر قادر به شنیده می شود."

اعتماد گفت: این شرکت کار خود را با همکاران در موسسه اسمیتسونیان را در موزه ملی تاریخ و فرهنگ است که ایجاد یک جدید آموزش آنلاین ابزار به نام صحبت کردن در مورد مسابقه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن