حلقه شنا بادی اینتکس

انواع حلقههای بادی مخصوص شنا کودک به فرزندان شما این امکان را میدهد که بتوانند به راحتی در دریا و انواع استخر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

انواع حلقههای بادی مخصوص شنا کودک به فرزندان شما این امکان را میدهد که بتوانند به راحتی در دریا و انواع استخرها به بازی و سرگرمی مشغول شوند. اگر کودک دلبندتان از آب می­ترسد، این وسیله به راحتی می­تواند برای آنها سرگرمی و لذت بازی را به ارمغان آورد، بنابراین می­توانید حتی یک حلقه شنا بادی را بهعنوان هدیه به فرزند خود کادو بدهید. چنانچه روحالله محمدی، دستگیر پنجشیری و اجمل فرازی، ملی پوشان کیک بوکسینگ افغانستان که در ۹مه سال۲۰۱۱ دو مدال طلا و دو مدال نقره را از رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ که در یونان برگزار شده بودن به نام افغانستان رقم زدند. چنانچه در سال ۱۳۹۰ تیم ملی کونگ فو توآ افغانستان مقام سوم رقابتهای بینالمللی کونگ فو را به دست آوردند. در سال ۱۳۷۱ انجمن ووشو افغانستان به ریاست استاد محمد حسینی در تشکیلات تربیت بدنی ح. در سال ۱۳۲۳هجری شمسی با ایجاد مکتب تربیت بدنی (سپورت) ورزش والیبال شکل رسمی را بخود گرفت. این ورزش نزدیک به بوکس و کیک بوکسینگ میباشد. پس از سال ۲۰۰۱ دروازه ورزش بروی کشور اعم از زنان و مردان باز شد. هکذا زنان که نصف از جامعه افغان را تشکیل میدهد نیز بر اثر تشویق کشورهای خارج توانست تیمهای بسکتبال، فوتبال، و غیره باشگاه هارا ایجاد نمایند.

شرکت اینتکس از پی وی سی برای ساخت محصولات بادی خود استفاده میکند که ضد حساسیت، مقاوم و انعطافپذیر است و حساسیتی برای پوست حساس فرزندان شما ایجاد نمیکند. علیاکبر رضوانی در مقابل حریف آفریقای جنوبی خود قرار گرفته مسابقه را با گرفتن مدال برنز به نفع خود کرد. دلفینها همچنین نشانههایی از فرهنگ در میان خود نشان میدهند؛ چیزی که مدتهای بسیار گمان برده میشد منحصر به نسل بشر و انسانهای نخستین بودهاست. برخلاف بیشتر پستانداران، دلفینها مو و غدد زیرپوستی بر پوست خود ندارند؛ به استثنای تعداد کمی مو دور سر پوزهشان که در زمان کوتاهی پیش یا پس از تولد از دست میدهند. دلفینها این خشونت را در برابر هم به همان دلیلهایی انجام میدهند که انسانها نسبت به هم؛ برتری در میان گروه و به دست آوردن مادهها. این تیکها دارای بسامدی میان ۴۰-۳۰ کیلوهرتز هستند و به دلیل بسامد بالایشان، به دلفینها توانایی تشخیص جانداران کوچکی با اندازههای بیشتر از ۱ سانتیمتر را میدهند.

از آنجا که دلفینی که به صورت کامل به خواب برود، غرق میشود، این جانوران بر خلاف انسانها به تک تک نفسهایشان کنترل کامل دارند. گوش پستانداران به صورت طبیعی برای تشخیص صدا در هوا فرگشت یافتهاست. اغلب کودکان از آب واهمه دارند و به این علت خود را از شنا و تفریح در آب محروم میکنند. روشهایی که اغلب پستانداران دریایی برای مقابله با این مشکل پدیدآوردهاند شامل کاهش ضربان قلب به همراه خونرسانی مقطعی - که به جانور کمک میکند خود در گردش را به اندامهای حساس به اکسیژن برساند - و پایین آوردن دمای هسته بدن و نرخ سوخت و ساز در مناطقی که نیاز چندانی به اکسیژن ندارند، میشوند. ↑ EQ یا Encephalization Quotient به ضریبی گفته میشود که از تقسیم وزن مغز به وزن بدن به دست میآید و اغلب با نسبت مورد انتظار از وزن مغز-بدن در جانوران نزدیک به هم، سنجیده میشود. به قدرت حلقه بادی در تحمل وزن توجه کنید زیرا ممکن است ازنظر اندازه و جثه مناسب باشد و بتوانید از آن استفاده کنید اما تحمل فشار وزن شما را نداشته باشد. حلقه شنا بادی به گونهای ساخته شده که در عین سبک بودن، وزن کودک را نگه میدارد و از زیر آب رفتن وی جلوگیری میکند.

نیز از محبوب ترین طرح هایی هستند که شما می توانید بر روی این تیوپ های بادی شنا کودکان آن ها را به راحتی مشاهده کنید. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از این محصولات هم در ساختار های ساده و هم در موارد طرح دار برای سنین بزرگسال هم در بازار وجود دارد که از نکات مثبت این محصولات به شمار خواهد رفت. کافیست به پنل مربوطه مراجعه نمایید تا بتوانید مدل­های موجود و تنوع محصولات را مشاهده کنید و سفارش دهید. حلقه شنا بادی یکی دیگر از محصولات بادی است که میتوان با استفاده از آن در آب تفریح کنید. کودکان با استفاده از این محصول میتوانند بر روی آب شناور مانده و به تفریح بپردازند. نقشهای بر سنگ مربوط به ۹ هزار سال پیش این جانوران را به تصویر کشیدهاند. آنها اغلب این سوتها را هنگامی تولید میکنند که توسط انسانها مورد آزار قرار گرفته باشند یا بر خلاف خواستهشان توسط انسانها محدود شده باشند. این مفهوم در مقیاس وسیع توسط دیوید H. Geiger با غرفه ایالات متحده در Expo 70 در اوزاکا، ژاپن در سال ۱۹۷۰ مورد استفاده قرار گرفت. پس از مرگ اسکندر رخسانه این قوماندان غرب در انکشاف سپورت و تمدن بلخ سهم ارزنده را گرفت.

Da ta was created  with GSA Content Gener​at​or D᠎emov ersion .

آخرین مطالب