بی خانمان خدمات انطباق با پناهگاه در محل سفارش, فیزیکی, فاصله

در حالی که بسیاری از مردم در برخورد با خستگی در داخل خانه های خود مردم بدون مسکن صورت مانع از پیدا کردن یک محل

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

در حالی که بسیاری از مردم در برخورد با خستگی در داخل خانه های خود مردم بدون مسکن صورت مانع از پیدا کردن یک محل برای اقامت در طول COVID-19 پناهگاه در محل سفارش.

آالمدا کانتی شمارش یک جمعیت بی خانمان از حدود 8000 نفر در منطقه خلیج در ماه ژانویه با توجه به زنان در طول روز رها-در مرکز و یا WDDC, مدیر اجرایی, Leslie Berkler. با پناهگاه بی خانمان به طور معمول باز کردن در شب, مراکز مانند WDDC خدمت به زنان و خانواده ها در طول روز از طریق خدمات از جمله وعده های غذایی, پست, مشاوره, مورد, مدیریت و دسترسی به تلفن و کامپیوتر Berkler گفت.

با همه گیر در اثر کامل اما Berkler گفت که او فکر می کند بی خانمانی تبدیل شده است و حتی بیشتر از یک مسئله فشار.

Berkler اشاره کرد که در حالی که یک جنبه مثبت از COVID-19 همه گیر است که بسیاری از پناهگاه در حال حاضر باز 24/7 اجازه می دهد مشتریان به ماندن در داخل و در طول روز افراد دیگر باقی می ماند در encampments در اتومبیل خود را و یا در پناهگاه های اضطراری است که همیشه باز است.

اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت هایی که مانع از WDDC از بازگشایی آن تسهیلات به مشتریان Berkler اضافه شده پس از آن تا به حال برای دریافت خلاق در مورد چگونه برای ادامه تلاش های خود را.

از نظر خدمات Berkler اشاره کرد که WDDC نشده با تجربه ای نرسیده است. این مرکز همچنان به دست داغ وعده های غذایی از طریق آن پنجره آشپزخانه و افزایش یافته است و توزیع آن از بهداشت لوازم.

"در شرایط عادی ما ممکن است ارائه حدود 10 کیسه های مواد غذایی به افرادی که در وضعیت اضطراری که نیست به اندازه کافی به غذا خوردن" Berkler گفت. "در ماه مارس ما ارائه 326 کیسه های مواد غذایی."

بهداشت نیز ثابت کرده است که یک مسئله مهم برای بسیاری به خصوص در طول همه گیر Berkler اضافه شده است.

به آدرس این WDDC است توزیع هزاران نفر از پوشک که اهدا شده است به آنnd سازمان WeHOPE ارائه تلفن همراه شستشو واحد است. آن برنامه و عزت بر روی چهار چرخ تریلر را فراهم می کند مجهز به دوش شستشو ماشین آلات و سرویس بهداشتی در دسترس به صورت رایگان با استفاده از, با توجه به وب سایت خود را. تریلر ها را به مناطق عمومی مانند کلیساها و کسب و کار در سراسر منطقه خلیج با یک برنامه نوشته شده آنلاین.

پس از آغاز پنج سال پیش و عزت در چرخ های ارائه شده 50,000 دوش به کسانی که در نیاز با توجه به WeHOPE سخنگوی دینا Bartello. کرامت در چرخ هماهنگ کننده پروژه, آنیتا, Blount, تخمین زده است که حدود 450 نفر در حال سرویس به طور معمول در هر هفته کرامت بر روی چهار چرخ در nonpandemic بار. این برنامه دیده می شود 30 درصد افزایش در استفاده از خدمات آن در طول COVID-19 گیر با توجه به Blount.

بسیاری از این کاربران همچنین بازگشت چندین بار با تریلر بازگشت اغلب به منظور ارائه به کاربران با بیش از یک دوش یک هفته Bartello اشاره کرد.

"ما در واقع اضافه شدن خدمات سایت به دلیل COVID-19," Bartello گفت. "مقدار از مردم در سایت های موجود تا به حال یک چشم انداز مثبت نیز هست."

در حالی که هر دو WDDC و WeHOPE بودجه برای ادامه خدمات به عنوان از مطبوعات زمان هر دو به شدت تکیه بر حمایت جامعه و به دنبال کمک های مالی.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن