'صدای بوق برای پایان دادن به خاموش کردن تظاهرات در می آید به سانتا باربارا

وسایل نقلیه ملبس با آمریکا پرچم و پوستر-سوار ویندوز, فلاش پیام مانند "به یاد داشته باشید قانون اساسی" و "ما ب

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

وسایل نقلیه ملبس با آمریکا پرچم و پوستر-سوار ویندوز, فلاش پیام مانند "به یاد داشته باشید قانون اساسی" و "ما باز County" ماجرا De la Guerra پلازا بعد از ظهر جمعه در اعتراض به ایالت اقامت در خانه سفارش دهید.

"من اینجا هستم چون من اعتقاد دارم که دولت مجازات و ما واقعا نیاز به بازگشت به کار در حال حاضر," گفت: یک معترض که تنها شناسایی خود را به عنوان Jacob M. "من فکر می کنم ما باید مراقب باشید در مورد چگونه ما باز است اما ما باید باز همه کسب و کار در حال حاضر. هر کس سزاوار این فرصت را به پول و برای خود فراهم می کند."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


100 و یا پس وسایل نقلیه آب گرفتگی پلازا در حالی که بوق و فریاد برای حدود 20 دقیقه قبل از اینکه آنها سوار خیابان دولت برای ادامه این مراسم حضور داشتند. یک تعداد انگشت شماری از عابر پیاده تظاهرات راه می رفت مرکز پلازا بیش از حد.

"من از افسردگی رنج می برند و اضطراب و پس از من گیر داخل اضطراب من و بعد فورا رفت واز خیلی بدتر" گفت: Charles Huffines در پلازا مرکز. Huffines است منطقه 5 نماینده در شهرستان رفتاری سلامتی کمیسیون اما او روشن ساخته است که او صحبت میکرد و برای خودش و بقیه از کمیسیون. "افرادی که ندارد و روانی-مسائل مربوط به سلامت آنها را به این دلیل غیر ضروری شود."

اگر چه تقریبا تمام معترضان به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن این موضع که اقامت در خانه سفارش یک نفس بیش از حد دولت تمام شد و در توافق مورد کوشندگی ویروس خود را. در حالی که بسیاری از معترضان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای پوشیدن یک ماسک و بیشتر نگهداری اجتماعی دور باقی مانده در وسایل نقلیه خود را دیگر معترضان فریاد می زدند که با پوشیدن ماسک شبیه به fearmongering. (یک شهرستان به منظور رفت و به اثر این جمعه الزامی است که مردم و کارگران باید پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در بسیاری از کسب و کار در شهر است.)

Charles Cole است که در حال اجرا در برابر Ventura County سرپرست استیو بنت برای دولت این مجمع نوامبر نیز نشان داد تا به اعتراض تکان دادن یک پرچم آمریکا و پوشیدن "نگه داشتن امریکا بزرگ" کلاه. بسیاری از کسانی که با حضور در این تجمع sported pro-دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دنده. کول گفت که اگر چه او طول می کشد این ویروس به طور جدی او معتقد است منظور این است که بر خلاف قانون اساسی و این که کسب و کار نیاز به شروع به باز کردن.

"من فکر می کنم ما نیاز به انجام آن را به دقت و در فازهای اما Newsom این فاز در حال رفتن به راه بیش از حد طولانی" کول گفت. "من باور دارم همه چیز را باید باز کرد تا مارس 15, max. همه چیز را دولت می گوید با یک دانه نمک است و این یک نفس بیش از حد."

Cole همچنین افزود که او با اهدای خون خود در ماه مه به COVID-19 بيمار. او با پدرش توماس کول و مدیر کمپین علامت McIntire.

"من اینجا هستم چرا که هیچ کس نمی تواند لمس سواحل در کالیفرنیا گفت:" McIntire که پیچیده در پرچم آمریکا در اشاره به فرماندار گاوین Newsom را روز شنبه به منظور نزدیک تنها اورنج کانتی سواحل بعد از یک گزارش پیش از آن که او خواهد بود بسته شدن تمام سواحل در دولت است. "این مزخرف که ما ادامه خواهد داد برای حفظ کسب و کار بسته و مردم را مجبور به از دست دادن درآمد خود را, اما پس از آن اجازه می دهد تا سواحل به باز بماند زیرا ساحلی طرفداران خواستار آن است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب