هاپ آنلاین: چگونه بازی مسابقات دانش آموزان را با هم در طول قرنطینه

این تقریبا دو ماه پس از منطقه خلیج پناهگاه در محل سفارش شروع و UC برکلی است ترک. دانش آموزان باید بازگشت به خا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

این تقریبا دو ماه پس از منطقه خلیج پناهگاه در محل سفارش شروع و UC برکلی است ترک. دانش آموزان باید بازگشت به خانه های خود در سراسر جهان, خروج, دوستان, دانشگاه و معشوق دانشجویی باشگاه پشت بدون شانس برای گفتن مناسب خداحافظ.

برخی از گروه ها در کال, اما, همچنان ادامه دارد آنلاین. بازی های ویدئویی و esports در حال دیدن غیر منتظره بوم به عنوان بسیاری از مردم محدود به خانه های خود. به طور مشابه, تشکل های دانشجویی هستند که با تمرکز بر روی بازی در حال پیدا کردن راه هایی برای آوردن انرژی از رقابت به دانش آموزان در خانه.

برکلی افسانه رسمی لیگ از افسانه های باشگاه در کال است مشغول نگه داشتن در قرنطینه. از 30 آوریل 3 آن میزبانی برکلی افسانه رقیب سری یا BLCS, یک, لیگ از افسانه های مسابقات برای عموم آزاد.

این رویداد نقاشی یک تصویر از قدرت esports در سطح محلی به خصوص در حالی که بسیاری از منابع دیگر از سرگرمی باید زمین را متوقف کند.

"ما اصلی حوادث شده اند بسیار بی ریا چون ما به اندازه کافی خوش شانس می شود قادر به اجرای آنها گفت:" پاتریک Visan برکلی افسانه جمهور و تاریخ و مهندسی زیستی ، "ما ادامه داد: میزبانی رویدادهای طبق معمول از آنجا که در نظریه مردم زمان بیشتری را در خانه و ما هنوز هم می خواهید برای ارائه یک فضا برای مردم به اویختن حتی اگر آنها قادر به در فرد ما است."

با تشکر آنلاین ماهیت بازی باشگاه دانشجویان هرگز واقعا به خداحافظی اگر آنها نمی خواهند به. حتی قبل از COVID-19 گیر برکلی افسانه آنلاین سیستم عامل به طور منظم میزبان بازی اخیر grads و همچنین به زمان اعضای باشگاه. BLCS جذب چندین دانش آموزان سابق.

یک فارغ التحصیل است Sonny "Sonny2o9" نگوین که فارغ التحصیل از کال در سال 2018 است. در حالی که او یک دانش آموز او برای این بخش من League of Legends تیم به نمایندگی از کال در کالج مسابقات League of Legends. نگوین و هم تیمی های خود موفق به کسب مقام اول در BLCS مسابقات است.

"من اساسا تمام هم تیمی های من در صف آنها از سراسر کشور است. یکی از آنها این است که از کانادا به طوری که تنها دلیل ما قادر به شرکت است که آن را آنلاین" نگوین گفت. "من آن را خیلی بیشتر مسابقات آنلاین امروزه به دلیل قرنطینه که خوب است."

دانشجویان فعلی نیز با تمجید از رقابت آنلاین. آنتونی ژو تاریخ و علوم کامپیوتر عمده به امضا رسید تا بازی با دوستان خود را از ایلینوی خانه خود دولت است.

"من فکر می کنم یک خروجی به مردم با هم به بازی با هم و سعی کنید سخت همراه است که واقعا سالم است. آن را به شما می دهد یک هدف برای انجام کاری به عنوان تنها رفتن در مورد روز خود را monotonously," ژو گفت. "این کاملا سرگرم کننده — رویداد بزرگ است. من قطعا دوباره آن را انجام دهد."

این BLCS مدل شد پس از باشگاه قبلی 5v5 و مسابقات که در آن میزبانی سالانه است. این مسابقات 5v5 و محدود بود به 50 رقبای محلی منطقه با توجه به محدودیت فضا به عنوان تیم تا به حال به بازی در فرد است.

BLCS از سوی دیگر جذب بیش از 100 ثبت نام با به طور کامل آنلاین با فرمت. برکلی افسانه افسران ایجاد براکت, راه اندازی بازی ها و پاسخ به سوالات از طریق, اختلاف, چت پلت فرم به طور خاص در نظر گرفته شده برای جوامع بازی.

این باشگاه همچنین راه اندازی خود را livestream از این رویداد در برکلی افسانه کشش کانال کامل با کاستورهای. تولید جریان به طور کامل از راه دور بود که شبیه به حرفه ای esports لیگ که BLCS تقلید.

اکثر تیم های شرکت کننده تا به حال برخی از وابستگی با UC برکلی اما چند شد از دانشگاه استونی بروک در دانشگاه استنفورد و دانشگاه واشنگتن است.

"هیجان انگیز ترین بخش برای من بود صحبت کردن به طوری که بسیاری از مردم از مدارس مختلف را دیدم که مسابقات ما و تصمیم به رقابت در برابر یکدیگر گفت:" امی جیانگ دوم برکلی افسانه معاون رئیس جمهور. "ملاقات با افراد جدید و دیدن آنها در رقابت standout لحظه."

به عنوان برکلی افسانه ها نشان می دهد بازی های ویدئویی می تواند یک راه موثر برای پرداختن به چالش های است که با معاشرت در قرنطینه و نفوذ خود را گسترده است.

محبوب Facebook صفحه زوم الگوهای رفتاری برای خود Quaranteens کاربران به اشتراک گذاری منابع به بازی بازی های آنلاین با هم به عنوان یک راه برای در تماس ماندن با دوستان کالج. برخی از ورزش های سنتی لیگ را تبدیل به esports محتوا در حالی که ستاره های خود را در خانه هستند.

آینده در دانشگاه برکلی نامشخص است توجه به اطلاعیه اخیر در مورد آموزش از راه دور برای پاییز سال 2020 ترم. با وجود عدم قطعیت در برکلی افسانه نگه می دارد و آن مناظر را در انجام بهترین خود را برای جامعه دانشجویی.

"ریشه ما هدف این است که برای مردم به یک زمان خوب و لذت بردن از خود" Visan گفت. "من امیدوارم که میزان تلاش ما قرار داده و به بازیکنان تجربه درخشید طریق که آنها را الهام به عقب آمد و به ما بازخورد بنابراین ما می تواند همچنان به ایجاد حتی بزرگتر مسابقات برای بیشتر مردم است."

جولیا شن را پوشش می دهد esports. تماس با او در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @yinglol.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن