افق صفر سحر در کامپیوتر ویژگی های بازی پویا توسط مسائل فنی

درجه: 3.0/5.0 افق صفر سحر آخرین در یک سری از انحصاری پلی استیشن 4 سابق است که یک نسخه کامپیوتر دریافت کرده اند

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

درجه: 3.0/5.0

افق صفر سحر آخرین در یک سری از انحصاری پلی استیشن 4 سابق است که یک نسخه کامپیوتر دریافت کرده اند. یکی از منحصر به فرد ترین جنبه های بازی توسعه دهنده بازی های چئریاست' نوآورانه را در سبک اشباع شده پس از آخرالزمان است. افق صفر سحر می گیرد هزاره در آینده, در جهان نفس گیر است که می بیند آخرین وستگی از جامعه مدرن کاهش یافته به آثار. در این جهان، بشریت تنها در قبایل کوچک تحمل کرده است. تمام آن چه از "قدیمی ها" باقی مانده است، روبات های قاتلی هستند که مانند دایناسورها با مسلسل به نظر می رسه و رفتار می کنن.

بازیکنان کنترل آلوی (اشلی بورچ) را به عهده می گیرن، که یک دورافتاددر هنگام تولد توسط قبیله اش دور شده است. در شروع بازی، نقشه او این است که به قبیله خود بازگردند و در مراسم اثبات شرکت کنند، آیینی جنگجو که به او اجازه خواهد داد تا دلیل تبعیدش را بیاموزد. به عنوان تلاش شخصی آلوی برای پاسخ می فرستد او را به جهان گسترده تر، با این حال، سفر خود را در محدوده رشد می کند. روایت افق صفر سحر با کاوش بازیکن موازی است به طوری که آلوی داستان بزرگتر سرنوشت بشریت را با آشنایی بیشتر بازیکن با دنیای بازی کشف می کند.

اگرچه داستان و بازی به طور هم یک وام از دیگر بازی های فانتزی و علمی - فی، توسعه دهندگان ارائه توجیه خلاق هر بار که آنها در طناب تکیه می کنند. برای مثال، یک مکانیک مرکزی در افق صفر سحر، مانند در Witcher 3: شکار وحشی، رستگاری مرده قرمز 2 و شبح Tsushima، حالت حس اوج است که اجازه می دهد تا بازیکن را به برجسته دنباله پا بهدنبال. برخلاف بازی های دیگر، این ویژگی اسکن به طور طبیعی از فرهنگ های مختلف رشد می کند و ذاتاً به کودکی تنها و تبعیدشده آلوی گره خورده است.

اجرای صدای بورچ در آوردن بازیکنان برای همدلی با آلوی بسیار سودمند است، اما انیمیشن صورت آلوی و دیگر شخصیت ها ناهماهنگ است، از قابل گذر تا پایین قابل خنده. نوشته گفتگوی افق صفر سحر، به ویژه در ماموریت های جانبی و در لحظاتی که آلوی با صدای بلند به هیچ به طور خاص صحبت می کند، استاندارد تعیین شده توسط روایت فکر لایه بندی شده را ملاقات نمی کند.

صحنه های داستان به طور تازه ای کوتاه باقی می ماند و خدمت به بازیکن به سمت بخش های بازی، ترک exposition به عنوان یک مکالمه اختیاری. با این حال، گام کشیدن رنج می برد زمانی که داستان اصلی است به طور مداوم به توقف به عنوان بازیکنان scour چشم انداز برای شفا گیاهان به منظور جلوگیری از کم جوراب بودن در نبرد رئیس بعدی کشیده شده است.

مبارزه با دایناسورها ربات به خصوص چالش برانگیز است، مجبور کردن بازیکنان به استفاده از مکانیک های مختلف بازی به مزایای خود. چون بازیکنان باید نوع صحیح سلاح و مهمات را با هر موجود جفت کرده باشند، complacency یعنی مرگ قطعی.

با وجود این پیچیدگی، بیشتر افق صفر سحر آلوی را در برابر نمراتی از دشمنان انسانی که به مراتب کمتر جالب برای مبارزه با آنها است، می کند. خفا ساده و آسان است، اجازه می دهد آلوی به مضحک نزدیک بدون هشدار دشمنان. بعلاوه، فقدان مکانیک قفل در مبارزه با غوغا به معنی نیزه آلوی بیشتر از دست رفته و اغلب بی فایده است.

در اصل در سال 2017 راه اندازی شد, نسخه PS4 افق صفر سحر ضربه سر و صدا به دلیل گیم پلی هسته جلا آن بود: مبارزه با انواع ماشین های مختلف و جهان باز غنی, گسترده. در کامپیوتر، ماوس و کنترل صفحه کلید اجازه می دهد مبارزه با به بسیار بیشتر پاسخگو از PS4، نگه داشتن بازیکن درگیر در عمل و قطع وقفه های اندمیک به کنترل کننده بازی. جهان باز است به همین ترتیب بسیار خیره کننده تر با روشنایی بهبود یافته و بافت وفاداری بالاتر ساخته شده است.

و با این حال ، اشکالات فنی گسترده ای در هم می پرد تجربه کلی افق صفر سحر ، حتی در بالا پایان رایانه های شخصی. Death Strandingثابت لکنت زبان، قطره قطره قطره و سقوط تصادفی فریم بی اهمیت برای نسخه جدید از عنوان چند ساله، به خصوص از نسخه جولای PC مرگ رشته ، که همچنین با استفاده از گوریلا 'sدسیما موتور بازی، نزدیک به فنی کاملبود.

در حالی که افق صفر سحر را در سبک tropes و طراحی بازی ناهمتا به تنهایی کافی نیست به ترش تجربه کامل، داستان جذاب و مبارزه با به طور منظم توسط اذیت کوچک وزن. این, همراه با عملکرد ضعیف, باعث می شود افق صفر سحر انتشار کامپیوتر احساس می خواهم یک بتا ناتمام به جای یک بازی پرفروش. در نهایت، بیانیه statement رسمی توسعه دهندگان در مورد اشکالات تنها تأیید می کند که افق صفر سحر نباید در وضعیت فعلی خود منتشر شده است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن