مسکن قرارداد مذاکرات میان La Quinta Inn شهر برکلی در نتیجه فسخ

درگیری بیش از یک قرارداد بین شهر برکلی و La Quinta Inn منجر به آن ختم پنج شنبه, ending, هتل پتانسیل ارائه اتاق

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

درگیری بیش از یک قرارداد بین شهر برکلی و La Quinta Inn منجر به آن ختم پنج شنبه, ending, هتل پتانسیل ارائه اتاق های این شهر را برای بی خانمان جامعه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

La Quinta Inn بود به ارائه 113 تخت در آن 920 خیابان دانشگاه. محل به افراد بی خانمان به عنوان بخشی از شهرستان را تلاش برای ارائه یک محیط امن را قادر می سازد که مناسب اجتماعی فاصله اقدامات در طول بیماری همه گیر.

"این بسیار ناامید کننده توسعه با توجه به چه مقدار زمان و شهرستان و شهر قرار داده شده بود به کار ساخت آن گفت:" شهر برکلی سخنگوی Matthai Chakko یک ایمیل به در. "در نهایت آن را حق تصمیم گیری برای ما و مشتریان ما کارکنان و جامعه است."

در تاریخ 27 آوریل صاحب هتل پیتر Khatri فرستاده آالمدا کانتی ابراز نگرانی از توافق و مذاکرات شروع به شکستن با توجه به فسخ نامه فرستاده پنج شنبه از شهرستان به Khatri. در این نامه مدعی است که آالمدا کانتی کارکنان و شهر برکلی نمایندگان بودند حاضر دسترسی به مناطق مختلف زمانی که آنها اقدام به بازدید از هتل دو روز بعد.

Khatri رد این ادعا به گفته مدیر خود اجازه کارکنان دسترسی کامل به مناطق از هتل.

بخش نامه همچنین مدعی است که پنج زن آالمدا کانتی کارکنان و نمایندگان شهرستان در بازدید از هتل دوباره پنج شنبه اما گفته شد که آنها قادر نخواهد بود برای استفاده در مناطق خاص از جمله یک اتاق صبحانه.

علاوه بر این نامه مدعی است که Khatri در زمان یکی از کارکنان در یک اتاق جداگانه و خودداری اعضای دیگر دسترسی به زمانی که آنها ناراحت کننده شد. Khatri اظهار داشت: در نامه ای به این شهرستان این است که در حالی که او در دیدار با یکی از کارکنان به طور جداگانه به بحث در مورد استفاده از صبحانه در اتاق باز مانده است و هر دو طرف راضی به برخورد.

بخش نامه بیشتر مدعی است که بعد Khatri نیز حاضر به ایمیل یک زن کارمند شهرستان در حساب از جنسیت خود و اصرار بر تنها با صحبت کردن با مرد county کارکنان.

Khatri رد این ادعا به عنوان به خوبی.

"من بسیار به جرم خود بیانیه ای که من درگیر تبعیض علیه هر یک از شهرستان کارکنان یا نمایندگان که من تا به حال ارتباط با" Khatri گفت: در نامه خود. "من با بسیاری از زنان در کسب و کار من و این اولین بار است که هر کسی که ساخته شده است این اتهام. ... به حدی که هر کسی بر این باور بود که من در حال جنسیتی بود که قصد من و من در حال حاضر به عذر خواهی کرد اگر هر گونه نظر من ساخته شده بود و درک در آن شیوه است."

با توجه به Chakko شهر تهیه شده بود به حرکت ساکنان برکلی غذا و مسکن و پروژه پناهگاه به هتل با کارکنان شهرستان آماده ارائه به مصرف پزشکی و سلامتی چک. چهل و هشت ساکنان شده بود آزمایش COVID-19 و به نقل مکان کرد در جمعه Chakko اضافه شده است.

در حال حاضر این شهرستان دارای تکیه بر امکانات رفاهی دیگر برای افراد بی خانمان که شامل 18, تریلر چهار واحد خانه متعلق به شهر و شهرستان-اجرای هتل ها در اوکلند با توجه به Chakko.

"من عمیقا نا امید است که این توافق به جای unhoused افراد در La Quinta Inn شکسته است" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín یک ایمیل به در. "من همچنان متعهد به ادامه تلاش های ما برای اطمینان از سلامت و ایمنی ما آسیب پذیرترین اعضای جامعه در طول COVID-19 بحران است."

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن