چگونه مانند یک جدی می تواند کمک به شما در UC برکلی

بسیاری از بچه ها از خواب در حال رشد به یک شوالیه جدی. جدی شوالیه قهرمانان از "جنگ ستارگان" که ابرقدرت lightsab

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

بسیاری از بچه ها از خواب در حال رشد به یک شوالیه جدی. جدی شوالیه قهرمانان از "جنگ ستارگان" که ابرقدرت lightsabers و خیلی باحال هستند. در حال حاضر به عنوان یک دانش آموز کالج که نوع رویا ممکن است به نظر می رسد مانند یک کل ، این اقدام مانند یک جدی می تواند کمک به شما به عنوان یک دانشجو حتی اگر شما نمی توانید با استفاده از نیروی. در اینجا برخی از درسهای جدی است که شما می توانید به رشد در دانشگاه برکلی است.

اجازه رفتن از فایل پیوست

کلید مستاجر جدی در فلسفه است که به ازاد. جدی باید کلی دلسوزی برای کهکشان به جای عشق به یک فرد خاص. نقطه ای از این فلسفه است که برای جلوگیری از وارد شدن صدمه دیده یا عصبانی و حسود است. به عنوان یک دانشجو شما می توانید این فلسفه به نمره خود را. نمی شود بیش از حد متصل به هر کلاس خاص درجه. سعی کنید به خوبی انجام دهد اما نمی تواند دیوانه یا ضجه و زاری اگر یکی معلوم نشده. شاید سپس نمرات خود را کم دردسرتر خواهد بود و شما را عصبانی و کمتر.

تفکر

یکی از فعالیت های جدی انجام غالبا مراقبه است. آن است که راه خود را از اتصال به زور و اغلب اجازه می دهد تا آنها را دور از موقعیت فعلی خود را. شما ممکن است قادر به اتصال به زور اما مراقبه است که هنوز هم مفید است. مراقبه به شما کمک می کند کمتر احساس گیر کرده و به شما یک دیدگاه بهتر در همه چیز. بنابراین اگر شما احساس استرس یا مثل شما ضربه دیوار و سعی کنید به تفکر با یک برنامه یک ویدیو و یا حتی توسط خودتان. شما فقط ممکن است رسیدن به آرامش از جدی.

حفظ آرامش در برابر سختی

یکی از کارهای جالب در مورد جدی است که چگونه آنها در مقابله با مشکلات. اغلب آنها آرام و منطقی در اعمال خود. این چیزی است که یک دانشگاه برکلی دانش آموز می تواند از یادگیری و پیاده سازی است. سعی کنید به دمدمی مزاجی هنگامی که شما در حال ارائه شده با یک مشکل جدید. به جای حفظ آرامش و انجام یک چیز در یک زمان. اگر شما, شما باید اقدام مانند یک جدی در هیچ زمان.

سعی کنید برای ساختن جهانی بهتر برای دیگران

Jedi Knights هستند نگهبانان صلح است. عمل آنها را در راه به کهکشان را صلح آمیز و عادلانه بود و چگونه Qui-Gon Jinn و خود را شاگرد Obi-Wan Kenobi کمک مردم Naboo رهایی از فلج محاصره. شما می توانید به کمک این جهان را بهتر در راه های کوچک بیش از حد. نوع به دانش آموزان همکار خود را و کمک به آنها برای آن را بپرسید. و یا تمیز کردن اتاق خود را پس از هم اتاقی های خود را مجبور به راه رفتن بر لباس های خود را. هر آنچه در آن است که سعی کنید به عمل به این جهان به مکانی بهتر, فقط مانند یک جدی خواهد بود.

امیدوارم این نکات به شما کمک خواهد کرد زندگی مثل یک جدی و UC برکلی فقط یک کمی آسان تر است. ممکن است نیروی با شما همیشه.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب