چگونه COVID-19 تاثیر می گذارد بزرگترین مسابقه در مردان, تنیس, تاریخچه

برای دهه گذشته جالب ترین روایت در تنیس مردان بوده است در این مسابقه به برگزاری گرند اسلم عناوین رکورد. و برای

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

برای دهه گذشته جالب ترین روایت در تنیس مردان بوده است در این مسابقه به برگزاری گرند اسلم عناوین رکورد. و برای بسیاری از این داستان وجود داشته است سه بازیکن اصلی: راجر فدرر, رافائل نادال و نواک جوکوویچ.

فدرر تحت سلطه اواسط 2000s برنده 11 عنوان در چهار سال و به خود عظیم سرب بیش از دو نفر دیگر مدعی است. نادال به طور پیوسته reeled او را در برنده شدن 12 از 15 فرانسه باز می شود که در آن همچنین قابلیت های خود را بر روی خاک رس است مطابقت ندارد. و جوکوویچ که بعد از آن آغاز شده است و تا به حال به زمین نشان داده تسلط در سال های اخیر مسلما بیشتر قابل توجه از کسانی که از دو نفر دیگر در هر برهه از زمان

"سه بزرگ" موفق به کسب 56 گذشته 67 گراند اسلم. در حال حاضر با فدرر در مجموع 20 عنوان نادال در 19 و جوکوویچ در 17 این مسابقه نزدیک تر از آن تا کنون بوده است. مرحله راه اندازی شد برای انتقاد در سال 2020 به بازی نقش مهمی در تعیین کدام یک از این افسانه ها را پایان کار خود را در بالای بسته است.

متاسفانه مثل تقریبا تمام دیگر ورزش حرفه ای تنیس قرار داده است نگه دارید برای چند ماه به دلیل COVID-19 بحران است. این لازم است مکث دارای پیامدهای عمده ای برای بازی و همچنین مفاهیم برای سه نفر از بازیکنان ستاره و ماموریت خود را برای برنده شدن بیشتر کرد.

این انتقاد واکنش به این بیماری همه گیر است متفاوت باشد با توجه به زمانی که آنها برنامه ریزی شده رخ می دهد. باز استرالیایی در حال حاضر در محل در ژانویه crowning جوکوویچ قهرمان وجود دارد برای بار هشتم. باز فرانسوی که معمولا در اواخر ماه مه به تعویق افتاد به هفت. 20 ویمبلدون لغو شد برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم و ایالات متحده باز که شروع می شود در اواخر ماه اوت ساخته شده است بدون هیچ تغییری به آن برنامه.

بسته به اینکه چگونه شما نگاه کنید وضعیت فدرر حرفه ای است نهفته ترین و حداقل با این تغییرات است. در اواخر فوریه فقط چند هفته قبل از مسابقات آغاز شده بودن لغو 38 ساله اعلام کرد که او تا به حال تحت عمل جراحی زانو خواهد بود و نشسته و در حالی که دوره نقاهت بعد برای چند ماه آینده. این به این معنی زمان او از دست رفته است اکنون او می شده اند از دست رفته به هر حال باز فرانسوی است که او نمی تواند قادر به رقابت در حال حاضر به عقب بر روی میز است.

خبر بد این است که او بعید است به نفع خود باز فرانسوی زمانی که نادال سالم است و مسابقات او را به حال بهترین شات در برنده شدن در ویمبلدون آشکار است لغو شد. اگر فدرر است که برای ساخت در رهبری او بیش از رقبای خود, او به احتمال زیاد به ایجاد یک پایه در ایالات متحده باز که او را از سال 2008.

او به عنوان قدیمی ترین از سه فدرر پنجره فرصت است و بسته شدن سریع اما با یک استراحت از عمل, آن را نیز ممکن است او را از بازگشت دوباره جوان شده بود و هنگامی که او برنده 2017 استرالیا پس از شش ماه از تور.

این تغییرات به تور برنامه کمتر مخل به نادال اسلم مسابقه به عنوان آخرین 11 اسلم عناوین آمده اند از ایالات متحده باز و باز فرانسوی, اما آنها هنوز هم تحت تاثیر او. اگر او را به نفع خود باز فرانسه و ایالات متحده باز, به عنوان او در دو سه سال گذشته او را مجبور به بلند کردن جایزه در دادگاه های سخت در نیویورک و پس از آن بلافاصله دوباره بازی خود را به کت و شلوار دادگاه رس باز فرانسوی که شروع می شود فقط یک هفته بعد.

نادال مرد دقیق روال شناخته شده برای وسواسی توجه به جزئیات را به هم ترازی مناسب از نوشیدنی های انرژی courtside. این بداهه برنامه می تواند پرتاب او را فقط به اندازه کافی به یک معمولا اجتناب ناپذیر باز فرانسوی برنده شدن کمی سخت تر برای رسیدن به.

جوکوویچ از سوی دیگر است که بسیار تحت تاثیر قرار با حداقل تغییرات به برنامه. او برنده ویمبلدون دو سال گذشته پس از لغو آن طول می کشد یک شایسته پیروزی اسلم را از او دور اما تلاش های خود را برای رسیدن نادال و فدرر در غیر این صورت بدون تغییر. برای او آن همواره مورد outlasting خود اعداد و او به شما مقدار زیادی از شانس را تا سه اسلم کسری او در حال حاضر چهره در آینده مسابقات در دادگاه های سخت و چمن دادگاه.

مسابقه در میان این سه بازیکن بسیار precariously متعادل در حال حاضر است که واقعا وجود دارد هیچ گفتن که به پایان خواهد رسید ، سرانجام نسل بعدی با کمک جوانان را پیش افتادن از سه نوابغ اما وقتی که اتفاق خواهد افتاد حدس و گمان است. در حال حاضر سه برنده گذشته 13 مستقیم انتقاد شدید ظاهر می شود مثل همیشه قوی و با انگیزه بزرگترین مسابقه تنیس تا به حال دیده می شود.

Zachary سالن می نویسد: برای خرس بایت, روزانه کالیفرنیا ورزشی وبلاگ. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن