چگونه کلاهبرداران با استفاده از پنسیلوانیا تعداد مدعیان بیکاری به پول نقد در

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 5:54 PM EDT Jun 7, 2020به عنوان اگر از دست دادن شغل خود و یا یک رشته از

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

به عنوان اگر از دست دادن شغل خود و یا یک رشته از حقوق در طول یک coronavirus مربوط کردند نیست به اندازه کافی استرس زا در حال حاضر کسانی که فایل برای مزایای بیکاری در حال هشدار داد مراقب حرفه ای حلقه جرم و جنایت.

و کلاهبرداران می تواند ایجاد سردرد برای شما بیش از حد حتی اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هنوز هم به کار می شود و یا شاید حتی بازنشسته شد.

اضافه کردن این به یک لیست طولانی از COVID-19 سردرد.

در سراسر کشور مصرف کنندگان در حال هشدار داده است که تقلب در افزایش مربوط به تعداد مدعیان بیکاری — مشکل شده است خال خال در پنسیلوانیا است.

روز جمعه پنسیلوانیا دادستانی کل و باراک اوباما در فیلادلفیا خواست شهروندان برای آگاهی از کلاهبرداری پس از پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت گفت: این سازمان دریافت کرده است, گزارش کلاهبرداری و تلاش در سرقت هویت.

بیشتر: پنسیلوانیا بیکاری: پاسخ سوالات شما

بیشتر: چگونه به فایل برای بیکاری در پنسیلوانیا اگر شغل خود را تحت تاثیر قرار است توسط coronavirus

هشدار به ذکر است که مقدار قابل توجهی از ادعای جعلی استفاده می کرده اند دزدیده ID اطلاعات از کارکنان مدرسه اولین پاسخ دهندگان و همچنین کارکنان دولت. سپس کلاهبرداران مستقیم پول را به حساب های بانکی خود را.

"کلاهبرداران در حال کار اضافه کاری در طول این بحران و تلاش برای استفاده از حدود 1 در 3 ساکنان نیوکاسل که از دست داده اند ، گفت:" دادستان کل Shapiro. "ما نمی خواهد اجازه دهید هر کسی ripoff عمومی و میلیون ها نفر که از کار هستند."

برخی از داده ها استفاده می شود ممکن است متعلق به هر کس که آیا آنها بیکار یا نه. بازنشستگان به عنوان مثال گزارش بیکاری دریافت فرم به منظور بررسی هویت خود را از زمانی که دولت آنها را امتحان کنید نه به هر گونه ادعا می کند به تازگی.

آنلاین هنرمندان ادعا می شود فرفره کارگران و یا خود اشتغالی کارگران در برخی از موارد به سرقت پول از نرخ بیکاری سیستم.

بیشتر: چگونه Pa. بیکاری شکست ؟

مزایای بیکاری تبدیل شده اند به خصوص سودآور برای دزد در طول coronavirus بحران است. اضافی $600 در منافع ممکن است اضافه شده در بالای دولت مزایای بیکاری برای کسانی که از دست دادن کار با توجه به COVID-19 بحران جدید فدرال همه گیر بیکاری کمک برنامه.

به طور فزاینده قربانیان سرقت هویت در حال پیدا کردن اطلاعات شخصی خود را به سرقت رفته بود هنگامی که آنها دریافت یک غرامت بیکاری چک و یا واریز مستقیم از بیکاری کمک که آنها هرگز برای اعمال می شود.

این ضرر و زیان از این ادعا هستند تخمین زده می شود در چند صد میلیون دلار محدوده با توجه به هشدار صادر شده توسط سرویس مخفی. جنایت های سوخت اطلاعات از دست رفته در نشت نقض حملات فیشینگ و حتی oversharing در رسانه های اجتماعی.

برخی از بانک ها و یا اتحادیه های اعتباری نیز ممکن است محل نگه دارید و بر روی حساب مشتری اگر موسسه مالی مظنون به تقلب. مشتریان نیاز به کار به طور مستقیم با بانک در صورتی که مورد است.

دولت بیکاری آژانس کار با اجرای قانون برای تعیین سطح تقلب در اینجا.

دولت را به طور موقت به حالت تعلیق در پرداخت های خاص برای جلوگیری از تقلب هنگامی که آن را مشکوک مخرب ادعا می کند.

دولت Rep. شریل Delozier در زمان به توییتر در ماه گذشته پس از دریافت بیش از 7000 دلار در جبران خسارت بیکاری چک. Delozier یک جمهوری خواه به نمایندگی از Cumberland County, هرگز ظ ادعا و گفت: دریافت چک در یک آدرس او هرگز زندگی می کردند.

"دفاتر ما با استفاده از هر منبع در سطح فدرال و ایالتی برای کشف کردن که این جنایتکاران هستند و قرار دادن یک توقف به این سرقت" شاپیرو گفت. "اگر شما یک بررسی کنید شما نمی اعمال می شود و یا سپرده شما هستند سوال, لطفا تماس با دفاتر ما. ما نیاز به کمک برای رسیدگی به این جنایات است."

بیش از 50000 نفر ممکن است تحت تاثیر قرار, اما شاپیرو دفتر آمده است تا با مجموع نشده است. ما نمی دانیم که بیش از 2.3 میلیون ساکنان نیوکاسل را در زمینه نرخ بیکاری پس از 15 مارس.

این ایمیل از اداره بیکاری یک کلاهبرداری?

به عنوان ایمیل های ظهور در چند روز گذشته برخی از تعجب اگر آنها به دنبال در یکی دیگر از پتانسیل کلاهبرداری. چرا پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت بود در تماس با شما در مورد "بین المللی کیفری حلقه بهره برداری از COVID-19 بحران"? واقعا ؟ آن را فقط برای تلفن های موبایل بسیار عجیب و غریب است.

اما آن را مشروع است.

برخی از کسانی که در زمینه رفع بیکاری در پنسیلوانیا شروع به دریافت ایمیل هشدار به آنها که بیشتر ID تایید مورد نیاز خواهد بود با تشکر از ترس آنلاین جرم ولگردی و قانونی شکنی. برخی از دریافت نامه در ایمیل قبلی به ایمیل ارسال شد.

چه باید بکنید اگر شما یک قربانی از جبران خسارت بیکاری تقلب

اگر شما یاد بگیرند که شما یک قربانی از جبران خسارت بیکاری تقلب, شما ممکن است نیاز به مدیریت آسیب.

مراحل باید انجام شود برای نظارت بر گزارش های اعتباری خود را به نقطه هر گونه نشانه ای از هنرمندان باهم که ممکن است سعی کنید به باز کردن کارت های اعتباری خود را با استفاده از ID. استفاده از کلمات عبور قوی که رفتن آنلاین. همین حالا با کلیک بر روی هر لینک کلیک کنید و یا فایل پیوست مگر اینکه شما می توانید تایید صحت فرستنده.

شما حتی ممکن است بخواهید به گام برای توقف اعتباری خود را به طوری که کلاهبرداران ممکن است باز کردن کارت های اعتباری جدید و یا گرفتن وام های جدید با استفاده از ID خود را.

شما همچنین ممکن است بررسی خود را با بخش منابع انسانی یا بیمه گر خود را. بسیاری از ارائه خدمات برای کمک به قربانیان مرتب کردن هویت مربوط به تقلب.

چگونه برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک قربانی جبران بیکاری تقلب

دفتر دادستان کل ارائه راهنمایی های زیر:

  • اگر شما دریافت مقاله بررسی مزایای بیکاری در این پست اما فایل برای مزایای چنین در پنسیلوانیا, نمی, پول نقد, چک.
  • اگر شما دریافت پرداخت مستقیم برای مزایای بیکاری اما فایل برای مزایای چنین در پنسیلوانیا آیا استفاده از این وجوه است. پنسیلوانیا وزارت کار و صنایع سایت شامل دستورالعمل های دقیق برای بازگشت به پول است.

قربانیان باید گزارش مشکوک به سرقت هویت به پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت. یک فرم موجود در وب سایت اداره و یا از طریق تقلب در خط 1-800-692-7469.

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب