چگونه باید حفظ قطبنمای اخلاقی ما در طول COVID-19?

ربطی به کشته شدن انسان ها بیش از بیماری های عفونی است و COVID-19 برجسته تداوم آسیب پذیری ما. یک بحران می تواند

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

ربطی به کشته شدن انسان ها بیش از بیماری های عفونی است و COVID-19 برجسته تداوم آسیب پذیری ما. یک بحران می تواند ما را وادار به تصمیم گیری اخلاقی است که نشان می دهد چه نوع از مردم ما واقعا هستند. بالاتر از همه این بیماری همه گیر اخلاقی است آزمون برای بشریت است. این بیماری همه گیر فشارهای همه به صورت سوالات عمیق وجود انسان — این یک تست است که همه انسان ها ایستاده و باید.

"هر کشوری در جهان با آن مواجه است همان مجموعه ای از سوالات اخلاقی و معضلات. ... ما چگونه پاسخ خواهد شد یک آزمایش واقعی از ما انسانیت و حس عدالت" گفت: آنیتا آلن عضو سابق باراک اوباما در کمیته اخلاق زیستی. آلن به ما می پرسد چه حق و چه اشتباه است ؟ چه کاری می تواند افراد انتظار از جامعه و آنچه می تواند جامعه از آنها انتظار می رود? ما نقش دولت را به سادگی به مجموعه های اقتصادی و بهداشت عمومی دستورالعمل در مبارزه با یک بیماری کشنده یا ما باید انتظار بیشتر ؟

وجود دارد بسیاری از ایده ها و روش ها در شرایط چگونه جوامع و دولتها باید در مقابله با این بیماری همه گیر; در هر حال به آزمایش گذاشته. به عنوان ما در حال قرار دادن به آزمون در کنار آنها که باید از ما حمایت ؟

انگلستان به نظر می رسد غذای utilitarians. فایده گرایی می گوید که ما باید ما را انتخاب کنید البته بر اساس آنچه که بهترین است برای بیشترین تعداد از مردم است. برای مثال در چنین شرایطی به عنوان یک بیماری همه گیر فایده گرایی می گوید: برخی از مردم ممکن است عادلانه قربانی برای خوب بیشتر. این امر به نفع جامعه برای پذیرش تلفات استدلال برای به حداقل رساندن اختلال.

بریتانیا مشاور ارشد علمی دامن زده اختلاف زمانی که او تخمین زده است که حدود 40 میلیون نفر در انگلستان می تواند نیاز به گرفتن coronavirus برای ساخت گله ایمنی. او ادعا کرد این امر جلوگیری از این بیماری از resurging و حفاظت از اقتصاد در دراز مدت. امروز نخست وزیر بوریس جانسون دولت را رها کرده است آن گله ایمنی طرح حتی اعتراف به این که آن را یک شکست بود.

توجه داشته باشید در مختلف معتقدین اغلب خود را در تضاد با کشورهای خود را به خصوص در ایالات متحده است. آزادی خواهان و تاکید بر آزادی های فردی از نظر هر دو سیاست و استقلال شخصی. به عنوان یک نتیجه وجود داشته است اعتراض به مستندات بر آزادیخواه اساس است که آنها تجاوز در حقوق شخصی.

در بیشتر زمان عادی رسانه های اجتماعی کهنه است با تصاویری از گردهمایی های اجتماعی. در بسیاری از نقاط ایالات متحده این طرح همچنان ادامه دارد. "اگر من تاج من تاج" اعلام کرد یک زن 22 ساله در یک رخصتی بهار, حزب, در, فلوریدا. حتی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا chimed در چگونه COVID-19 منفی نهفته است آزادی های مدنی: "شواهد روشن است که ممنوعیت سفر و قرنطينه راه حل نیست."

اما آزادیخواه رویکرد به این بیماری همه گیر است بی اثر و غیر اخلاقی آن را به عنوان تهدید بزرگی به دیگران در معرض خطر. مستند و لغو هر رویداد ممکن است در ابتدا به نظر می رسید رادیکال. اما اگر اقدامات احتیاطی لازم نبوده است گرفته شده است, مرگ و میر شده است می تواند بسیار بالاتر — آزادی نفی جمعی به خطر انداختن طیف وسیع تری از جمعیت است.

از سوی دیگر چین تمرین یک نوع communitarianism پس از کروناویروس اولین بار ظاهر شد در ووهان. به مردم گفته شد به قفل خود را در و به زور تهدید برای جامعه و دولت است. این اقدام انجام شد توسط حزب کمونیست که در خود و برای خود است که احاطه شده توسط جهانی جنجال. اما در پایان این استراتژی سریع مستند و کنترل شد یک راه موثر برای مبارزه با COVID-19.

این امر به ویژه زمانی که بررسی بی ربط رویکرد ایتالیا. هزاران نفر از شهروندان ایتالیایی تنبیه شد برای خنثی کردن قوانین قرنطینه با وجود گسترده نتایج غم انگیز و آن را در زمان قبل از یک مستند شد به درستی در میان. بالا ایتالیا تعداد موارد و مرگ و میر در حال شواهد برای این تاسف طرح اقدام که به سرعت حرکت می کند و یا قاطعانه به اندازه کافی.

به لطف خود را به جمع فرهنگ کشورهای شرق آسیا مانند چین کره جنوبی و ژاپن شده است در خط مقدم با موفقیت کاهش COVID-19 مورد مرگ و عوارض. حتی اگر برخی از دیپلم communitarianism با استبداد به نظر می رسد سنگین و عوامل موثر در تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر. شهروندان وجود دارد مشغول به کار با هم به انجام آنچه که بهترین برای کل جامعه با وجود از دست دادن برخی آزادی های شخصی (که باعث می شود این نظریه غیر قابل اجرا به بسیاری از کشورهای دیگر).

یک رویکرد نهایی است که باید بیشتر به طور گسترده ای در حال حاضر در صحنه بین المللی است که از Rawlsians بر اساس ponderings از فیلسوف آمریکایی جان رالز. رالز' آرمان ها بر اساس دو اصل تضمین افراد گسترده ترین آزادیهای اساسی که حفظ برابری و دفاع از دسترسی برابر به همه اقتصادی و موقعیت های اجتماعی.

همراه Rawlsian خطوط اخلاقی چیز برای انجام در طول این جهانی و همه گیر است به قربانی کردن چند برای خوب بیشتر اما برای محافظت از هر کس به خصوص ما آسیب پذیر و ضعیف ترین. به طور کلی این نظریه شبیه به قانون طلایی; همه ما خواهد بود بهتر است درمان با دیگران راه ما می خواهیم به درمان می شود.

Coronavirus به نظر نمی رسد به مراقبت برای کلاس موقعیت اجتماعی و وضعیت دارایی های طبیعی و توانایی های هوش یا قدرت است. آن است که یک بی رویه بیماری همه گیر. بنابراین آنچه که ما انجام دهید ؟

شاید شهروندان جهان باید برای شفاف شکل حکومت. این رهبران قابل اعتماد خواهد بود اعتماد به نیازهای هر کس به نظر و ارائه استدلال پیام روشن است که تمام اعضای ما جهانی جمعیت احساس می کنید می توانید آنها را دنبال کنید. در ضمن متنوع تر اقتصاد کمتر وابسته به مصرف گرایی در رابطه با یک رسانه متعهد به پیدا کردن و گفتن حقیقت می تواند اخلاقی وضوح به توده ها رنج می برند تحت COVID-19.

مهم نیست در کدام کشور ما ممکن است در زندگی به عنوان اپیدمی همچنان ادعا می کنند زندگی می کند, این بیماری به ارمغان آورده است در عرض کمتر از درجه جدایی برای همه. ما ممکن است به خوبی پیدا است که مفهوم عشق همسایه ات را مانند خودت باید به مراتب قوی تر از امروزه و با پیوستن به یکدیگر در یک پیشنهاد برای درمان دیگران چگونه ما می خواهیم به درمان می شود. در حال حاضر زمان برای اتحاد بین المللی و شهروندان از هر قوم و باید تماس خود را برای دولت ها به قرض دادن یک دست کمک می کند.

Serkan آیدین روزنامه نگار مستقل و یک دستیار تحقیق در دانشگاه لیدز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن