چگونه برای کمک به کودکان خود را حرکت اثرات COVID-19

عدم اطمینان و ترس و بی شمار از تغییرات ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر تا به حال تاثیر فوق العاده ای در همه, ا

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

عدم اطمینان و ترس و بی شمار از تغییرات ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر تا به حال تاثیر فوق العاده ای در همه, اما کودکان و نوجوانان ممکن است به خصوص در زمان سختی مقابله عاطفی.

کودکان شده اند cooped هفته با هیچ فرد در مدرسه و ورزش و یا بازی تاریخ. قادر به معاشرت با دوستان خود ممکن است ترک بچه ها احساس افسردگی و ناامیدی مضطرب و عصبانی است.

در حال حاضر به عنوان ما شروع به بازگشایی جوامع و امکانات آن ممکن است سخت به کودکان و به خصوص نوجوانان به پروتکل های ایمنی را جدی بگیرید اما حیاتی است که آنها انجام می دهند. چگونه بحث ما به بچه های ما این است که به عنوان مهم به عنوان آنچه که ما به آنها می گویند. برای کمک به شما و بچه های خود را حرکت به احساسات خود و راه های جدید زندگی در اینجا 7 نکته شما ممکن است پیدا کردن مفید:

  1. شنیدن فرزندتان را. سعی کنید به درک که در آن کودکان خود را در حال آمدن از با هر گونه مسائل که ممکن است مانند احساس که با پوشیدن یک ماسک صورت باعث می شود آنها را احمق و یا احساس مانند آنها فقط باید به ملاقات با دوستان خود را در پارک. سعی کنید به چیزی برای آنها کار می کنند و برای شما. شاید شما می توانید اجازه دهید آنها را انتخاب کنید و یا خود را تزئین ماسک برای پوشیدن دارم. همانطور که برای دیدار با یو پی اس های خود را ارائه OK اگر آنها موافقت خود را با پوشیدن ماسک و همراه ضد عفونی کننده دست. از همه مهمتر, آنها اجازه ابراز احساسات خود را در مورد از دست رفته دوستان و فعالیت های.
  2. همدردی و اعتبار! آن را احتمالا چندی است از شما یک نوجوان بود, اما شما ممکن است به یاد برای نوجوانان, دوستان, در حال زندگی خود را. قادر به اویختن با دوستان خود و لذت بردن از فعالیت های با هم و در فرد احساس می تواند ویرانگر باشد. به عنوان یک پدر و مادر به درک روشنی از آنچه که بچه های خود را می خواهید و نیاز دارید در حال حاضر. گوش دادن و همدردی با آنها. هی آن را سخت در شما بیش از حد و شما می توانید به اشتراک بگذارید که با آنها! شما می توانید توسعه قوانین و دستورالعمل ها برای بچه های خود را به سرمایه گذاری در حالی که در همان زمان به آنها فضایی برای بیان خود, شنیده می شود تایید شده توسط شما.
  3. ایجاد چشم انداز. سه ماه از قرنطینه و فیزیکی فاصله احساس می تواند برای همیشه به بچه ها (و بزرگسالان بیش از حد). در حال حاضر خواهد بود زمان خوبی برای به یاد بچه های خود را که این را نمی خواهد برای همیشه لطفا برای, اما این مهم است که همه ما پایبند به اقدامات احتیاطی به طوری که ما امن باقی می ماند.
  4. چوب به حقایق است. این نسل از بچه ها دسترسی به اطلاعات بیشتر از همیشه قبل از. به عنوان یک پدر و مادر مهم است که ما به آنها کمک کند درک آنچه آنها نیاز به دانستن و صحبت کردن با آنها در مورد آنچه که آنها در حال خواندن و شنیدن. همچنین مقاومت در برابر اصرار به ترساندن فرزندان خود را مطابق با جدید احتیاطی; بلکه تشویق انطباق و تایید آنها از جمله گفت: "من ایمان در توانایی خود را برای پیگیری از طریق این دستورات در حال حاضر."
  5. استفاده از منابع اطلاعاتی قابل اعتماد. با اطلاعات زیادی در دسترس می توان آن را دشوار است به دانستن آنچه که دقیق است. چوب به منابع قابل اعتماد از اطلاعات مانند مرکز کنترل بیماری ها (CDC) سازمان بهداشت جهانی (WHO) و محلی ما در وزارت بهداشت برای شهرستان سانتا باربارا. این مکان که در آن شما قادر خواهد بود برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و به موقع در مورد کوروناویروس و به روز سلامت سفارشات.
  6. شخصی سازی شرایط برای بچه های خود را. اگر شما از کودک خود بپرسید اگر آنها می دانند که هر کسی که تا coronavirus پاسخ به احتمال زیاد خواهد بود بنابراین این بیماری می تواند به نظر می رسد انتزاعی به بچه ها. به آرامی خود را به یاد کودکان که coronavirus خطرناک است برای افراد مسن و آنچه که همه ما در حال حاضر می تواند تاثیر بزرگی در پایین جاده. اگر همه ما به دنبال اقدامات احتیاطی در حال حاضر ما می تواند کمک به جلوگیری از آینده مستندات.
  7. کمک به اتصال استقلال خود را با امن بودن. کودکان و نوجوانان می خواهید و سزاوار آزادی خود بازگشت (همه ما نمی!) اگر ما می تواند کمک به آنها را درک کنند که پیوستن به اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن ماسک صورت (صحیح) و با استفاده از ضد عفونی کننده دست آنها را قادر خواهد برای سرمایه گذاری کودکان و نوجوانان بیشتر احتمال دارد به دنبال این پروتکل های ایمنی.

به عنوان پدر و مادر ما مجموعه ای از تن در خانواده است. این مهم است که ما سعی می کنید به ماندن مثبت و برقراری ارتباط مداوم پیام به بچه های ما مانند پیوستن به پروتکل های ایمنی در حال حاضر و آینده ای روشن تر پیش روست. به یاد داشته باشید برای نگه داشتن خطوط ارتباطی بین شما و بچه های خود را; اطمینان آنها را مطلع نگه داشتن آنها و متصل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید جلوگیری از گرفتن و گسترش coronavirus و چه مراحل سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت با در نظر گرفتن به حفاظت از جوامع ما مراجعه کنید: https://publichealthsbc.org/.

سوزان Grimmesey, MFT است و در شهرستان سانتا باربارا ارشد مراقبت با کیفیت و استراتژی مامور و مسئول رهبری از کیفیت مراقبت و استراتژی مدیریت در وزارت رفتاری سلامتی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن