چگونه این تابستان احساس کمی عادی تر

شما در نهایت آن را از طریق یکی دیگر از ترم در دانشگاه UC برکلی و پسر بچه بود این ترم. در حال حاضر شانس خود را

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

شما در نهایت آن را از طریق یکی دیگر از ترم در دانشگاه UC برکلی و پسر بچه بود این ترم. در حال حاضر شانس خود را برای استراحت و گرفتن برخی از تعطیلات انجام می شود. البته از آنجا که شما پناه در محل, شما هنوز هم ممکن است به یک مشکل اجرا تلاش واقعا آن را احساس مانند فصل تابستان است. برای کمک به شما احساس می کنید مانند شما با داشتن یک تابستان دوست داشتنی شکستن در اینجا برخی از راهنمایی در مورد ساخت خود را قرنطینه احساس می کنم کمی بیشتر شبیه به یک نوعی تابستان است.

ذخیره کردن یک حوله ساحل در یک نقطه آفتابی

هیچ چیز احساس می کند بیشتر شبیه تابستان از آفتاب گرفتن در ساحل. با برخی از سواحل بسته شما باید برای پیدا کردن یک جایگزین. پس چرا وضع یک حوله در یک نقطه از آفتاب و آفتاب انجام می شود وجود دارد ؟ این یک راه بسیار خوبی برای احساس می کنید که تنبل گرمای تابستان و استراحت.

قرار دادن یک houseplant توسط یک فن

نخل درختان و درختچه های گرمسیری باد در نسیم اقیانوس را بسیار خلاصه تصویر. در حالی که شما گیر در یک مکان شما می توانید تقلید که تصویر با یک گیاه و یک فن الکتریکی. شما فقط ممکن است قادر به تصور کنید که شما در تعطیلات گرمسیری با خش خش برگ در باد فن.

تابستان با مضمون شمع معطر

شمع های معطر می تواند به نظر می رسد بیشتر شبیه یک پاییز یا زمستان تعطیلات مورد اما عطر مناسب فقط ممکن است چیزی که آن را احساس می کنم مثل تابستان. انتخاب یک عطر و بوی است که می خواهیم شما را به یاد تابستان گذشته ماجراجویی یا کارت حافظه و با استفاده از شمع به شما را به آن زمان است. شما حتی می تواند نشستن با شمع در شب و تماشای آن را مانند آن بود که یک اردو در تابستان کمپینگ.

مرور از طریق یک ساحل خواندن در حیاط خلوت خود را

شاید شما اجرا از چیزهایی که به تماشا و rewatch و به دنبال چیزی جدید. خوب بی ارزش ساحل تابستان خوانده شده ممکن است تنها چیزی که شما نیاز دارید. کتاب را سریع ء توطئه و دوست داشتنی مناطق ممکن است تنها چیزی که به این احساس مانند یک بازی سرگرم کننده و آرامش بخش تابستان است.

استراحت

شانس خود را در تابستان کار و یا کارآموزی لغو شده است. این بدان معناست که وجود دارد بدون هیچ دلیل شما باید برخی از زمان برای باز کردن از پیچ و استراحت. آن است که در تابستان استراحت بعد از همه. این ترم گذشته بوده است استرس زا باشد بنابراین پیدا کردن راهی برای دور شدن از همه چیز اجازه دهید همه چیز رفتن و واقعا استراحت کنید. شما آن را سزاوار!

تابستان می تواند یک زمان سرگرم کننده حتی در اجتماعی فاصله. امیدوارم این نکات به شما کمک خواهد کرد برخی از خوب انهدام و سرگرم کننده از تابستان خود را شکستن.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن