چگونه خود را کوتاه قرنطینه باغ

اگر فروشگاه مواد غذایی خطوط شما را بر روی لبه و یا اگر شما می خواهید برای دریافت میوه ها و سبزیجات بدون نیاز ب

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

اگر فروشگاه مواد غذایی خطوط شما را بر روی لبه و یا اگر شما می خواهید برای دریافت میوه ها و سبزیجات بدون نیاز به چشم مردم در اطراف شما به طرز مشکوکی و بهداشتی دست های خود را بیش از و بیش از, ما باید راه حل مناسبی برای شما. به جای درد و رنج در این فروشگاه سعی کاشت برخی از سبزیجات خود را! شما لازم نیست که به یک فضای بزرگ و یا یک تن از منابع; شما فقط باید برای قرار دادن در یک تلاش کوچک در هر روز است. به زودی شما می شود گرفتن کوچک گوجه فرنگی یا برخی از تازه چرد! به دنبال این راهنمایی برای شروع جدید خود را قرنطینه پروژه — کوچک باغ!

خود را انتخاب کنید سبزیجات

آیا فقط انتخاب کنید هر آنچه که خوب به نظر می رسد سعی کنید به رشد خود را. برخی از چیزهایی که شما را از این فروشگاه ممکن است مقدار زیادی از منابع و زمان به رشد است. به جای انجام تحقیقات کمی در گیاهان است که کار را برای آب و هوا شما در. اگر شما در برکلی منطقه, گوجه فرنگی, کاهو, فلفل, و برخی از انواع خیار قطعا این لایحه مناسب. و از آنجا که کودکان در حال حاضر باز یک زمان کمی برای کاوش های محلی خود را مهد کودک و درخواست کارکنان برای توصیه.

انتخاب نقطه مناسب برای رشد

این قطعا به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف. اگر شما یک حیاط خلوت یا بالکن آفتابی, پیدا کردن یک نقطه با مقدار زیادی از نور خورشید است که نمی ویران شده توسط سگ خود را. شما همچنین می توانید انتخاب کنید به رشد یک باغ گیاه کوچک در یک جعبه پنجره و یا در داخل پنجره خود را. شما همچنین می خواهید به نزدیک به آب و یا حداقل باید آبیاری به آب گیاه خود را. آن را هر چه با این نسخهها کار بهترین برای شما.

حق دارند مواد

این بدان معنا نیست که شما نیاز به خرید یک دسته از لوازم. شما به احتمال زیاد نیاز به یک یا قابلمه بزرگ (بسته به نوع گیاه شما را انتخاب کنید) و هر چند این را می توان در فروشگاه خریداری شده شما همچنین می توانید سعی کنید و repurpose یک ظرف شما در خانه است. من حتی با استفاده از یک سطل بزرگ را از گاراژ و آن را با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی! اگر شما احساس دستی شما همچنین می توانید ساخت یک جعبه زمینی با برخی از تخته از چوب است. چیزی که مهم است به یاد داشته باشید که آن را باید قادر به تخلیه در پایین بنابراین اگر شما DIY یک گلدان مطمئن شوید که شما تمرین برخی از حفره های کوچک در پایین به طوری که آب تخلیه می تواند از طریق. شما همچنین نیاز به برخی از خاک است که شما باید سعی کنید و خرید به طوری که آن را به ترکیب مناسبی از مواد مغذی است. و البته شما نیاز کارخانه خود را! هر چند شما می توانید دانه های آن را آسان تر برای شروع با یک گیاه کوچک.

آیا استفاده بیش از حد زیاد یا بیش از حد کوچک آب

هنگامی که شما خود را کاشته ام جدید, سبزی, شما نیاز به مراقبت از آن را! مرعوب نمی شود اما آیا باید سخت کوش. این عمدتا به معنی آبیاری گیاه خود حق است که بستگی دارد به مقدار زیادی بر روی چه نوع از گیاه شما و آنچه که آب و هوا شما در زندگی می کنند. خوب قاعده کلی است که آب به اندازه کافی به طوری که خاک مرطوب باقی می ماند و هنگامی که شما متوجه آن را تبدیل به خشک چند اینچ زیر سطح آب دوباره! این ممکن است به معنای آبیاری هر روز یا هر روز دیگر. بخش مهمی است که ضبط خود را چگونه گیاه در پاسخ به سطوح مختلف از آب و نور خورشید است. دریافت به دانستن گیاه خود را!

نیکوکار اما لذت بردن از تجربه!

بررسی گیاه خود را به طور منظم و مطمئن شوید که آن را خوب گرفتن خورشید; سعی کنید برای ایجاد یک اتصال خود را با گیاه! اگر آن را احساس می کند مانند کارهای عادی و روزمره شانس تجربه نمی تواند به عنوان سرگرم کننده است. اما اگر شما کمی در کار و گرفتن نتایج خوب آن را احساس شگفت انگیز اضافه کردن گوجه فرنگی یا خیار برای سالاد خود. فراموش نکنید که برای استفاده از تمام منابع خود را — محلی خود را بپرسید مهد کودک کارکنان در مورد گیاهان انجام برخی تحقیقات در کاشت راهنمایی و استفاده از فضاهای غیر منتظره مانند یک پنجره.

موفق باشید با مینی خود را قرنطینه باغ! اگر آن را برخی از کار شما قادر خواهید بود برای به حداقل رساندن آن استرس زا, مواد غذایی سفر. و کسی چه می داند ؟ شاید شما پیدا کردن که شما یک نما سبز و باغبانی تماس خود را است. شما خوش آمدید در پیشبرد!

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن