چگونه برای جلوگیری از procrastinating این تابستان

آن را شب قبل از مهلت و شما آرزو شما تا به حال منتظر چندان طولانی و در عین حال یک بار دیگر شما به خودتان پیدا ک

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

آن را شب قبل از مهلت و شما آرزو شما تا به حال منتظر چندان طولانی و در عین حال یک بار دیگر شما به خودتان پیدا کنید تکاپوی به پایان در زمان. تعویق بدترین دشمن خود را. برخی از مردم قرار داده و همه چیز را به صرف زمان در پروژه های دیگر. دیگران ممکن است دستکاری سرگرمی و مسئولیت های دیگر طولانی تر شدن زمان آن طول می کشد آنها را به پایان انتساب. هر چه استدلال خود را پشت ترک کار خود را تا آخرین لحظه ما باید یک راه حل. در اینجا برخی از مراحل برای جلوگیری از procrastinating در حال حاضر!

آدرس این کار شما نیاز به اجتناب از

اجازه می دهد تا واقعی. تکالیف جدید هماهنگ نیست با آنچه شما در حال حاضر در جریان است. در حالی که هل دادن یک کار به این سمت به انجام رساندن دیگر بد نیست بارها و بارها اجتناب از همان وظیفه می تواند شما را در خطر از دست رفته مهلت. دفعه بعد شما خودتان را گفت: "من آن را انجام دهید بعد" را در نظر بگیرید در حال حاضر انجام آن. بین وظایف دو دقیقه به کار بر روی هر چیزی کوچک شما می توانید انجام.

هیچ کس کامل — در آغوش پیش نویس خشن

وقتی که می آید به نهایی پروژه های فشار را می توان سنگین است. شما ممکن است در تلاش برای بدست آوردن هر چیزی که بر روی کاغذ و آن را احساس می کند مانند شما را فراموش کرده ام چگونه به فکر می کنم. کمال گرایی می تواند در جلوگیری از پیشرفت خود را. این مهم است به خودتان یادآوری کنید که شما نمی نیاز به یک محصول جلا در اولین تلاش خود را. نمی, پاک کردن, پاک کردن یا تردید در هر گونه ایده. هر چیزی که شما تولید ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید.

یک نفس عمیق بکشید و destress

کشیدن مو خود را از هر شب دیگر را احساس نمی کند خوب است. اگر شما در حال غرق با مسئولیت و این ممکن است زمان برای استراحت. این را ندارد به مدت طولانی — گاهی پنج تا 10 دقیقه استراحت می تواند همه شما نیاز به دریافت انرژی خود را دوباره. برای کارهایی است که شما باید زمان کمی بیشتر برای انجام کاری دیگری! کمی مراقبت از خود ممکن است آنچه مغز شما نیاز به عملکرد در بهترین حالت آن دوباره. حمام, خواندن یک کتاب و یا رفتن برای یک اجرا. انجام هر کاری که باعث می شود شما احساس خوب و در یک یا دو ساعت شما آماده برای بازگشت به کار.

شکستن تا با منتقد درونی خود و اذعان به عظمت خود را

انتقاد که نه هدف برای رشد است نه تولیدی و نه برای شما خوب است — که شامل راه شما صحبت می کنید به خودتان. نظر نوشتن و یا صحبت کردن مثبت خود تصدیق به عنوان یک عادت روزانه است. تمرکز بر روی آنچه شما در مورد خودتان و آنچه شما انجام است. بررسی در با احساسات خود را اغلب. در نظر گرفتن چگونه شما را در پاسخ به آن دسته از احساسات است. شما در پاسخ با دلسوزی برای خودتان ؟ اگر پاسخ منفی است, را به کسانی که تصدیق. افکار مثبت در مورد خودتان و پتانسیل خود کار را از رسیدن به مهلت یک کل خیلی آسان تر است.

دریافت سازمان یافته و انجام کارها

ما به شما گفت چگونه برای جلوگیری از تعویق چهار پیشگیرانه روش ها برای سازماندهی وظایف خود را. ساختار وظایف خود را برای منافع خود کلیدی است برای گرفتن همه چیز انجام می شود. هنگامی که شما مجموعه ای از سازمان برای خودتان ارتباط با دیگران برای تضمین موفقیت خود را. بپرسید یک دوست یا همکلاسی به پاسخگویی شما شریک است. مجموعه ای در محدوده زمانی معین بار برای بررسی در با شریک زندگی خود را و اندازه گیری پیشرفت خود را.

ضرب و شتم تعویق می تواند دشوار است اما به طور معمول از دست رفته مهلت منجر به انبوهی از کار ناتمام و حتی زمان کمتر از زمانی که شما آغاز شده است. پیاده سازی این نکات به شیوه زندگی خود را برای جلوگیری از procrastinating و اگر همه چیز با شکست مواجه سعی کنید مولد تعویق.

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب