چگونه ما می توانیم این شکاف به دست آوردن سهام و اطمینان از نیویورک حرکت رو به جلو

جیم مک کلور منتشر شده 10:17 AM EDT Jun 3, 2020هرگز در تاریخ پنسیلوانیا سرنا Smallwood نوشته است حقوقی به نوبه

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

هرگز در تاریخ پنسیلوانیا سرنا Smallwood نوشته است حقوقی به نوبه خود وحشی سگ شل در خیابان ها به گاز گرفتن انسان است.

او می گذراند این در سال 1963 یک سال پس از شهر نیویورک پلیس آغاز شده و عامل آن K-9 سپاه. در آن زمان کوتاه Smallwood یک زن سیاه پوست, تا به حال دیده و شنیده ام به اندازه کافی.

"هیچ مادر یا پدر سفید و یا سیاه و سفید می خواهم هر یک از خانواده گاز گرفته توسط سگ وحشی" او نوشت: در نامه ای به سردبیر روزنامه و روزانه است.

او یکی در میان بسیاری از نیویورک شهرستان, سیاه و سفید جامعه در 1960s به شکایت در مورد سوء استفاده پلیس از طریق چوپان آلمانی.

با وجود آن شکایت K-9 سپاه ادامه داد: تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای یک شورش در جامعه: مسابقه شورش از 1968-69.

زمانی که نیویورک Charrette برگزار شد در جامعه در سال 1970 به کاوش و حل بسیاری از مسائل تبعیض علیه سیاه, جامعه, استفاده از سگ های پلیس بود در یک لیست کوتاه از شیوه های بد بسیاری را در جامعه به دنبال به پایان رسید.

سپاه شد و در نهایت منحل شد و در سال 1973 از 10 سال پس از سرنا Smallwood نوشت: او صمیمی حرف.

وجود دارد درس در اینجا برای جوامع ما در این لحظه ای که بسیاری از ساکنان نیویورک شهرستان هستند خروشد در جورج فلوید مرگ در دست پلیس در مینیاپولیس و تلاش برای درک ناآرامی در پیامدهای آن. این ملی ننگ می آید در بالای مرگبار coronavirus همه گیر و تاثیر آن.

و شهرستان نیویورک و امریکا صورت یک سوم لحظه دشوار در انتخابات ریاست جمهوری است که در آن تقریبا نیمی از این کشور به احتمال زیاد خواهد بود خوشحال با نتیجه و نیم دیگر به شدت نا امید کرد.

ما باید Smallwood نامه در برابر سوء استفاده و به کارگیری سگ های پلیس به عنوان با صدای بلند و در-کلید تماس امروز بگیرید. آیا سه یا چهار مزمن مسائل را ما باید حل به عنوان یک جامعه شبیه به کسانی که سگ روز از دهه 1960?

ما به آن دریافت کنید.

'در حال حاضر کجا می خواهد که قدرت آمده است؟'

به یاد داشته باشید این صحنه در فیلم "شکوه" که در آن سرهنگ رابرت گولد شاو (Matthew Broderick) خواسته رهبر (مورگان فریمن) از همه سیاه 54 ماساچوست نظام در مورد یک سرباز ترک و در نتیجه شلاق?

"کفش آقا" Rawlins پاسخ داد.

گولد گفت که او تا به حال مصادره است.

"نه آقا. در حال حاضر" دربی همچنان ادامه داشت.

سرباز (سفر دنزل واشنگتن) نمی کویر; او به دنبال کفش.

سفر و دیگر سربازان می خواهید برای مبارزه با, او گفت:. اما آنها نیاز به کفش.

گولد نگاه quartermaster, requested, 600 کفش و ملاقات اجتناب ناپذیر موانع.

اما آن را اجتناب ناپذیر برای گولد. او شروع به upend انبار.

"شما واقعا فکر می کنم شما می توانید نگه داشتن 700 اتحادیه سربازان بدون کفش مناسب دلیل این که شما فکر می کنم این خنده دار است ؟" او فریاد زد quartermaster.

"در حال حاضر کجا می خواهد که قدرت آمده است ؟" او پرسید.

از کجا ،

گولد مردان کفش.

این نوع از ضرورت است که ما باید در حل مداوم ما را در مسائل مربوط به جامعه.

بدون تغییر در شکاف درآمد

چه هستند برخی از حمله پی در پی مسائل در نیویورک شهرستان مشابه به کسانی که از سفر و 54 ماساچوست' کفش و کسانی که سگ های پلیس در 1960s?

در اینجا به آسانی شدنی یکی.

در یک دوره شش ماهه نیاز به آموزش جامع برای هر مامور اجرای قانون در شهرستان نیویورک در درس های آموخته شده از فلوید مرگ است. چگونه می تواند ما را با قطار به خیط و پیت کردن پلیس با چنین زمینه ای نژادی نگرش? چگونه می توانید از پلیس خوش آمدید تلفن همراه و دوربین های دیجیتال به جای فشار به عقب ؟

اگر برخی از بلک در این آموزش خود را نشان. در حال اتحادیه قرارداد منع این ؟ مقابله با آن.

در اینجا یک دوم که سخت تر است: بسیاری در جامعه اشاره کرده اند که در مرکز شهر نیویورک دریافت disproportionally بیشتر دولتی و خصوصی در سرمایه گذاری و کمک های مالی از محله. اگر داستانی رولینز آمده بودند تا به زندگی امروز و از آنها بخواهید که در آن مورد نیاز است توجه او می گویند "محله."

این Helfrich دولت محله طرح در جریان است بنابراین ما باید از آن حمایت و تسریع این تغییر است. در واقع منابع محلی ابتکار در حال حرکت رو به جلو در وسط این لحظه دشوار است. اما ما می دانیم که از آن خواهد شد بهترین کار اگر همراه با سرمایه گذاری.

یک سوم یکی از چالش برانگیز ترین: تشخیص سیاه و سفید/سفید و لاتین/سفید درآمد شکاف در شهرستان و عمدا حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه در بستن آن نابرابری.

در گزارش خرده 3.0 در 2019, برنامه ریز شهری دیوید خرده نگاه سفید و سیاه شکاف از سال 1970 تا سال 2017 و به این نتیجه رسیدند: "آن را آغاز کرد و در سال 1970 با متوسط درآمد خانواده از نیویورک شهرستان, سیاه و سفید جامعه بودن 65 درصد از متوسط سفید و خانواده آن را بسته و در همان سطح است."

ببینید که ؟ هیچ پیشرفت در برابر شکاف درآمد در 50 سال است.

همانطور که برای Latinos این گروه به دست آورده 65 درصد از متوسط سفید خانواده در سال 1980 و می ایستد در 45 درصد است.

به دنبال این اعداد می تواند ما را شگفت زده و نا امیدی در جامعه مورد اساسی عدم انصاف و عدالت - و یک شکاف در اعتماد به نفس است که از آن خواهد شد بهبود یافته است ؟

چگونه ما در این فاصله به دست آوردن سهام و اطمینان از ما حرکت رو به جلو در اسرع وقت در حل مسائل تبعیض ؟ آن را به تغییر تقاضا است.

این ایده از یک York County روابط انسانی کمیسیون متشکل از خرده کار است. آن زمان در نهایت می آیند ؟ ایده دیگر این است که یک روابط انسانی متخصص, یک expediter گزارش به طور مستقیم به نیویورک شهرستان, کمیسیون و همکاری با پلیس محلی بخش و شهرستان بشر کمیسیون روابط.

شهرستان کمیسیون باید منجر اینجا. آنها باید شامل این جوان با استعداد مردم پس از آشکار در "Black Lives Matter" اعتراض. تبعیض و بی عدالتی در حال عمیقا county چالش ها نه تنها این شهر را حل کند.

به خاطر سپردن این قانون طلایی

Smallwood نامه بود نه تنها از قلب اما آن را نشان داد به او شجاعت.

York شهرستان سامانتا, خوابگاه که ظاهر این نامه اشاره کرد که سرنا های بزرگ مادر بزرگ, حال, پسر, William H. Smallwood و دو پسر در قانون جورج اسمیت و ویلبر جادوها در شهرستان نیروی پلیس. دو نفر از کسانی که افسران زندگی با سرنا در آن زمان این نامه در روزنامه منتشر شد.

این پیشگام سیاه, ماموران مجبور به کار در هر روز با افسر پلیس که مورد آزار قرار گرفته قدرت خود را به عنوان گرداننده سگ, خوابگاه گفت: در Facebook. خوابگاه اذعان کرد که امروز سگ می تواند یک منبع ارزشمند که هر دو سگ و کنترل آن به درستی آموزش دیده است.

سرنا Smallwood به این نتیجه رسیدند او نامه را با یک درخواست برای تغییر به سگ. او را دیدم پایان از ترور به عنوان یک تصویب قانون طلایی:

"در حال حاضر زمان برای هر مسیحی و یا هر کسی که عشق به خدا و عشق به مرد همکار خود را در قلب خود را," او نوشت: "به نذر که او انجام خواهد داد توسط دیگران به عنوان او بخواهد دیگران را با او به صحبت کردن و اجازه دهید جهان را ببینید و بدانید که او برای عدالت و برابری برای همه افراد صرف نظر از نژاد و عقیده و یا رنگ."

آینده ارائه

  • من در حال حاضر آنلاین از طریق زوم بر روی موضوع "دستیابی به زنان در نیویورک شهرستان در گذشته و حال" در 10:30 صبح تا 13 ژوئن به عنوان بخشی از شهرستان نیویورک تاریخچه مرکز شنبه دوم برنامه. ارائه رایگان و برای عموم آزاد. جزئیات: https://www.facebook.com/events/565957801020716.
  • من هم در حال حاضر خواهد شد از طریق زوم در نیویورک, جنگ داخلی میزگرد را به طور منظم و ماهانه نشست. در 7 p. m., ژوئن 17, من خواهد شد بحث در مورد "جنگ داخلی و تاثیر آن بر زندگی غیر نظامی در شهرستان نیویورک." این برنامه نیز رایگان و برای عموم آزاد. جزئیات: https://www.facebook.com/events/549844815892176/.
  • و من خواهد شد ارائه طریق زوم بر روی "تاریخچه و سختی" نگاهی به نیویورک شهرستان مقاومتی در گذشته لحظات به چالش کشیدن. این یک OLLI برنامه مجموعه ساعت 11 تا 12:30 p. m. 25 ژوئن. هزینه: $8 برای هر دو عضو و غیر عضو. اطلاعات در مورد نحوه عضویت: https://olli.york.psu.edu/files/2020/05/olli-summer-2020-catalog.pdf

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب