چگونه به خوبی ما پوشش برای COVID?

Covid-19 موارد در حال افزایش در سانتا باربارا شهرستان و بسیاری از نقاط کشور است. دانش ما در مورد ویروس های انت

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

Covid-19 موارد در حال افزایش در سانتا باربارا شهرستان و بسیاری از نقاط کشور است. دانش ما در مورد ویروس های انتقال و پیشگیری از آن نیز افزایش می یابد. در حالی که هر سه اصلی استراتژی های پیشگیری — فیزیکی-فاصله, شستن دست و صورت-پوشش — همچنان توصیه می شود در صورت پوشش پدید آمده است به عنوان بهترین در برابر. که مقتدرانه از بهداشت عمومی راهنمایی در مورد پوشش صورت نشان دهنده این با کالیفرنیا در حال حاضر نیاز به آنها را برای تقریبا همه ،

چگونه است که سانتا باربارا انجام می دهند ؟

چهره-پوشش مورد نیاز در ماشین های جدید منطقه آزاد (تفرجگاه) در خیابان دولت است که در حال حاضر روشن است.

ما شمارش تعداد پیاده و دوچرخه سواران اسکوتر و اسکیت بورد سواران با استفاده از پوشش صورت قبل و بعد از مورد نیاز قرار داده شد. نتایج دلگرم کننده است — اما ما یک راه طولانی برای رفتن.

جمعیت در تفرجگاه اند افزایش یافته است. درصد از افراد با استفاده از پوشش صورت است که لبه بالا است اما نمی نگه داشتن سرعت. تعامل بیشتر مطرح خطرات ناشی از انتقال.

جالب توجه است که چرخ promenaders (دوچرخه سواران اسکوتر و اسکیت بورد سواران) از مطالعه حذف شدند نتایج حتی بهتر است. چهره-استفاده از پوشش در میان عبور و مرور افزایش یافته و بیشتر به طور پیوسته از 23 درصد در مارس 26 تا 55 درصد در ژوئن 29. روند بسیار قابل توجه است. خطر مواجهه با پیاده درست است با توجه به استفاده از پوشش صورت اما خطر به مردم بر روی چهار چرخ است.

نسبت چرخ promenaders با پوشیدن ماسک افزایش یافته است. جوان مردم سوار بدون پوشش صورت و یا کلاه ایمنی و انجام "wheelies." برای آنها و خانواده های آنها در حال حاضر زمان برای اطمینان از که آنها را تا پایان با کروناویروس و یا آسیب. در غیر این صورت پیشرفت ما به سمت ساخت تفرجگاه زیبا جایی برای راه رفتن و سوار می تواند در نهایت.

چرا پیاده سازی شده است بسیار دشوار است ؟

تغییر رفتار در اطراف سلامتی ما به شدت مشکل ساز و آهسته و انگیزه unmotivated است که موضوع بسیاری از مطالعات است. مبارزه برای افزایش پوشش ایمن سازی یک مثال کامل است.

در مورد پوشش صورت رسمی ارشاد رفته است از طریق بسیاری از تغییرات. در اولین بیانیه by the California Department of Health در مارس 1, تعداد استثنا بود آنقدر بزرگ است که تقریبا هر کس می تواند پیدا کردن بهانه ای برای تکان دادن. اولین شرط اعمال شده به همه اما وجود چند استثنا از جمله کسانی که ورزش بیش از حد یا بیش از حد ضعیف (26 مه). کالیفرنیا جدیدترین مورد نیاز (صادر شده در ژوئن 18 و به روز شده در ژوئن 29) آمده است که پوشش صورت باید فرسوده در بسیاری از تنظیمات و به شدت توصیه می کند آنها را در همه جا دیگری است. شهرستان سانتا باربارا در زمان هدایت است نه به طور کامل سازگار با چندین معافیت از جمله افراد در یک رستوران قادر به پوشیدن صورت پوشش یا زیر سه سال سن داشتند.

در همان زمان ما باید آگاه باشند که توانایی ما به عنوان انسان و جامعه برای مدیریت ریسک به زندگی عمیقا ناقص. ما واکنش زیاده از حد به برخی از خطرات و تقریبا نادیده گرفتن دیگران است. این پدیده به ما کمک می کند درک کنند که چرا برخی از افراد رد به طور کامل پوشش صورت در حالی که دیگران در حال تبدیل به سنگ عبور از یک غریبه حتی زمانی که آنها یکی است.

ما امن تر در خارج از منزل اما در صورتی که دنباله, ساحل, پارک یا خیابان های شلوغ با مردم در اطراف شما که حاشیه ایمنی پایین تر است. البته ترکیبی از خارج از منزل با یک چهره-پوشش خواهد بود که در شرایط.

چگونه پوشش صورت تبدیل شدن به بهترین در میان برابر است با ؟

ما در حال حاضر می دانیم که بسیاری از کشورها شده اند که موثر در کاهش گسترش COVID-19 اجرا جهانی صورت پوشش. حتی بدون مستندات یک مقاله اخیر یافت "ماسک استفاده توسط عموم نزدیک 100 درصد به طور قابل توجهی کاهش می دهد نرخ COVID موارد و مرگ و میر" استفاده می شود که در ترکیب با فاصله فیزیکی یا دوره های قفل پایین. آنها در نظر گرفته شد "یک راه قابل قبول مدیریت COVID-19 همه گیر و دوباره باز کردن فعالیت های اقتصادی است." ماسک همچنین کاهش خطر انتقال آئروسل که برخی از کارشناسان بر این باورند مسئول گسترش فراتر از شش فوت است. آنها بسیار آسان است, کم هزینه و موثر و انطباق آسان تر است برای اندازه گیری از شستن دست و دورى از nonfamily اعضای.

یک مقاله در مجله انجمن پزشکی آمریکا در مورد شش پا اجتماعی فاصله دستورالعمل است که بر اساس تحقیقات انجام شده 90 سال پیش. آن را در حال حاضر شناخته شده است به ساده. آن را ممکن است واقع بینانه تر به فکر می کنم از COVID-19 فاصله انتقال مانند غلظت دود سیگار. بوی قوی برابر است با خطر بیشتر اما فقط به خاطر شما بوی این معنا نیست که شما آن را گرفتن و به عبارتی دیگر آن را کمتر متمرکز شده است.

پژوهش در پوشش صورت در مقابل عدم پوشش صورت گزارش شده است که انتقال از 90 درصد در یک متر و 80 درصد در دو متر و 40 درصد در سه متر است. استفاده از پوشش صورت به تنهایی باعث کاهش خطر 85 درصد نسبت به ژوئن 27 لانست.

چگونه می تواند ما را بیشتر ؟

چگونه می تواند ما را در افزایش استفاده از پوشش صورت? ما نیاز به استفاده از استراتژی های ثابت شده و شناخته شده برای بهبود رعایت بهداشت عمومی توصیه ها و مقررات. پیام مداوم از تمام سطوح دولت کمک خواهد کرد. "در همه جا" (خارج از خانه) است که بسیار آسان به درک. وجود دارد هیچ کار اشتباهی با مکرر یادآوری است که هر دو پوشش صورت و اجتماعی فاصله می تواند به جلوگیری از مشکلات جدی سلامت. جالب است که تحقیقات اخیر نشان داده است که ترس از بیماری موثر است محرک است.

اگر ما با هم عمل می کنند زمانی که بهداشت عمومی توصیه ها تبدیل به الزامات اجرای یکی دیگر ثابت ابزار. باید آن را انجام عادلانه و منصفانه و بدون تحمیل بار اضافی. ما باید شروع در حال حاضر به دلیل زمانی که یک COVID-19 واکسن در دسترس ما خواهد بود در مواجهه با چالش های مشابه. تنها 50 درصد از آمریکایی ها می گویند که آنها را COVID-19 واکسن. صورت-ماسک refusers را تبدیل به واکسن-مردد.

در حالی که دولت خیابان تفرجگاه ممکن است نماینده بقیه شهر یا شهرستان آن را به یک محل عالی برای سعی کنید برخی از ایده های جدید برای دیدن اگر آنها کار می کنند.

Daniel B. Fishbein, MD, یک بیماری عفونی و بهداشت عمومی پزشک بازنشسته از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. بن Pettit یک وکیل در سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب