چگونه ما همه مانند فضانوردان ملی فضانورد روز

اجتماعی فاصله مجبور است همه ما برای تغییر زندگی ما است. شما به اندازه کافی زندگی فعلی خود را شبیه به یک فضانور

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

اجتماعی فاصله مجبور است همه ما برای تغییر زندگی ما است. شما به اندازه کافی زندگی فعلی خود را شبیه به یک فضانورد از زندگی در فضا. اگر چه شما ممکن است به تجربه فضای خارج از پنجره خود را به شرایط زندگی و چالش ها از ماندن در خانه هستند در مقایسه با کسانی که یک فضانورد ماندن در یک موشک. پس به افتخار ملی فضانورد روز در اینجا به برخی از این راه زندگی خود را مانند یک فضانورد است.

داخل تمام وقت

به دلیل پناهگاه در محل سفارش شما احتمالا صرف تقریبا تمام روز خود را داخل یکی از ساختمان شما تصمیم به راه اندازی فروشگاه در. شما لازم نیست به هر جایی جز تعداد انگشت شماری از اتاق های داخل ساختمان. این وضعیت این است که یک کمی شبیه به یک فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی. آنها ممکن است بیرون رفتن در یک راهپیمایی فضایی یک یا دو بار در, اما برای اکثر, آنها گیر کرده در داخل ایستگاه فضایی. درست مثل فضانوردان شما در فضای زندگی خود را برای تقریبا تمام روز.

نادر تدارکات و اجرا می شود

هر کپسول فرستاده شده است تا تدارکات ایستگاه فضایی. اگر فضانوردان می خواهید چیزی است که آنها باید صبر کنید برای یکی از این کپسول به آمده است. این معادل است چگونه اجتماعی فاصله شما را تشویق به رفتن به فروشگاه مواد غذایی به ندرت و فقط زمانی که لازم است. شما نباید به فروشگاه بروید هر زمان که شما می خواهید یک میان وعده و یا یک ولع مصرف. در عوض, شما باید صبر کنید برای سفر بعدی خود را به فروشگاه مواد غذایی و فکر می کنم پیش رو که به عنوان تنقلات شما می خواهید. مانند یک فضانورد شما باید صبر کنید برای آینده عرضه مجدد.

ورزش نیاز به تلاش اضافی

آن را کاملا به چالش کشیدن برای تمرین در گرانش صفر. جاذبه هیچ مقاومتی, پس از آن طول می کشد تلاش بیشتر به ورزش با موفقیت. شما ممکن است پیدا کردن آن را دشوار است برای گرفتن خود را در تمرینات انجام شده در طول های اجتماعی فاصله. هیچ بدنسازی را برای شما به به و استفاده کنید. همچنین ممکن است آن را دشوار برای پیدا کردن انگیزه برای ورزش از آنجا که شما در خانه خود و روی نیمکت مناسب است در نظر شما. بسیار شبیه به فضانوردان اگر شما می خواهید به ورزش, موفقیت, شما در حال رفتن به مجبور به قرار دادن یک کمی تلاش اضافی و خلاق حتی در صورتی که از طریق ایجاد انگیزه در خودتان.

شرکت محدود

فضانوردان کار و زندگی می کنند با یک گروه کوچک از مردم است. اگر وجود دارد هر چیز دیگری که می خواهید به صحبت کردن با آنها را به راه اندازی یک چت تصویری و یا یک ارتباط رادیویی که احتمالا برای تلفن های موبایل کمی برای شما آشنا است. این نشان دهنده چه چیزی را برای زندگی فعلی است مانند در حال حاضر. شما باید به کار و زندگی می کنند در حالی که به اشتراک گذاری یک فضای کوچک با چند نفر دیگر. آن را مانند شما در خود فضای کمی ماموریت با مردم شما پناه با.

شاید در حال حاضر شما باید قدردانی عمیق تر برای شرایط زندگی فضانوردان را به تجربه. پس از همه, در برخی از راه شما زندگی می کنند فقط آنها را دوست منهای سرد خلاء فضای خارج از درب خود را. شما حتی ممکن است در نظر با قدردانی از چالش های شما در غلبه بر. خوشحال ملی فضانورد روز!

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب