چگونه خواهد سانتا باربارا پلیس پلیس خود را ؟

چندین بار در طول چند دهه گذشته شهر سانتا باربارا tinkered با ایده ایجاد یک سیستم غیر نظامی پلیس را نقد کنید. ن

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

چندین بار در طول چند دهه گذشته شهر سانتا باربارا tinkered با ایده ایجاد یک سیستم غیر نظامی پلیس را نقد کنید. نزدیک ترین آن آمد و شد تمام راه برگشت در سال 1980 زمانی که یک مبارزه بزرگ را در De La Guerra پلازا در آخرین شب از فیستا. افسران اعزام شدند جمجمه کردم ترک خورده و اتهامات از نیروی بیش از حد تسلیم شد. در ادامه هفته شورای اتاق پر از مردم برای استدلال و در مقابل یک بررسی در هیئت مدیره. در نهایت هیچ چیز از آن آمد اما شورای به ممنوعیت نوشیدن در خیابان.

در حال حاضر در میان تماس های ملی برای پلیس اصلاحات پس از مرگ جورج فلوید و در يک منطقه سیاه زندگی توجه برگزارکنندگان و حامیان آنها سانتا باربارا رسما آغاز کرده است در روند تشکیل جامعه مبتنی بر سیستم کنترل و توازن خود را برای نیروی انتظامی. این جمعه شهرستان وکلای ارائه شده به شورا با منو از گزینه های سیاست است که خواهد شد مورد بحث و مورد بحث در ماه های آینده. عمومی بازخورد را می توان فرستاده شده به SBCityCouncil@SantaBarbaraCA.gov.

وکلای شروع گزارش خود را با کمی از تاریخچه و بافت اطراف غیر نظامی را نقد کنید. تلاش های ردیابی بازگشت به دهه 1920 اما تخته تشکیل شده است که پس از آن تا به حال قدرت کمی بیش از شهرداری و سازمان های پلیس و موثر نبودند. آنها پژمرده از استفاده از دست آورد اما علاقه پس از حقوق مدنی قانون از سال 1964. وجود دارد بیش از 140 نقد و بررسی اشخاص در سراسر کشور با 33 در کالیفرنیا و 16 عامل در اجاره شهرستانها مانند سانتا باربارا.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"در حالی که وجود دارد راه های بسیاری برای ایجاد پولیس بررسی هر سیستم به دنبال نفوذ و تغییر شیوه های پلیس برای کمک به اطمینان حاصل شود که جامعه اجرای قانون است و قانون اساسی و موثر و پاسخگو به استانداردهای ارزش ها و نیازهای کسانی که در خدمت" این گزارش می گوید. به هر صورت این سیستم را در آن توضیح می دهد که آنها به معنای افزایش پاسخگویی و جلوگیری از سوء.

مدل اول "تحقیقات-متمرکز شده است." آن می آید با بیشترین میزان قدرت و کمترین هزینه و مشترک برای شهرهای بزرگ مانند ساحل طولانی و سان فرانسیسکو. در آن پرداخت می شود و کارکنان آموزش دیده بررسی مستقل شکایات از پلیس اداره امور داخلی روند. کارکنان دسترسی به سوابق و دارای حکم قدرت و آنها می توانند انجام امداد رسانی عمومی و همچنین سیاست را توصیه.

مدل دوم این است که "نقد و بررسی متمرکز" و بیشتر مشورتی در طبیعت است. آن را فراهم می کند یک نوع کنترل کیفیت برای تحقیقات داخلی اما فاقد توانایی برای انجام مستقل سوالات. یک مؤلف یا بدن از نظر بررسی مسائل است که طیف وسیعی از خدمات به مشتریان به استفاده از نیروی مرگبار. آنها ممکن است موافق یا مخالف با چگونه بخش حل یک مشکل و آنها ممکن است نشان می دهد انواع دیگر از قطعنامه. کوچکتر و شهرستانها از جمله سانتا کروز و کنار رودخانه با استفاده از این مدل است.

سوم این که "حسابرس/مانیتور متمرکز" و نیز به طور معمول در مشاوره. به جای تمرکز بر موارد فردی, اما, استخدام تحلیلگر و یا گروهی از تحلیلگران بررسی دپارتمان داده و به دنبال گسترده الگوهای در کیفیت تحقیقات و یافته های خود را و درجه از نظم و انضباط است که در حال پرداخت است. قدرت این سیستم توانایی خود را برای ترویج "دراز مدت تغییرات سیستماتیک در سازمان ها" در این گزارش آمده. آن استفاده می شود در آناهایم, کالیفرنیا, و ساکرامنتو است.

"به عنوان یک موضوع عملی" این گزارش می رود "سیستم ترکیبی اغلب بهترین انتخاب برای یک شهر است." برای مثال یک حوزه قضایی ممکن است اجرای یک هیئت مدیره با توابع چندگانه مانند بررسی و حسابرسی. و یا می تواند به ایجاد دو نظر اشخاص است که به بررسی خاص اتهامات سوء رفتار و یکی دیگر که تمرکز بر روی گسترده تر سیاست ها و شیوه های.

در حال حاضر سانتا باربارا اداره پلیس است و آنچه به نام "حرفه ای استانداردهای بخش" که دسته شکایت شهروند. این کارکنان توسط یک گروهبان است که به معنای به کار به طور جداگانه از دستور تیم و گزارش به طور مستقیم به رئیس. او باعث می شود یافته ها به عنوان سیاست نقض و کاپیتان که مسئول نظارت بر بخش دست پایین و انضباط.

سانتا باربارا در هیئت مدیره از آتش و پلیس کمیسیون از لحاظ فنی قدرت را به توصیه های پلیس در عملیات, اما در عمل, آن را کم و یا هیچ بودجه عملیاتی است و بنابراین نه مجهز به ارائه هر نوع معنی دار است.

هر چه مسیر سانتا باربارا طول می کشد با توجه به دامنه و پیچیدگی مسائل در این شهرستان باید به رفتار "قابل توجه مشارکت مدنی" در آن فرایند تصمیم گیری گزارش نتیجه می گیرد. "ما تصور می کنیم اطلاعاتی عمومی کارگاه های آموزشی در رابطه با محلی عدالت اجتماعی گروه به جمع آوری بازخورد جامعه." شیوه انتصاب نیز باید بر اساس توافق. در کالیفرنیا اجاره شهرستانها نهایی اقتدار نهفته است با یا شورای شهر و یا شهرستان administrator.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن