همهمه stuns پس از 22 سال سکوت با تعجب باز گشت 'Psi'

درجه: 5.0/5.0 پس از آن آخرین نسخه در سال 1998 به سمت پایین است Heavenwardجایگزین متال همهمه شده است عمدتا آرام

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

درجه: 5.0/5.0

پس از آن آخرین نسخه در سال 1998 به سمت پایین است Heavenwardجایگزین متال همهمه شده است عمدتا آرام است. به غیر از چند اجرای برنامه و کار انفرادی از افراد پس از شکستن در سال 2000 گروه متقاعد کرده بود که طرفداران آن بود برای همیشه به پایان رسید و ساخت موسیقی است.

در واقعا تکان دهنده, روش, اما همهمه تعجب طرفداران ژوئن 23 با ورودی پس از 22 سال صبر کنید. به راحتی این گروه را بهترین کار حتی با چهار دیگر ستارگان آلبوم زیر کمربند خود ورودی یک شاهکار Black Sabbath-esque ریف و relatable احساسات sanguinity. دقت ترکیب اجزای فضا فلزی و shoegaze, همهمه, تضمین می کند که کمتر از نیمی از این آهنگ ها در کمتر از شش دقیقه, هر یک آبشاری مشخصه این گروه رشد فراتر از کنسرو شده تجاری مسیر آن را در مورد به کشتی سوار است.

ابتدا با لجن, chugging آهنگ "امواج" ورودی عهد است که زمزمه تغییر نکرده کمی پس از آن انحلال. در واقع این گروه امضا سبک تنها تر تصفیه شده و پویا و سنگین در حالی که هنوز حفظ شاعرانه جذابیت که ترغیب آن تو رفتگی در دیوار طرفداران همه کسانی که سال پیش. "امواج" به پایان می رسد به طور ناگهانی یک دوم پناه دادن به یک جامد bassline و بعد از انداختن به سکوت. شدت اجازه نمی دهد تا در تمام طول مسیر بسیار شبیه بقیه آلبوم.

"در دن" و "کویر رامبلر" به دنبال کت و شلوار هر دو زیبا و سنگین و صدایی مربوط به اینده. جف Dimpsey را فوق العاده باس عمیق حمل و نقل شنوندگان یا به فضای بیرونی و یا مستقیما به Thunderdome — هر کدام خود را در فنجان چای. لحن کلی تیره و نومید اما شامل twinges امید که لایه ورودی با گرمی از احساس چیزی در همه.

این droning instrumentals همراه با خواننده مت Talbott را شارژ و در عین حال آرام خواننده اجازه می دهد همهمه به نگه داشتن توجه شنوندگان در طول ضبط. بر خلاف سخت خواننده از بسیاری از فلز frontmen خود را صدای ملودیک و صاف نشان می دهد همهمه اتصال به نرمتر طبیعت shoegaze.

"احضار" تراورس به اعماق فلز هدایت جنبه های خاصی از stoner metal و رفتن تا آنجا که به لمس بر doom metal. اما Talbott را صدا می درخشد را از طریق به وضوح در میان توده سیاه و سفید از گیتار و درام و باس, یک راهنمای که حمل شنوندگان که خود را از دست داده و در شدید برای تلفن های موبایل. "احضار" است که به وضوح ترین فلز صدایی آهنگ در این آلبوم و این سختی به عنوان نگه دارید. این آهنگ به اندازه کافی قدرتمند است به شکل یک توده در گلو اما به طرز عجیبی آرامش بخش. این یکی دیگر متناقض پیچیدگی که همهمه تسلط دارد.

اما ورودی نیست sonically خشنود یادداشت های کم. همهمه ثابت می کند که می توانید آن دست به گریبان شوم با synths و همچنین — "فضا" بخشی از فضای فلز. "تاشو" ترین تجربی آهنگ در ضبط این برنامه شامل یک سری از لذت بخش صداهای ناموزون برای سه دقیقه قبل از پایان توخالی وزوز.

"Shapeshifter" از سوی دیگر است shoegaze آهنگ در ضبط مباهات قابل ملاحظه ای آهسته تر ضرب و شتم که محو میدارد و در سراسر آهنگ. آن را هنوز هم در عرصه همهمه را جایگزین فلز هویت اما با آن نور reverbed است, گیتار "Shapeshifter" بسته کردن رکورد در یک رام توجه داشته باشید یک تضاد کامل با hard-hitting "امواج" که همراهی شنوندگان را به ورودی. برش از طریق آهنگ رویایی با کیفیت اما Talbott را fuzzed تحویل آخر خط "به طور ناگهانی من فقط در اینجا بر روی زمین/ برای رسیدن به شما و پیدا کردن دست خود را" به ارمغان می آورد سازگار سنگینی است که نیش ترمزی میزند شنوندگان بازگشت به زمین است.

آن را دشوار است به نگه داشتن هر آهنگ در یک آلبوم پر از انرژی و احساسات اما همهمه می کشد آن را بی وقفه. هر آهنگ دارای همان ساختار و زمینه سازهای اما برای تلفن های موبایل خیلی متفاوت از بقیه, برگزاری های مختلف تفاوت های ظریف از همان پیام است. همهمه روشن می سازد به شنوندگان که حتی با جمعی پریشانی همیشه وجود دارد یک بیت از امید به نگه داشتن چیزهای در حال حرکت در امتداد.

ورودی اولیه نمایش احساسات یک ازدواج از ژانرهای مختلف است که همیشه به خوبی با هم. این یک آخرتی, طبیعت, حمل و نقل کسی است که سرمایه گذاری در داخل به همهمه نخست در 1990s. اما ورودی است که نه تنها وسیله ای برای بلند کردن از concreteness فعلی جهان — آن را به یک معنی به نهایت رشد نزدیک به آن است.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن