'طوفان و بادهای تغییر": Black Lives Matter ادامه اعتراضات در برکلی

معترضان برگزار Black Lives Matter تظاهرات در سراسر برکلی در روز دوشنبه از جمله "ایستادگی کردن برای زندگی" — یک

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

معترضان برگزار Black Lives Matter تظاهرات در سراسر برکلی در روز دوشنبه از جمله "ایستادگی کردن برای زندگی" — یک گردهمایی در برکلی هنر آهنربا مدرسه ابتدایی یا بم.

برکلی ساکنان همچنین شرکت در یک شب زنده داری شمع یکشنبه برای جورج فلوید در مرکز شهر برکلی بارت ایستگاه. حدود 200 نفر حضور داشتند این مراسم که برگزار شد برکلی مقیم بری کوان به طول انجامید و از 7 تا 8:30 p. m.

کوان گفت که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود هر گونه حوادث در برکلی پرداختن به حوادث اخیر, بنابراین او تصمیم گرفت برای برنامه ریزی مراسم هفته گذشته است.

"من می خواستم به انجام چیزی و آن را به عنوان یک شمع افروزی تاکید بر عشق و محبت و همدلی" کوان گفت. "این واقعا گرم قلب من برای دیدن تعدادی از افرادی که پاسخ دادند."

او اشاره کرد که پس از این رویداد شرکت کنندگان به او گفت شب زنده داری در حال حرکت بود برای آنها. کوان اضافه شده است که او با توجه به برگزاری این رویداد به طور منظم تر بر اساس یک پیشنهاد از همسایه خود را.

روز دوشنبه معترضان شروع به ورود در بم حدود 4:30 بعد از ظهر و نشانه های ساخته شده قبل از راهپیمایی به تقاطع Shattuck خیابان و ویرجینیا خیابان برای افزایش "جامعه دید."

حدود 200 معترض بود در تمام چهار گوشه تقاطع, مناجات با عباراتی مانند "این نژادپرستانه پلیس باید بروید" "پول برای مدارس نیست و پلیس" و "ما فرزندان توانا و توانا کودکان است."

BAM پدر و مادر لیز جکسون و مارا Greenaway سازماندهی کردند.

"به عنوان متنوع به عنوان برکلی فکر می کند آن است که آن را" Greenaway ادعا. "من متوجه نحوه سیاه و سفید کودکان در این مدرسه در حال درمان متفاوت است. ... در حال حاضر این شانس را به انجام کاری درباره آن."

جکسون گفت که او شروع به برنامه ریزی اعتراض یک زن و شوهر روز پیش که او خوشحال بود با مشارکت مردم. او افزود که در گذشته از آن شده است سخت تر برای جذب شرکت کنندگان برای رویدادهای دیگر.

اکثریت معترضان از BAM جامعه از جمله بسیاری از دانش آموزان است. کامرون Ivery یک 8 سال حضور داشتند اعتراض خود را با خانواده.

"من اینجا هستم تا به منظور بالا بردن آگاهی" Ivery گفت.

امت اسکات نیز 8 گفت: او اهدا تولد او پول را به khezri است حقوق خود را بدانید اردوگاه است که صندوق دفاع حقوقی به صورت سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان.

Rashay Lankford دیگر BAM پدر و مادر گفت: او تصمیم گرفت برای حضور در جمع آوری دلایل متعدد.

"این مهم است برای من به نشان می دهد تا آنجا که اگر ما درخواست غیر سیاه و اعضای جامعه را به ایستادگی در همبستگی با ما و سپس به عنوان یک پدر و مادر من مسئولیت باید در اینجا با آنها" Lankford گفت.

Lankford 6-year-old son تا به حال نیز خواسته او را به رفتن.

Lankford اضافه شده است که او فکر می کند نژادپرستی نیاز به خطاب در برکلی مدرسه عمومی جوامع است. با وجود این "ناراحت کننده" طبیعت موضوع Lankford گفت که او معتقد است که با داشتن مکان گفتگو در مورد نژادی و نابرابری در K-5 آموزش و پرورش اولین گام مهم در آوردن آگاهی به این مسئله است.

در 5:30 p. m. به معترضان راهپیمایی به BAM, که در آن جکسون به بسته شدن سخنان و دعوت از دیگر معترضان به صحبت می کنند.

میلانی Pelley یک دکلمه شاعر یک شعر خطاب به مردم سفید گفت: "مبارزه با هیولا است که تغذیه خود را به راحتی." کشیش مایکل والاس یکی دیگر از سخنران به جمعیت گفت: "من می توانم احساس طوفان و بادهای تغییر در حال حاضر."

سباستین کاهیل و ماریا جوان کمک به این گزارش.

تماس با نائومی Birenbaum و Mattias Hoz در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب