من بلیچ شلوار من (و بنابراین باید به شما!)

این تابستان زمان مناسب برای دریافت خلاق با انجام آن را به خودتان پروژه های. من از طرفداران بزرگ از تغییر, برش,

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

این تابستان زمان مناسب برای دریافت خلاق با انجام آن را به خودتان پروژه های. من از طرفداران بزرگ از تغییر, برش, رنگرزی و خلاق با لباس اما یکی از جنبه های DIY لباس روند من تا به حال و در عین حال سعی شد سفید. چیزی در مورد مسمومیت با سفید کننده ها و ایده به طور بالقوه باعث خرابی آیتم های گران قیمت مانند یک جفت شلوار جین همیشه به من تبدیل به دور است. اما به من گیر نشستن در اطراف در گرمای تابستان, من نمیفهمد وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای مقابله با یک پروژه است که من بوده ام قرار دادن خاموش. و اگر این نگاه افتضاح فقط می دانم که من آن را برای مسدود کردن.

گام اول این بود که چیدن یک جفت شلوار جین. من نیاز به چیزی است که من تقریبا هرگز پوشند, اما این چیزی نیست که من از آنها بدم میاید به اندازه کافی است که من نمی خواهد آن را می پوشند حتی اگر سفید به نظر می رسد خوب است. خوشبختانه من اعتیاد به خرید دلار 2 شلوار در فروشگاه صرفه جویی بنابراین من تا به حال یک منبع مناسبی از شلوار جین برای کار با. من در نهایت حل و فصل در برخی از ژان capris که به من داده ، آنها کمی بیش از حد بزرگ برای من است که چرا من به ندرت آنها را می پوشند اما شاید این است که نوسازی آنها نیاز!

بعد من scoured اینترنت برای طراحی الهام بخش است. من باید فراموش کراوات رنگ, سبک, سفید کننده همه چیز و یا شیب رنگ? من حتی در نظر گرفته نقشه کشی برخی از بد بو swirly, الگوهای, اما در پایان, من تصمیم به سفید کننده کل پا و ترک پا کتان غیر سفید. این احساس مانند یک حرکت جسورانه برای من اما اگر شما در حال رفتن به سفید کننده شلوار جین خود را, شما همچنین ممکن است واقعا سفید کننده 'em! که به توصیه مادرم به من داد ،

من تا با پیدا کردن یک نقطه خارج است که من به طور معمول نمی صرف یک تن از زمان در. من با استفاده از برخی از ضخامت نوار را به یک مرز پایین وسط شلوار. به این ترتیب امیدوارم این نوار کمک خواهد کرد به پاک کردن خط. من هم با قرار دادن برخی از مواد سفید کننده را در یک بطری اسپری. مقدار کمی از تحقیقات من قبل از شروع این پروژه به من اطلاع داد که من احتمالا باید رقیق سفید کننده. راستش من پایان ندارد تا انجام است که عمدتا به دلیل من را فراموش کرده. حداقل آنها آزاد بودند شلوار!

پس از کار کردن شجاعت من قرار داده و در برخی از دستکش ضخیم و با استفاده از بطری اسپری به خیس خوردن یک کل پا با سفید. پس از ترک شلوار برای حدود 45 دقیقه من آمد و مقصور نقاط است که هنوز هم تا به حال برخی از رنگ. من می خواستم آنها را بسیار سفید, اما شما همیشه می تواند یک کمی سبک تر اگر شما می خواهید آنها را کمی رنگی.

هنگامی که من خوشحال بود با نتیجه من شسته شلوار جین من در سینک با آب. من سپس پرتاب آنها را در شستشو و در نهایت شسته و آنها را دوباره با یک دسته از رنگ روشن حوله و ملافه که من از ذهن نیست کمی سفید است. من تصمیم به اجازه, جین, هوای خشک به جای پرتاب آنها را در خشک کن اما هنگامی که آنها خشک, من سعی کردم آنها را در.

شاید تبدیل شدن به یک Infinite DIY ستاره است که در آینده من بعد از همه! من خیلی خوشحال با چگونه آنها معلوم شد و من واقعا نمی قرار دادن یک مقدار گسترده ای از کار در. حتی اگر من مطمئن هستم که چقدر من واقعا آنها را می پوشند, من احساس می کنم خوب است که من در نهایت ٬ این پروژه و این که من تازه یک جفت شلوار جین من هرگز پوشیدن به هر حال. و اگر من می تواند آن را انجام دهد, شما می توانید آن را انجام دهید! شاید این فقط پا زدن در شلوار (بدون جناس در نظر گرفته) شما نیاز به سفید کننده خود را و شلوار جین.

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن