"من کاملا صفر دلسوزی برای شما:' York County قاضی می گوید 'حرفه ای dope dealer'

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 2:28 PM EDT Jun 26, 2020داخل York County قضایی مرکز واندا وگا راه می

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

داخل York County قضایی مرکز واندا وگا راه می رفت در سراسر دادگاه نشستم کنار دستیار دادستان منطقه و مواجه مردی که داشت به جرم اتهامات در ارتباط به دخترش منجر به مرگ مصرف بیش از حد مواد مخدر در سال 2018 است.

وگا گفت: مرد بلال عدالت که او نیست از او متنفرم. دختر او را از مرگ او گفت: "همه اش تقصیر. و او و خانواده بیش از حد.

اما در همان زمان وگا گفت: او را به مسئولیت برای اقدامات خود را.

"من می دانم که چگونه شما احساس می کنید, اما من نیاز به کسی برای درک چگونگی احساس می کنم" وگا " روز جمعه. "من می دانم که او تا به حال مشکلات اما او دختر من است."

تماس او را یک "حرفه ای dope dealer" مشترک درخواست قاضی هری M. بودن بعد محکوم عدالت, 40, از نیویورک به خدمت 21 تا 42 سال در زندان به اتهام از جمله جنایی توطئه برای ارتکاب به مواد مخدر منجر به مرگ شود.

"گاهی اوقات من درک می کنم به حدی که چرا کسی معاملات dope اگر آنها مشکل مواد مخدر. شما انجام آن را به پول. شما نمی مراقبت از آنچه اتفاق می افتد به مردم" بودن گفت. "من کاملا صفر دلسوزی برای شما."

مرتبط با: با وجود ابراز ندامت, نیویورک شهرستان, فروشنده مواد مخدر resentenced به 20 تا 40 سال در زندان

در دسامبر. 29, 2018, شمال, شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای نامیده می شدند به سوپر 8 در آرسنال جاده در منچستر Township. اجرای قانون در بر داشت کارمن وگا لزبین, تخت, پاهای, حلق آویز کردن آن است. او 38.

نیویورک شهرستان, دفتر پزشکی قانونی گزارش شده است که علت مرگ مخلوط شد ماده سمی ،

پیتر لوکاس 68 از غرب نیویورک که همچنان با اتهام مواد مخدر منجر به مرگ گفته محققان با York County مواد مخدر نیروی کار است که او به فروش می رسد فنتانيل بود که مهر "Harlem Nights" به زن شب قبل از او درگذشت.

لوکاس گفت: کارآگاهان که او تا به حال خرید مواد مخدر از عدالت که او می دانست که به عنوان "L."

افسران پلیس اعدام یک حکم جستجو در عدالت آپارتمان در غرب خیابان کینگ در نزدیکی جنوب شریدان خیابانی در نیویورک و بیش از 500 کیسه های فنتانيل که بیشتر آن مهر "Harlem Nights." او بعد از محققان گفت که او می خواهم به فروش مواد مخدر به پایان می رسد دیدار.

اتمام: 'دستفروش از مرگ:' نیویورک شهرستان, فروشنده مواد مخدر به خدمت 20 تا 40 سال بر اثر مصرف بیش از حد هروئین

ریک رابینسون و روی گالووی عدالت وکلای دادگاه خواست تا برای رحمت.

گالووی گفت: مشتری خود پشيمان است. عدالت متعلق به یک روح غذا رستوران در نیویورک شده است و درگیر در 12 سال زندگی.

عدالت و برادرش Bryheem همچنین قاضی برای نشان دادن شفقت.

"من فقط می خواهم برای گفتن به خانواده این مرحوم که من متاسفم برای از دست دادن خود را" عدالت گفت. "و من متاسفم برای این شرایط رخ می دهد."

همچنین علاقه: 'من مسئولیت کامل:' به خدمت 3 تا 6 سال منجر به مرگ مصرف بیش از حد در هانوفر

در همین حال معاون دادستان جان ام تحت فشار قرار دادند برای یک جمله از 48 تا 96 سال زندان بیان کرد که عدالت بود "تنها درخواست برای بخشش امروز در خرد کردن بلوک از تبر."

ام گفت: عدالت گسترده ای است و سابقه کیفری که قدمت آن به سال 1997 و خواهد reoffend زمانی که او از زندان آزاد شد. او شده است می خواهم در آزادی مشروط هنگامی که او مرتکب جرایم جدیدی است.

عدالت این فرصت را به تغییر زندگی خود را در گذشته است. اما به جای او تصمیم به فروش فنتانیل مواد مخدر است که می تواند تا 50 برابر قوی تر از هروئین به شهروندان نیویورک شهرستان, ام گفت.

"شما دیده می شود آنچه این متهم انجام داده است به جامعه" ام گفت. "این متهم نگهداری می شود باید زندانی برای تا زمانی که ممکن است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب