من با COVID اما به دلیل تست شکست من هرگز ممکن است برای اطمینان می دانم

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 10:43 AM EDT Jul 23, 2020آن آغاز شد و با سرفه. من از خواب بیدار یک روز

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

آن آغاز شد و با سرفه.

من از خواب بیدار یک روز صبح حدود یک هفته و نیم پیش یک شنبه سرفه. من نمی فکر می کنم چقدر از یک پسر در شما می دانید منظورم چیست. من تا به حال mowed چمن من روز قبل و تا به حال استنشاق مقدار زیادی از گرد و غبار و gnats و چیزهای دیگر. فقط فکر می کردم که در آن بود.

اما آن را متفاوت بود. من احساس نوع مه آلود مثل ذهن من بود کفن در ابرها. دوباره به عنوان یک مرد فکر نمی کنم بیش از حد از آن نسبت دادن آن به آبجو من مصرف کرده بود پس از زنی چمن. فقط نیاز به آبرسانی و چیزی برای خوردن و من می خواهم خوب است.

من نبود.

من سرفه آویزان در اطراف مانند یک مهمان خانه که نادیده ظریف خود را تقریرات برای رفتن به جهنم خانه نسبتا همواره پراکنده سرفه مربوط توسط سرفه متناسب با آن ترس از سگ و گربه را از اتاق. و سر من در ادامه به احساس می کنم مثل آن بود fogged در. و من احساس خسته. من فکر کردم من فقط نیاز به یک چرت زدن. و من احساس کمی درد و درد و دوباره به عنوان یک مرد از یک سن خاص, من آمده ام تا به انتظار این نوع از چیزی.

من نمیفهمد آن خواهید بود خوب فردا.

آن نبود.

بیشتر: COVID-19 نیروهای رز سفید و Rockfish, Bridgewater, رستوران ها به طور موقت نزدیک دوباره

اما دوباره بودن یک پسر, من نمی هر چیزی در مورد آن. من که فقط می خواهد برود که من اعتراف یک استراتژی است که مشغول به کار نشده و در گذشته برای من اما من سعی در نگه داشتن.

به هر حال داستان کوتاه به من گفت: من علاقه سابق در مورد آن و او پیامک خواهر کوچکتر من که فقط اتفاق می افتد به یک میکرو یا مولکولی-زیست شناس و یا چیزی شبیه به آن است و با این نسخهها کار در حال اجرا یک آزمایشگاه در دانشگاه کالیفرنیا-برکلی انجام COVID-19 تست و کسی که به نام من یکشنبه صبح به داد من. این غیر معمول نیست. او اغلب تماس های صبح یکشنبه به داد من در مورد چیزهای; آن چه ما به عنوان Sicilians ارتباط برقرار.

بنابراین من گفت: من می خواهم تماس بگیرید دکتر من شنبه. من و یک سفر پزشکی از راه دور برای بعد از آن در بعد از ظهر و در روز من به عنوان به عنوان بهترین من می توانم.

توضیحات رو در خط و من توصیف علائم و او گفت: آن می تواند COVID یا نه توضیح داد که مردم مریض شدم قبل از این ویروس همراه آمد. اما من نشانه شد اگر چه نسبتا خفیف با توجه به nastiness از این ویروس در لیست از چیزهایی که باعث مکث که با توجه به اینکه یک فرد دارای قرارداد قرن 21 طاعون سیاه.

بیشتر: 'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

او گفت که او می تواند به من ارسال برای تست اما که آن را احتمالا خواهد بود بی معنی. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تا به حال خود را تغییر دستورالعمل و او گفت که من باید تقریبا فقط در خانه بمانند و منزوی کردن آن چیزی است که من اغلب انجام شده است از ماه مارس به هر حال پس از آن یک معامله بزرگ نیست.

از علائم تا به حال شده است در حال حاضر برای حدود یک هفته و به نظر نمی تواند زندگی را تهدید و یا به درجه ای است که نقطه پایان را شامل قلاب شده به یک ماشین برای نفس کشیدن برای من, او گفت: آن را احتمالا پاک در یک روز.

اگر من به رفتن برای آزمون, او گفت:, آن را واقعا نمی تواند مفید باشد به عنوان آزمایشگاه باید از طولانی شدن به خاطر سنگین تقاضا و نتایج احتمالا نمی آیند را برای یک هفته یا بیشتر.

سپس نتایج بی فایده خواهد بود چون من خواهد بود یا بهتر است یا مرده (من اضافه شده است که او نمی گویند که بخشی; او خوش) و این امر می تواند مسئله. و آن را بی فایده خواهد بود برای تماس با ردیابی چون اگر من تا به حال COVID و تصویب این ویروس را به شخص دیگری آنها را در حال حاضر بیمار است.

این حس به من. (برای قرار دادن بیش از حد خوب یک نقطه شکست این کشور برنامه تست, اما روز بعد از صحبت من با دکتر, CDC اعلام کرد که تعداد موارد عفونت کروناویروس می تواند شش تا 24 برابر بيشتر گزارش شده است. باعث می شود شما تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم را بدست بیمار اما هرگز تست شده؟)

من گزارش به دوستان من چه می گذرد و همه آنها شروع به فریاد من برای تست. (که من جامعه مراقبت از افرادی که در زمانی که شما به خوبی احساس نمی تماس بگیرید تا ببینید که چگونه شما انجام می دهند و سپس شروع به فریاد در شما. من به آن استفاده می شود.)

من به آنها گفتم آنچه را که دکتر به من گفت در مورد آزمون بودن نوع بی معنی و آنها شروع به بحث با من و بازیگران داشتن بر من که من باید ذکر شده است دکتر من برای چندین دهه - خدای من - و توانسته است برای من زنده نگه داشتن تا به حال که کاملا یک شاهکار اگر شما از من بپرسید. او ثابت فراتر از شک که او می داند آنچه که او انجام می دهند.

آنها استدلال می کنند که من این را جدی گرفته و پاسخ من این بود که من تا کنون گرفته هر چیزی به طور جدی ؟ این یک استراتژی یا شخصیت نقص توجه چشم انداز خود را – که مانند دیگران نیست کار بسیار خوبی, اما من تلاش برای نگه داشتن.

من سعی کردم به شکل از چگونه من ممکن است گرفتار این ویروس این است که اگر چه بود است. من مشغول به کار از خانه برای سال در حال حاضر و به ندرت ترک. (من با تانک جیپ من در هفته.) من از ذهن نیست چرا که من می خواهم به ماندن در منزل. همه چیز من را در اینجا و در این راستا من تمایل به توافق با Seinfeld/محدود کردن شور و شوق خود را خالق لری دیوید می گوید: "هیچ چیز خوب همیشه می آید از خروج از خانه.

درست چند هفته پیش من band – JC فیشر گروه ما را بررسی کنید زمانی که همه از این است که بیش از آن اولین گیگ در ماه در اسب هدیه دم شرکت در خارج از مرکز شهر. در حال حاضر بسیاری از افراد عینک, ماسک, اما برخی از نمی از آنجا که آن را دشوار است به نوشیدن در حالی که با پوشیدن ماسک. اما این باید امن است. شهردار وجود دارد.

من به ذکر است که به من به عنوان من سرفه آغاز شده و فقط چند روز پس از فرفره اما او گفت: شانس ابتلا به این ویروس در محیط بیرون بلند هستند که شما نیاز به تماس نزدیک در یک محیط بسته به اندازه کافی از آنچه که او به نام virus بار به علت یک عفونت است.

دیگر از آن, من جسارت محدود بود به فروشگاه مواد غذایی و هدف است. و که ممکن است مشکل. من یک ماسک زمانی که من بیرون بروید. اما بسیاری از افراد دیگر لازم نیست. اگر شما می دانید هر چیزی در مورد علم در پشت ماسک آن محافظت نمی کند شما آن محافظت از دیگران است.

پس از آن می تواند این باشد که دیگران که بودند با پوشیدن ماسک به هر دلیل – قابل توجه سیاسی برای freedumb من فرض کنید – ممکن است منتقل می شود این ویروس به من یا نه.

با تشکر بسیار.

پس از شستن دست های خود را پوشیدن یک ماسک دور ماندن از جمعیت و...

عفو من است. من باید برای رفتن سرفه تا یک ریه و ترساندن bejesus از گربه.

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب