"من شما را من می شنوم شما من به پشتیبانی شما معترض را شکر برای حمایت جامعه از پل جنبش

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 10:48 PM EDT Jun 6, 2020به عنوان صدها نفر از معترضان با تجمع در مر

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

به عنوان صدها نفر از معترضان با تجمع در مرکز شهر هانوفر بعد از ظهر شنبه آنیتا Whaley نگه داشته و جمعیت ایران با شعارهای.

"چه نام خود را؟" Whaley تماس خواهد بود. "جورج فلوید" جمعیت می گویند.

"من نمی توانم ..." او شروع می شود. "نفس" جمعیت واکنش نشان خواهد داد.

Whaley گفت که او گریه کرد زمانی که او برای اولین بار شاهد تصویری از جورج فلوید برگزار می شود توسط افسران پلیس.

"از آنجا که من می توانید انجام دهید این است که ببینید فرزندان من در آن زمین بود و من نمی بینم جورج فلوید نه بیشتر. من تو را دیدم لارنس دیدم ترنس من تو را دیدم ... من نوه من برادرزاده" Whaley گفت.

در اعتراض Whaley تقریبا به ارمغان آورد به اشک دوباره برای دلایل مختلف.

"(دیدن تمام پشتیبانی) 'bout ساخته شده من گریه به خاطر این است که هانوفر این است که بسیار نژادپرست شهر" گفت: Whaley از McSherrystown.

او گفت که او تجربه کرده است و نژاد پرستی با مردم در تماس با او و N-کلمه تقریبا در حال اجرا خود را با بیش از یک ماشین و یا درمان او را ضعیف در محل کار. او همچنین می داند که او فرزندان و برادرزاده آن را تجربه کرده اند ،

"وجود دارد بیشتر از سفید پوستان در اینجا (در اعتراض) نسبت به سیاه پوستان و این چیز خوبی است زیرا شما در حال اجازه دادن به آنها را می دانم که من می بینم شما را من می شنوم شما من به پشتیبانی شما" Whaley گفت.

او امیدوار است که جمعیت زیادی می تواند به یک آگاهی جدید از تغییر به جامعه است. او گفت که او می خواهد برای دیدن ماموران پلیس با دریافت آموزش بهتر در د-افزایش موقعیت و مسئول اعمال خود.

بعد از دیدن جورج فلوید ویدئو Whaley تصمیم به ایجاد یک تغییر شروع خود سازمان نجات مردم ما است. او در حال حاضر جمع آوری یک تیم و کار در Facebook صفحه.

"من عصبانی بود در خودم (که بعد از دیدن تصویری) چون (سازمان) چیزی است که من می خواستم برای انجام این کار برای سال, اما من تا به حال که ترس" Whaley گفت. "(جورج Floyd) نمی اند و اگر ما چیزی است که مدت زمان طولانی در پیش است."

بیشتر: هنرمندان را بیش از مرکز شهر نیویورک به صورت سیاه و سفید دیگر زندگی توجه به اعتراض

اعتراض سازماندهی شده بود توسط Matthew Anselmi از Gettysburg, که همچنین سازمان هفته گذشته در اعتراض Gettysburg. او گفت که او تا به حال حدود 30 داوطلبان که کمک کرد.

شایعات در مورد پتانسیل خشونت swirled در رسانه های اجتماعی در روزهای منتهی به اعتراض. رسانه های اجتماعی پوستر متوجه جمعه که ویندوز سوار شد تا در گنجینه و خورشید شب ساختمان در برادوی و خیابان نیویورک و این باورند آن را در پیش بینی از اعتراض های خشونت آمیز.

جیل Rohrbaugh صاحبخانه از هر دو ساختمان تحت پوشش پنجره پیش از مصالح ساختمانی re-اشاره/پروژه مرمت است.

هانوفر قصبه رئیس پلیس چاد مارتین همچنین افشا و خنثی هر گونه خشونت شایعات در Facebook پست پنج شنبه.

"واقعیت این است که وجود یک برنامه ریزی تظاهرات در هانوفر این چهار شنبه, ژوئن 6 سال 2020 قصد دارد یک تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس" پس از گفت.

بیشتر: Rusk گزارش ارائه راه حل برای بسیاری از مسائل مطرح شده توسط معترضان. ما را به تغییر ؟

معترضان و نشانه های خود را

بیش از 200 نفر در مرکز شهر هانوفر برگزاری علائم در حمایت از زندگی ماده تجلیل جورج فلوید و یا صحبت کردن در برابر خشونت پلیس.

در اینجا نگاهی به برخی از مردم در پشت این علائم:

'سکوت = خشونت'

"حتی فقط حمایت از چیزی است که از دور نیست و حمایت از این که اجازه دادن به دیگر ظلم و ستم ... برنده شوید. اگر شما پشتیبانی چیزی اجازه دهید آن را شناخته شده است. بخشی از این تغییر به جای اجازه دادن به آنچه اتفاق می افتد بماند که راه" سعید بن Krentler, 24, از هانوفر.

Krentler زندگی می کردند در هانوفر منطقه تمام زندگی خود را.

"این باعث می شود من خوشحال از دیدن که وجود دارد مردم در این شهر حاضر به مبارزه برای آنچه آنها باور و تغییر زمانی که آن را نیاز به اتفاق می افتد."

Black Lives Matter مشت با تجاوز+ پرچم در پس زمینه

"شده است وجود دارد بسیاری مانند" من پشتیبانی سیاه زندگی مهم نیست اما من را پشتیبانی نمی کند LGBTQ,' و شما می دانید که جامعه را بدست اینجا اگر آن را برای این (تظاهرات) ... بدیهی است که مردم از رنگ مناسب به تجاوز بنابراین آن را فقط به نوع پذیرش همه" گفت: Shay Brunick, 28, از Gettysburg.

Brunick نیز آورده پسرش جکسون بدون با او به اعتراض.

"من ترجیح می دهم به او فکر باز و مطمئن شوید که او می داند مانند قضات در جهان و در اینجا شاهد آن بود یک بخشی مانند سمت راست از تاریخ است."

بیشتر: تکنواز: "ما باید به غلبه بر' بیش از سکوت جمعیت در طول Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز

'توقف آموزش کودکان و نوجوانان نژاد پرستی'

"من می خواستم به سعی کنید به شکل کلمات برای گفتن برای تحت تاثیر قرار نسل های آینده به دلیل این بوده است که یک مشکل مداوم برای چندین دهه در حال حاضر. ما باید به شکل از چگونه برای پایان دادن به نژاد پرستی. اگر ما را متوقف آموزش فرزندان ما که شاید آنها نمی خواهند رشد داشتن نژادپرستی در قلب خود را به دلیل آن را آموخته ... " گفت: Sheenna Almony, 36, هانوفر.

Almony گفت که نژاد پرستی او با تجربه در منطقه است و حتی منجر به درمان. روز شنبه, او گفت: آن را گرم قلب خود را به دیدن بسیاری از مردم در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

"این همان تقاطع من سوار را از طریق یک زمان و کسی به نام من N-کلمه ماشین خود را فقط رانندگی. پس برای دیدن این طریق آینده در اینجا بود شفا برای من می گویند که وجود دارد این است که بسیاری از مردم در اینجا برای حمایت از من رنگ پوست ما را حمایت کنید."

Black Lives Matter مشت با پورتوریکو پرچم متصل به آن

"پس از من متولد شده در پورتوریکو, من تصمیم به استفاده از پورتوریکو پرچم اما من بیشتر به نمایندگی از Cubanos چرا که آنها اغلب تیره تر و آنها بسیاری از بی عدالتی درست مثل مردم سیاه و سفید" گفت: Sergio مدینه, 17, از Gettysburg.

مدینه احساس مهم بود که به بیرون آمدن به عنوان یک فرد جوان و تماس از تعصب است که تجربه شده توسط مردم رنگ در امریکا است.

"برای نسل های جدید و آنهایی که درک نمی کنند و چگونه آنها مطرح شده بود و من می خواهم برای نشان دادن بی عدالتی است که ما داریم و با توجه به نژاد ما اما رنگ پوست ما."

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن