"من می خواهم عدالت:' مادر بسر برده مرد به ضرب گلوله توسط پلیس برنامههای دا تصمیم به رها کردن مورد

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 3:38 PM EDT 29 مه سال 2020کریستین اسمیت به یاد همه چیز ساده به عنوان

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

کریستین اسمیت به یاد همه چیز ساده به عنوان روز.

او نمی تواند صدا را از سر او. حافظه از خون پرواز بر روی پیراهن او. و این بیان در چهره انسان.

برای دو سال اسمیت گفت: او را آرام نگه داشته و منتظر شانس خود را به صورت او در دادگاه. اما روز پنج شنبه در نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه در زمینه حرکت به رها کردن پرونده سابق جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس استو هریسون که شات پسرش رایان, 34, در حالی که او دست به دستبند و بخشی از نشستن در یک ماشین گشت در خارج از یک بانک در بهار بیشه در 30 مه 2018.

"من می خواهم عدالت" اسمیت گفت: 57 اطفال, مراقبت در منزل, پرستار زندگی می کند که در شهرستان جکسون. "من می خواهم عدالت برای خودم. من می خواهم عدالت برای پسر من است. من می خواهم عدالت برای سلامت روانی جامعه است."

اسمیت گفت که او باور ندارد که DA درخواست را به رها کردن مورد مناسب است. او گفت که او احساس می کند که افسر سابق پلیس نیازهای برگزار شد با عنوان جرم جنایی مسئول در تیراندازی.

در مورد 4:50 بعد از ظهر, Harrison نامیده می شد به بانک سانتاندر در غرب هانوفر خیابان برای یک اختلال. اجرای قانون در نهایت در زمان اسمیت پسر را بازداشت.

Harrison, 58 قرار داده شده آنچه که او فکر او بود تیزر X26 در انسان ران او گفت: محققان و ماشه کشیده. اما به جای او خود را برداشت Glock 17, ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

جزئیات: D. A. می پرسد برای رها کردن پرونده سابق نیویورک شهرستان افسر پلیس که به ضرب گلوله مرد در دستبند

شش ماه بعد هریسون متهم شده بود با ساده حمله. او به عنوان بی حس کردن تفنگ و سلاح گرم مربی برای جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس که محلول در پایان 2019.

جزئیات: 'شخص, چرا می خواهم به شما شلیک ؟ در جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس به اتهام تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه

اسمیت گفت: او پسر تحت عمل جراحی برای 12 ساعت و صرف یک ماه در بیمارستان نیویورک. او صرف دو هفته در ناتوانی و پس از آن سال در تخت بیمارستان در اتاق نشیمن خود را که در آن پرستاران آمد به او هر روز دیگر.

او گفت که او رنج می برد از مسائل مربوط به سلامت روانی از دوران کودکی و تا به حال منتشر شده است از یک واحد روانی یک روز قبل از تیراندازی و اشتباه بود. او هنوز هم تا به حال یک دستبند از بیمارستان اقامت در اطراف یکی از مچ دست خود را.

پسرش به او گفت: بیش از کسی که سابقه کیفری است و رنج می برد از مسائل مربوط به سلامت روان.

اسمیت گفت: او را ام تایید شده از یک مورد درخواست به صورت مشروط. هریسون گفت: نیاز برگزار شد با عنوان جرم جنایی مسئول اعمال خود است.

"من می خواستم چیزی" گفت: اسمیت که اضافه شده است که او را دچار اضطراب و اختلال استرس پس از سانحه پس از عکسبرداری "بنابراین او می تواند احساس مانند احساس می کنم."

او گفت که او یاد گرفته در مورد DA درخواست برای رها کردن این مورد از یکی از دوستان که خواندن در مورد آن در روزنامه.

اتمام: جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس در تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه به رهبری به دادگاه

در هفت صفحه یادداشت York County District Attorney دیو یکشنبه نوشت که او درخواست یک قاضی به اخراج این مورد مطابق با وظیفه اخلاقی به دنبال عدالت است.

هریسون گفت: بود و بسیار مورد توجه اعضا از اجرای قانون که به خدمت در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده. او با بیان یک مقدار بسیار زیادی از ندامت برای عکسبرداری است که او مورد بحث با دانشجویان در آکادمی پلیس در منطقه است. و هیچ مدرکی نشان می دهد که او یک خطر است.

یکشنبه گفت که او قدردانی و نشان داد نگرانی بزرگ برای "غیر قابل تصور تروما" است که اسمیت با تجربه بودن در تیراندازی. او اشاره کرد که او می خواست دادستان برای به دست آوردن یک اعتقاد.

"ما قطعا درک و احترام تمایل خود را برای مجازات بیشتر. اما ما نتیجه گیری کرد که تنها هدف از به دست آوردن یک اعتقاد در این نقطه: مجازات برای مجازات به خاطر" یکشنبه گفت:. "نتیجه می گیریم که عدالت مستلزم آن است که این نمی تواند تنها توجه به ادامه پیگرد اگر همه عوامل دیگر شایستگی قطع مورد است."

یک قاضی نیاز به ثبت نام کردن در صورت درخواست.

کایل پادشاه یک سخنگوی نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه گفت: دادستان کارآگاه و قربانی-شاهد هماهنگ کننده ملاقات با اسمیت چندین بار در طول دوره بررسی است.

"دفتر دادستان منطقه نیست و آشکارا آن بحث ارتباطات فردی با قربانیان و/یا شاهدان در تحقیقات جنایی" پادشاه گفت:.

کریس Ferro و اد Paskey Harrison وکلای مدافع گفته اند که آنها را ذخیره اظهار نظر در این مورد است.

همچنین علاقه: جنوب غربی منطقه ای رئیس پلیس: تیراندازی انسان در حالی که او دست به دستبند, 'یک اشتباه بسیار جدی'

اسمیت گفت که او تا به حال و در عین حال صحبت با پسر خود را که در خدمت یک جمله برای نقض آزادی مشروط در شهرستان نیویورک ،

او گفت: پشتیبانی از او را. آنها در حال برنامه ریزی برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز برای عدالت و علیه خشونت پلیس در روز دوشنبه در خارج از نیویورک شهرستان قضایی مرکز.

اسمیت نیز ثبت یک نیروی بیش از حد دعوی در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ.

"من می خواستم به احساس عدالت برای آنچه اتفاق افتاده است," او گفت:. "و من اصلا احساس وجود عدالت است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن