"من می خواهم برای کمک به مردم': 9-year-old مرکزی بهبهان. پسر به جمع آوری بیش از 1000 اسباب بازی برای بیمارستان

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 10:27 AM EDT Jul 9, 2020جیمسون Shanabrough تا به حال یک هدف گرفتن 3

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

جیمسون Shanabrough تا به حال یک هدف گرفتن 300 اسباب بازی برای او 10th تولد.

او نمی خواست آنها را برای خود. در واقع او را واقعا نمی خواهید هر گونه اسباب بازی خود را هنگامی که روز تولد خود را در سراسر رول, on Aug. 17.

او می خواهد بيماران بستری در بخش اطفال بخش از بیمارستان جانز هاپکینز برای بهره مندی از تولد او ذخیره کردن. پس او مادر Nikke ایجاد یک صفحه در linktree است که اجازه می دهد تا مردم را به خرید یک اسباب بازی را از طریق آمازون و ارسال آن به Jameson اسباب بازی رانندگی.

مردم می توانند با انتخاب یک محدوده قیمت در وب سایت و سپس با کلیک بر روی اسباب بازی های آنها می خواهند برای خرید. سایت تنظیم شده است به طوری که اسباب بازی ها به طور خودکار فرستاده شده به Shanabrough خانه در منچستر Township.

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

بیشتر: "این خواهد بود یک بچه معجزه': شیر سرخ مرد اهدا کلیه به 17-year-old boy او هرگز ملاقات کرد

از بعد از ظهر چهارشنبه جیمسون جمع آوری کرده بود 1,234 اسباب بازی.

"او یک هدف 300, اسباب بازی, چرا که آنچه که او جمع آوری شده در سال گذشته برای [Penn State سلامت Milton S.] هرشی مرکز پزشکی" جیمسون پدر کریس گفت. "او به این هدف در پنج تا شش روز است. سپس هدف این بود 500 و ضربه او که در یک هفته. سپس آن را فقط snowballed.

"این خوب است برای دیدن سخاوت بسیاری از مردم در راه است که به نفع بچه ها."

کریس گفت: جیمسون واقعا به یاد داشته باشید از چند روز او را صرف کودکان بستری در بخش اطفال از بیمارستان جانز هاپکینز زمانی که او 2 ساله است. او وجود دارد به دلیل گزش سگ.

اما کریس گفت که او هیجان زده می شود قادر به انتخاب کردن یک اسباب بازی از سبد خرید آنها به ارمغان آورد در اطراف برای هر یک از بیماران.

جیمسون می کند به یاد داشته باشید زمانی که برادر خود را کربین 6 و یک پسر عموی زمان صرف شده در هرشی مرکز پزشکی برای عمل جراحی و بیماری بود. او می داند که آنها قادر به انتخاب کردن چیزی برای نگه داشتن آنها را اشغال کردند.

که یکی از دلایل او یک اسباب بازی رانندگی برای هرشی سال گذشته است. اولین تولد درایو برگزار شد سال قبل از زمانی که او جمع آوری اقلام برای کمک به نیویورک شهرستان SPCA برای هشتم تولد.

"من فقط می خواستم به بازگشت به مردم یا حیوانات که واقعا نمی توانید به این مسائل" جیمسون گفت. "من می خواهم برای کمک به افرادی که نیاز به مسائل و آن را دریافت نمی کند."

که شامل افرادی که با استفاده از کاتولیک برداشت شربت خانه مواد غذایی و حتی رانندگان که ارائه شده است ،

"ما تصویب مواد غذایی بانک فقط قبل از روز شکرگزاری در سال گذشته و از او خواست که در مورد آن چه در آن بود" کریس گفت. "او گفت که او می خواست برای جمع آوری مواد غذایی برای کمک به شربت خانه و او."

او به پایان رسید تا اهدای 500 پوند است.

جیمسون خواهد شد که یک پنجم کلاس در نیویورک کشور روز این سال همچنین باعث می شود مطمئن شوید که درایور های که ارائه اسباب بازی های خود را کمی چیزی برای خوردن در خانه اش. او پر از تنقلات و جعبه با آب بطری است که رانندگان می توانند کمک های خود را به زمانی که آنها را تحویل.

کسانی که تحویل شده اند تا به دو تا سه ده جعبه در موارد متعدد.

"وجود یک توده ای از جعبه در اتاق جلو خانه ما است که 3½ به 4 پا بالا و در حدود 10 فوت" کریس گفت. "در آن طول می کشد تا مقدار زیادی از اتاق."

جیمسون در حال جمع آوری اسباب بازی تا جمعه, جولای 12. پدر و مادر خود را حداقل یک دوست دیگر را تحویل آنها به دانشگاه جانز هاپکینز در ژوئیه 17. Nikke Shanabrough گفت: مردم می توانند با رها کردن اسباب بازی های جدید به 95 کلر Ave. در هالم اگر آنها نمی خواهند به خرید آنلاین.

وجود خواهد داشت یک بن خارج برای کمک های مالی.

جیمسون که دوست دارد به کشتی شنا و بازی چوگان سرپهن در حال حاضر بیمارستان خود را انتخاب و برای خود 11th تولد. او را به تمام کمک های مالی به بیمارستان کودکان فیلادلفیا.

"من می خواهم عشق را به نگه دارید انجام این کار تا زمانی که من می توانم" جیمسون گفت. "برادر من کمک می کند تا برای باز کردن بسته با من. او را دوست دارد برای کمک به."

کریس گفت: جیمسون هنوز هم چند چیز برای باز کردن تاریخ تولد خود را به او پاداش برای چیزهای خوب او انجام شده است.

او امیدوار است او نیز می شود چیزی شیرین برای تلاش های خود را. شاید مورد علاقه خود را کیک شکلاتی پر شده با شمع.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب