"من کاملا دفع,' کمیسر پلیس نیویورک می گوید از فیلم جورج فلوید مورد

دیلن Segelbaum York Daily Recordانتشار: 10:00 AM EDT 28 مه سال 2020شهر نیویورک کمیسر پلیس آزبورن "Moe" رابینسو

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

شهر نیویورک کمیسر پلیس آزبورن "Moe" رابینسون سوم گفت: او نشستم با فرماندهی و کارکنان در مورد آخرین ویروسی تصویری مربوط به یک مرد سیاه پوست و اجرای قانون استفاده از زور که موجب خشم و انزجار در سراسر ایالات متحده است.

روز دوشنبه جورج فلوید, 46, درگذشت پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای چند دقیقه در حالی که او fucks در روی زمین است. او بارها و بارها اعلام کرد: "من نمی توانم نفس بکشم" قبل از تبدیل شدن به بی. یک تلفن همراه تصویری از برخورد به سرعت ویروسی رفت.

افسران پلیس باید یک حق قانونی برای استفاده از زور — اما آن را در یک پتو راست. هنگامی که یک شخص است و دیگر تهدید و یا به طور فعال مقاومت در برابر دستگیری اجرای قانون است نه مجاز به ادامه رابینسون گفت.

"این یک وضعیت بر اساس آنچه که من دیده ام که در آن ما حتی می توانید شروع به تلاش برای توجیه رفتار کسانی افسران" رابینسون گفت. "من کاملا دفع آنچه من تو را دیدم."

رابینسون این اظهارات را روز چهارشنبه در نیویورک NAACP تاون هال بود که در مورد کوروناویروس و قانون است. اما بسیاری از بحث و گفتگو در زوم تماس با تمرکز بر وقایع اخیر مربوط به پلیس در استفاده از زور و نژاد در آمریکا است.

مرتبط: آنچه ما می دانیم در مورد مرگ جورج Floyd: 4 مینیاپولیس افسران پلیس پس از اخراج 'هولناک' تصویری بازدید رسانه های اجتماعی

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

چندین بار رابینسون تاکید کرد که نظرات او بودند بر اساس آنچه در این زمان در دسترس.

رابینسون گفت که او احساس کردند که دیگر از افسران پلیس که ایستاده بود و چیزی مقصر بودند. وقتی که می آید به بررسی این موارد دادستان نیاز به حرکت به عنوان سریع به عنوان اگر آنها درگیر هر فرد دیگری گفت.

"بودن در این طرف میز من هم ببینید که چگونه علت احتمالی و حقایق مورد بررسی قرار گرفت و به نظر می رسد چه سریع تر رای هنگامی که آن را یک شهروند در خیابان در مقابل هنگامی که آن را یک افسر" رابینسون گفت. "این همه از این اقدامات احتیاطی اضافی. اما علت احتمالی این معنا نیست یقین است. علت احتمالی این است که علت احتمالی."

او گفت: باید انسجام و پاسخگویی با هر کس در سیستم عدالت کیفری.

"من قطعا نظرات شما قدردانی, کمیسر رابینسون گفت:" ساندرا Thompson, یک وکیل و رئیس جمهور از نیویورک NAACP. "من فکر می کنم این چیزی است که ما کاملا انتظار برای شنیدن به عنوان یک جامعه و به خصوص که از یک سر از اداره پلیس است."

جزئیات: نیویورک شهرستان افسر پلیس در نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه اخبار, بررسی دیگر در نیروی

وقتی پرسید که چگونه دفتر کار خود را می تواند در جامعه احساس می کنید راحت تر شهردار نیویورک مایکل Helfrich مشترک چیزی است که او گفت: او به ندرت مورد بحث: او یک دوست خوب مردن در حضانت York City Police Department.

Helfrich گفت: آن زمان او را کمی به بخشش افراد درگیر اما افسران پلیس بودند با استفاده از آموزش های داده شده در آن زمان است.

او گفت که او را به دنبال هر نشانه ای از نفس بیش از حد. Helfrich گفت که او نیاز به کمک از جامعه از جمله شواهد اگر که اتفاق می افتد.

"گفت: من قبل از این و من این را می گویند دوباره" Helfrich گفت. "مهم نیست که اگر شما یک صد پاپ صد سیاستمداران صد کشیش یا یک صد افسران پلیس — یکی از آنها را نمی شود خوب است. و به طوری که فقط شانس."

بیشتر: نیویورک کاهش یافته و از خشونت پلیس کت و شلوار اما دلیل نمی توان شهر را خوب نگاه کنید

York County District Attorney دیو یکشنبه بود پرسید: مردم چگونه می تواند به محافظت از خود در برابر اتهامات نادرست است.

سوال آمد در زمینه های ویروسی است که نشان می دهد یک زن در تماس با پلیس از روی یک مرد سیاه و سفید در پارک مرکزی در نیویورک که خواسته بود او را به قرار دادن یک دسته سه تایی سگ خود را.

یکشنبه گفت که او تا به حال بحث در مورد این ویدئو در دفتر و در خانه است. دادستان گفت: درخواست حقایق به قانون است.

"متاسفانه ما نمی زندگی در یک جهان که در آن ما می تواند به برخی از افراد و به نوعی تغییر قلب خود را در راه" یکشنبه گفت:. "همه متفاوت است. هر کسی می آید از یک محل متفاوت است. و برخی از مردم وجود دارد که فقط به طور کلی را به تصمیم گیری های ضعیف مانند رخ داده در نیویورک است."

اگر حقایق حمایت از آن گفت: وجود یک جرم برای گزارش نادرست به اجرای قانون است. او گفت: این راه حل به مسئله عمیق تر شامل گفت و گو است.

"من فکر می کنم که پاسخ بسیار ساده نهفته است:" ما به عنوان همسایگان و به عنوان اعضای این جامعه هستند که در این با هم صرف زمان بیشتر در زمان صحبت کردن به یکدیگر داشتن گفت و گو و درک آنچه که مردم دیگر در حال برخورد با" او گفت:.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

York County دا در اجرای فرماندار سفارش غیر ضروری کسب و کار:

در طول نیویورک NAACP town hall در چهارشنبه York County District Attorney دیو یکشنبه فشرده شد در مورد تصمیم خود به دستور اجرای قانون به پرونده کیفری استناد به اتهام نقض فرماندار سفارش در مورد غیر ضروری کسب و کار.

یکشنبه برشمرد استدلال برای تصمیم گیری خود را در یک یادداشت که او در Facebook.

"مدنی و اداری انشعابات برای نقض فرماندار سفارش" یکشنبه گفت: "در حال شدت بالاتر از آنچه به طور بالقوه می تواند شده از $200 خلاصه غیر استناد ترافیک."

یکشنبه مورد بحث چگونه به سرعت قوانین تغییر نگه داشته. او گفت: از آن غیر ممکن است برای اثبات 99% از این موارد فراتر از شک معقول.

"به درخواست یک جنایتکار قانون مجازات کدهای هستند که آن را به صورت یکنواخت شناخته شده توسط مردم که به طور بالقوه ارتکاب جنایات آن است که جرم آنها در حال ارتکاب" او گفت:. "و ما به یک نقطه که در آن تغییرات آنقدر سریع است که آن را غیرقابل اجرا شد که 200 دلار خوب است."

قدرت را به نگه داشتن یک کسب و کار بسته او گفت: همراه با از بین بردن آن مجوز.

"برخی از مردم وجود دارد را انتخاب کرده اند که به هر دلیلی فقط به انجام آنچه آنها می خواهند" او گفت:. "یک جنایتکار استنادی است که به معنای واقعی کلمه چیزی متفاوت از یک بلیط سرعت در حال رفتن به توقف کسی که به شدت نیاز به باز کردن کسب و کار خود را برای قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است."

شهردار نیویورک مایکل Helfrich گفت: توافق با دا را ارزیابی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن