بحران هویت

در تفسیرهای ایندیپایند در مورد سیاست آمریکا، شما و نویسندگانتان به تدریج در انتخاب اصطلاحات خود در

توسط NEWSWORLDS در 26 مرداد 1399

در تفسیرهای ایندیپایند در مورد سیاست آمریکا، شما و نویسندگانتان به تدریج در انتخاب اصطلاحات خود در گفتوگوهای سیاسی به حق دور آمریکا زمین دادید. Independent این باعث عدم تعادل مشخص در درک مخاطبان شما از جنبه های مهم مباحثسیاسی ایالات متحده و سیاست های حرفه ای شده، و هم بر ادراک و تصور اهداف سیاسی تأثیر می گذارد. همچنین این حزب به بحران هویت در حزب جمهوری خواه و تغییر سمت راست کمک کرده است.

دونالد ترامپ یک "محافظه کار" نیست. نه حامیان خود را اختصاص داده شده، اعضای کابینه و کارکنان مدیریت "محافظه کاران" است. آنها واکنش ی هستند، در استفاده سیاسی کلاسیک از این اصطلاح. آنها به نفع اندازه گیری، و یا حتی مهار، سرعت به سمت پیشرفت؛ آنها به نفع یک ایدئولوژی قدیمی و فاسد از قدرت و کنترل گذشته. با استفاده غلط از اصطلاح محافظه کار برای این افراد، شما محافظه کاران واقعی را در همان اردوگاه واکنش ها در هم می شکنید، محافظه کاران واقعی هویت سیاسی خود را دزدی می کنید و ارزش های محافظه کارانه واقعی را به مردم نشان می دهد که رسانه ها قرار است خدمت کنند.

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به سایت برای ارسال وقایع و یا اعلامیه های مطبوعاتی. از این صفحه برای ورود به سیستم اشتراک مستقل خود استفاده کنید

عضو نيست؟ اينجا ثبت نام کن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن