اگر جورج فلوید زندگی کرده بود

پلیس نه تنها مرحله از سیستم عدالت است که تولید نژادی و اختلاف. نقطه ضعف تجمع در هر مرحله از فرایند عدالت کیفری

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

پلیس نه تنها مرحله از سیستم عدالت است که تولید نژادی و اختلاف. نقطه ضعف تجمع در هر مرحله از فرایند عدالت کیفری و منجر به تناسب تعداد افراد از رنگ که زندانی هستند و به جرم. مدافع عمومی است شاهد این اختلاف.

برای نشان دادن در نظر بگیرید چه اتفاقی می افتاد اگر جورج فلوید تا به حال زندگی می کردند. در شهرستان سانتا باربارا او را به احتمال زیاد دستگیر شده اند و برای عبور از یک لایحه تقلبی و مقاومت در برابر یک اجرایی. او می شده اند برگزار شد و در بازداشت $25,000 وثیقه, یک مقدار که او هرگز قادر به پرداخت هزینه به پست. او منصوب شده اند یک مدافع. اما در این پست COVID-19 جهان آقای فلوید خواهد بود قرنطینه به مدت 14 روز در زندان شهرستان که در آن توانایی خود را به صحبت با وکیل او خواهد بود به شدت محدود است.

هنگامی که آنها در نهایت آقای فلوید را بخواهید خود را مدافع به توضیح دهد که چرا او را به اتهام مقاومت در برابر دستگیری زمانی که او قربانی شد. خود را مدافع خواهد همدردی و بگویید آقای فلوید است که آنها را مشاهده کنید این اتفاق می افتد اغلب. آنها بحث خود را در مورد حق برخورداری از یک محاکمه. آقای فلوید را مدافع عمومی را توضیح دهد که آنها می توانند ادعا که افسر با استفاده از نیروی بیش از حد, اما دادستان به احتمال زیاد استدلال می کنند که استفاده از زور توجیه بود چرا که آقای فلوید "آیا اطاعت از دستورات." خود را مدافع عمومی را توضیح دهد که این امر می تواند به یک هیئت منصفه برای تصمیم گیری سرنوشت خود را.

آقای فلوید را مدافع عمومی نیز باید به توضیح این واقعیت دلخراش است که آقای فلوید ممکن است تنها شخص سیاه و سفید در دادگاه در طول داوران انتخاب بخشی از محاکمه او و این احتمال زیاد است که او نمی خواهد که یک فرد مجرد در هیات داوران که همان رنگ پوست به عنوان او. این گفتگو نیز مستلزم "استراتژی" به معنای به آقای فلوید "داور درخواست تجدید نظر" در این شرایط:

دفتر ما را به شما ارائه با یک دست کت و شلوار و کراوات. لبخند اما به نظر نمی آید مانند شما با داشتن یک زمان خوب است. نگاه منصفه زمانی که آنها در حال صحبت کردن اما نمی خیره در آنها بیش از حد طولانی است.

در حالی که این داوران انتخاب "استراتژی" نه خاص به مشتریان گفتگو متفاوت خواهد بود در زمینه و تن چون آقای فلوید مسابقه.

آقای فلوید خواهد ابراز ترس خود را به او مدافع. ترس از این که داوران نمی خواهد باور او بیش از یک افسر پلیس است. ترس است که دادستان خواهد بد نام کردن او با استفاده از خود سابقه کیفری علیه او. ترس است که او نمی خواهد یک هیئت منصفه از همسالان خود که تعصب نژادی ممکن است لکه دار کردن مذاکرات خود را. ترس از تاثیر منفی خود را عدم حضور طولانی مدت در زندان در انتظار محاکمه را در 6 سال. این همه می تواند نگرانی های معتبر به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری عمومی دفتر مدافع مشتریان. آقای فلوید را تجمعی ترس به احتمال زیاد در نتیجه او را به پذیرش درخواست های مقرون به صرفه و در نتیجه اعتقاد جنایت و اگر او خوش شانس بود که بیش از یک سال در زندان شهرستان و پنج سال جنایت مشروط اعطا کند.

وجود دارد در حال رشد آگاهی در مورد چگونگی تبعیض آمیز عدالت کیفری شیوه های تاثیر جوامع فقیر و جوامع رنگ و تضعیف درک مشروعیت نظام عدالت کیفری. در حالی که سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و دیگر سازمان های مردمی همچنان به فشار برای بیشتر فعالیت و آگاهی های عمومی در اطراف نیاز به عدالت کیفری و پلیس, اصلاحات عمومی دفتر مدافع منحصر به فرد قرار به ارائه رهبری است که ما محلی سیستم عدالت نیاز به رسیدن به نژادی و حقوق صاحبان سهام.

ما تنها شرکت کنندگان در سیستم عدالت کیفری با چشم انداز و موقعیت را به اعتراض استدلال و مطالبات از طرف مشتریان برای بهبود شیوه های پلیس و نژادی عدالت در دادگاه. اگر ما آن را انجام نمی, هیچ کس دیگری خواهد شد. اگر ما آن را انجام نمی, هیچ کس دیگری می تواند.

پایان دادن به این مدافع عمومی دفتر سازمان یافته نژادی کمیته عدالت — داخلی سازمان متشکل از وکلای محققان و کارکنان پشتیبانی داوطلبان است که حمایت و تشویق رهبر ما تریسی Macuga. این کمیته به دنبال ساخت پل با جامعه به منظور یاد بگیرند که چگونه مدافع عمومی را بهتر می تواند حمایت از کسانی که در حال مبارزه برای نژادی و حقوق صاحبان سهام. این کمیته همچنین به دنبال ورودی در چگونه برای بالا بردن عمل ما به آدرس بهتر مسائل در درون نظام و در خدمت جوامع از رنگ.

مدافع عمومی را متعهد به از بین بردن بی جا نژادی و نابرابری در نظام عدالت کیفری. نژادی کمیته عدالت اختصاص داده شده به ساخت تغییر نه تنها در این لحظه اما رفتن به جلو در برقراری پایدار و معنی دار پیشرفت به سوی برابری و انسانیت. ما مشتاقانه منتظر به کار با جامعه و دعوت از فرصت های همکاری بحث و اقدام جمعی است.

آدریان Galvan و ماریا مارتینو هستند معاون عمومی مدافعان و co-صندلی عمومی دفتر مدافع نژادی کمیته عدالت. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید RacialJustice@publicdefendersb.org

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن