'من رفته در تاریکی" قسمت والاتر می رسد برای پر کردن زمان

درجه: 3.0/5.0 یک فرد شناخته شده به عنوان "دولت طلایی قاتل" وحشت کالیفرنیا برای بیش از یک دهه در اواخر قرن 20.

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

درجه: 3.0/5.0

یک فرد شناخته شده به عنوان "دولت طلایی قاتل" وحشت کالیفرنیا برای بیش از یک دهه در اواخر قرن 20. در حال حاضر در همان هفته که جوزف دی آنجلو در نهایت اعتراف به رشته وحشتناک اقدامات HBO منتشر کرده است قسمت اول در شش قسمت مجموعه مستند پس از یک جنایت نویسنده سفر در کشف جرم و دنباله از مردی که او را بدنام نام مستعار.

بر اساس یک کتاب توسط نویسنده مرحوم میشل مک نامارا سری "من رفته در تاریکی" — این عنوان بر اساس کلمات DeAngelo صحبت کرد برای یکی از قربانیان خود را از طریق تلفن مراکز در مک نامارا پژوهش روش در حالی که جمع آوری داده ها در منطقه شرق متجاوز دیگر او در بسیاری از ژیان, لقب پس از ساکرامنتو-منطقه جنایات متصل شدند به موارد مشابه رخ داده در جنوب کالیفرنیا.

این سری باز می شود در مارس 2018 که در آن Patton Oswalt, مک نامارا است و دیده می شود امضای نسخه از کتاب که دارای همان عنوان به عنوان نشان می دهد. در طول قسمت معابر از رمان به عنوان خوانده شده توسط Amy Ryan به عنوان بینندگان معرفی شده به EARONS مخفف منطقه شرق متجاوز و اصلی Night Stalker.

اگر چه مک نامارا متاسفانه در گذشت در سال 2016 "من رفته در تاریکی" نشان می دهد آنالوگ فیلم از سال 2011 از صحبت کردن در مورد گلدن استیت قاتل. "تراژدی بزرگ در این مورد به من است که آن را بهتر شناخته شده," او می گوید: در ضبط و اشاره کرد که چگونه قاتل زودیاک است که نه تنها ترسناک شمال کالیفرنیا را تجربه کرده بودند در نیمه دوم قرن.

برخی از دی آنجلو را قربانیان به عنوان جوان به عنوان 15 سال و تعداد کمی از بازماندگان این مورد مصاحبه قرار گرفتند در مورد تجارب خود را و چگونه DeAngelo را تحت تاثیر سوء استفاده آنها را در مراحل بعدی زندگی. از یک مستند چشم انداز, دعوت از بازماندگان به بازشماری خود تروما در دوربین است که همیشه در طعم و مزه. در حالی که این داستان را شما می خواهید برای بررسی همه قفل درب خود را بلافاصله آنها را در خدمت هیچ هدف دیگر از به بهره برداری ترس از این زنان است.

در کنار برجسته گزارش و مصاحبه با افراد درگیر در این مستند به بررسی مک نامارا در حال توسعه شور و شوق برای زیر true crime stories و ارسال به وبلاگ ها با آخرین یافته ها و نظریه ها. مصاحبه با زمان جنایت podcasters و دوستان نویسنده که با الهام از درایو خود را نیز فلفلی در سراسر نشان می دهد تجلیل از کار او انجام داده بود راست تا مرگ او.

این مجموعه نوشته شده است را در شش بخش اما بر اساس قدم زدن از قسمت اول و تکرار اطلاعات به نظر می رسد این داستان کشیده شد برای پر کردن فضای بیش از هر چیز. مگر اینکه بعد از پنج قسمت بسته بندی کامل از درگیر شدن مصاحبه ها و اطلاعات برتر به نظر می رسید به یک پراکنده مقدمه ای بر چیستی و چه کسی به جای whats و چرایی.

به کشش قسمت والاتر و حتی بیشتر نشان می دهد بی ارزش روشن Oswalt کمدی حرفه ای و sidetracked از مورد های زیر چگونه Oswalt و مک نامارا ملاقات کرد و در نهایت ، در حالی که این قطعه نشان می دهد ظریف بود و دلگرم کننده به نظر می رسید به عنوان یک پر کننده قسمت است که در حال حاضر برای رسیدن به هر آنچه در آن می تواند گرفتن.

در حالی که نشان می دهد می گوید آن را در مورد این نمایشگاه وجود دارد یک مقدار شگفت آور از زمان متمرکز بر روی مک نامارا به تنهایی. این قابل فهم است که Oswalt می خواستم به افتخار همسر خود را با ویژگی های گسترده ای در این مستند اما در نهایت قرار دادن احساس نامناسب زوج با بسیاری از یادآوری جزئیات در مورد یک سریال متجاوز و قاتل. مردم ممکن است در آینده به شنیدن فراموش نشدنی تاریخ طلایی دولت قاتل, اما ممکن است مدت زمان طولانی واقعا وجود دارد.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب