"من آن را انجام داده': Cal فوتبال التحصیل کریس ارتگا می میرد به طور غیر منتظره در 29

کال مردان فوتبال التحصیل کریس ارتگا درگذشت غیر منتظره جمعه در سن 29. ارتگا بازی با خرس طلایی از سال 2009 تا سا

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

کال مردان فوتبال التحصیل کریس ارتگا درگذشت غیر منتظره جمعه در سن 29.

ارتگا بازی با خرس طلایی از سال 2009 تا سال 2011 در اشغال چندین موقعیت در درون سازمان و سپردن یک شهرت با مربیگری کارکنان به عنوان سازگار بازیکن همه کاره. در سال 2010 اورتگا بود یک بازیکن با خرس زمانی که آنها تبدیل شد Pac-12 قهرمان و رفت به بازی در نخبگان منطقه هشت قهرمانی آنها را یکی از موفق ترین و مهم تیم در کال فوتبال تاریخ است.

"او یک مرد جوان فوق العاده. ما به عنوان کارکنان مربیگری عاشق کار کردن با او و آموزش او گفت:" کوین گرایمز سر مربی کال مردان فوتبال. "او واقعا تقریبا گذشته سال خود را برای کسی که فقط یک مرد جوان پیوستن به برنامه های ما."

گرایمز می دانستم که اورتگا به عنوان یک بازیکن است که می تواند در شمارش به سازگار پر کردن موقعیت های مختلف با این تیم در طول یک فصل ساخته شده است که او به خصوص با ارزش به عنوان یک بازیکن.

با توجه به گرایمز ارتگا اغلب قرار می گیرد خوبی از این تیم بالاتر از حتی خود فرد دستاورد به عنوان یک بازیکن فوتبال گاهی اوقات به خطر انداختن موقعیت او ترجیح داده به طوری که او می تواند پر کردن یکی دیگر.

"او قطعا یک مرد که فقط می خواهد به نگاه شما به عنوان یک مربی و بگو: مربی اگر این چیزی است که شما نیاز به امروز هیچ مشکل. من آن را انجام داده,' " Grimes گفت. "او فقط می دانست که اگر این مهم به این تیم پس از آن که آن را."

ارتگا شناخته شده بود توسط همسالان و مربیان هر دو خود را برای روح رقابتی در این زمینه و برای effusive سرگرم کننده-شخصیت دوست داشتنی میشه.

یعقوب Wilson, دستیار مربی کال مردان فوتبال و سابق کال بازیکن فوتبال که در تیم به عنوان یک مقام ارشد در ارتگا را اول فصل به یاد می آورد اورتگا به عنوان یک "پر انرژی, خنده دار پسر" یک لحظه بلکه کسی است که می تواند تغییر در روح رقابتی از بازی در یک لحظه متوجه.

"او نمی خجالتی و دور از دادن نظر و مایل به کمک به گروه" ویلسون گفت:. "که بزرگترین چیزی که من به یاد داشته باشید در مورد کریس — انرژی خود را و توانایی خود را برای اتصال به تعداد زیادی از مردم در یک راه مثبت است."

در سال 2017 ارتگا شد یک مربی با این سن دیگو شعبه بارسا آکادمی جوانان فوتبال برنامه از بارسلونا به گفته مدیر اجرایی مانوئل Morandi.

وجود دارد ارتگا کار با کودکان به عنوان جوان به عنوان 3 سال ساخته شده و تاثیر خود پرشور اما قاطعانه رویکرد به مربیگری گرفتن تیم به مسابقات بین المللی از جمله در بارسلونا و جمهوری دومینیکن.

"او فقط آن را به حال. بچه ها واقعا نگاه کردن به او" Morandi گفت. "او بسیار آسان بسیار قاطعانه اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و بچه ها فقط او را دوست داشتم."

ارتگا جان سالم به در با پدرش دانیال مادرش کارن و برادر بزرگتر خود دنی.

تماس با یعقوب سوزا در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن