"من کاملا هیجان زده:' دیرین دوور مدیر به مدرسه مدیر ورزشی

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:39 PM EDT Jun 18, 2020Troy Wiestling نمی بینم خودش برگشت به سمت های و

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

Troy Wiestling نمی بینم خودش برگشت به سمت های ورزشی دبیرستان آموزش و پرورش است.

او خوشحال بود به عنوان مدیر. او فکر کرد که او تا به حال حق تخصص به انجام کار بیشتر در این نوع نقش در دوور منطقه مدرسه منطقه.

اما زمانی که دبیرستان را مدیر ورزشی موقعیت باز در وسط این مدرسه در سال Wiestling نزدیک شد سرپرست تریسی Krum در مورد در نظر گرفتن موقعیت در یک مسیر جدید است.

او در نهایت تصمیم گرفت این فرصت را به ارزش آن است.

Wiestling تصویب شد برای انتقال از اصل در Leib مدرسه ابتدایی به مدیر دو و میدانی و فعالیت های دانشجویی در دوور در ماه فوریه است. او به پایان سال تحصیلی با تمرکز بر نقش خود به عنوان اصلی بوده ولی تغییر بیشتر به دو و میدانی در ماه گذشته است.

"در طول این سالها من تو را دیدم من شور و شوق بیشتر در مورد رهبری آموزشی" گفت: Wiestling که شروع کار خود را به عنوان یک مربی ورزشی. "هنگامی که این فرصت آمد, من آن را دیدم به بهترین از هر دو جهان.

"من کاملا هیجان زده. من سه تا از بچه ها بودند که چند ورزشی ورزشکاران است. شده است که بخش عظیمی از زندگی من است. من هیجان زده برای استفاده از تجربیات من به عنوان یک پدر و مادر و اصلی را به این موقعیت به سطح بعدی."

مدیر ورزشی در دوور شد در دسترس زمانی که غنی چرمی استعفا به دلایل شخصی در ماه نوامبر گذشته. مدرسه مربی ورزشی, دیو, برنامه, به عنوان موقت آگهی بقیه سال تحصیلی.

Wiestling گفت که این موقعیت در حال حاضر گسترش یافته شامل نظارت بر فعالیت های فوق برنامه و سازمان های دانشجویی در منطقه مدرسه. مدرسه دستور کار هیئت مدیره مثال انتقال خود را در ماه فوریه متحده او باید "بدون تغییر" در حقوق و دستمزد در موقعیت جدید خود را. پنسیلوانیا وزارت آموزش و پرورش پایگاه برای آموزش حقوق و دستمزد لیست خود حقوق و دستمزد پایه برای 2018-19 سال تحصیلی در $107,122.

در حالی که Wiestling خواهد بود دست زدن به بیش از دو و میدانی در کار جدید خود گفت: در جامعه باید انتظار او به صورت مکرر در شیوه ها و بازی ها. او قصد دارد به صرف زمان در فعالیت های فوق برنامه در طول روز در مدرسه و سپس کلید shift را به دست زدن به دو و میدانی در شب.

"من قطعا می تواند قابل مشاهده در رویدادهای ورزشی," او گفت:. "من نزدیک شدن به این نقش با 16 یا 17 سال از تجربه خود من بچه ها بازی های ورزشی."

یک سال 1985 فارغ التحصیل از Greencastle-Antrim 53 ساله Wiestling صرف شده برای اولین بار از 10 سال از کار حرفه ای خود را به عنوان یک مربی ورزشی در بهار ، او سپس انتقال به دولت کنار آمد و به دوور منطقه مدرسه منطقه 20 سال پیش به عنوان دستیار مدیر مدرسه ابتدایی. او زندگی در غرب ساحل مدرسه و منطقه و دارای دو فرزند که فارغ التحصیل شده اند از سرو صخره دبیرستان و یک دختر که به مدرسه وجود دارد.

او فقط به پایان رسید خود را 16 سال به عنوان مدیر Leib مدرسه ابتدایی در منطقه است. او را به دست آورده کارشناسی ارشد و دکترای درجه و سرپرست گواهینامه طول زندگی حرفه ای او.

"خانواده بسیار مهم برای من است و من پایه تصمیم من ساخت که از یک پدر" Wiestling گفت: از طرز فکر خود را به عنوان یک مربی. "است که پایه مشتری ما. آن را به من اهمیت آموزش و پرورش است که بچه های ما دارند. و که آنها پیدا کردن چیزی برای ارتباط با. آن را ندارد به ورزش است. هر چیزی است که می افزاید: به تجربه کلاس درس. که در حال حاضر وجود دارد در دوور اما من می خواهم برای ادامه به چیزهای بهتر است."

با این بیماری همه گیر کوروناویروس خاموش کردن ورزش در ماه مارس Wiestling صرف پایان سال مدرسه با تمرکز بر وظایف خود را به عنوان اصلی به عنوان منطقه منتقل شده به آموزش آنلاین. او نیز در خدمت به عنوان موقت اصلی در شمال Salem مدرسه ابتدایی هر چند او خواهد شد به پایان رسید که نقش به زودی.

او شده است تغییر توجه خود را به دو و میدانی در حال حاضر وجود دارد که نشانه های مثبت که high school sports خواهد بود بازگشت در پاییز. هفته گذشته رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به رفتن پیش برای مدارس در دولت را "زرد" و "سبز" مراحل برای شروع تمرینات. مدارس نیاز به تصویب ایمنی و سلامت به آغاز طرح offseason تمرینات.

بیشتر: Dover منطقه, مدرسه, مدیره, رای به تجدید نظر حکم دادگاه در Washington Township, تجزیه طلبی

بیشتر: "تنها کار من:" چرا مرکزی نیویورک جدید hoops مربی و بعد فورا رفت واز پشت در بازی

دوور منطقه مدرسه منطقه ذکر شده ایمنی و بهداشت طرح آن در دستور کار هیئت مدیره مدرسه در این روز سه شنبه و Wiestling گفت: آن تصویب شد. این مقام طرح هنوز به پست شود به وب سایت مدرسه منطقه به عنوان مورد نیاز و Wiestling گفت که او مطمئن نیست که از آن خواهد شد.

او قادر به ارائه جزئیات در این طرح دیگر از نمایش های بهداشتی خواهد شد مورد نیاز است. او گفت: این طرح به سقوط ورزشکاران با آغاز تمرینات در ژوئیه 1.

"پس این است که برای همه وجود دارد ثابت است گفتگو با بسیاری از همکاران من در مکاتب مختلف" Wiestling گفت. "این یک روند ثابت و همه چیز می تواند تغییر است."

Wiestling گفت: یکی از بزرگترین اهداف به عنوان مدیر ورزشی خواهد بود به ارائه ثبات و مداوم صورت برای بخش. این مدرسه در حال حاضر به دنبال یک جدید girls' مربی تیم بسکتبال زیر نیک Staab استعفای در پایان این فصل است. عقاب نیز به دنبال یک جدید دختران والیبال مربی این سقوط به جای برت هافمن.

"یکی از مزایای من را از زمان من در منطقه است جامد روابط با افراد و خانواده," او گفت:. "من امیدوارم که تجربه من وجود خواهد قرض دادن خود را به ثبات و قابلیت اطمینان. و پاسخگو بودن با سوالات و نگرانی ها و نشان رهبری خوب است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب