در سال 2002 افراط گرایان در بازدید از شهرستان نیویورک تبدیل صلح به خشونت

جیم مک کلور منتشر شده 9:34 AM EDT Jun 10, 2020مرکز قانون فقر جنوب آن را به نام نبرد نیویورک.تگ که پس از راست ا

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

مرکز قانون فقر جنوب آن را به نام نبرد نیویورک.

تگ که پس از راست افراطی گروه – اجازه دهید آنها نهاوند – و چپ افراطی باند – آنارشیست ها – مربع خاموش در نیویورک خیابان ها در روز شنبه در ژانویه 2002.

نبرد York theme هذلولی, البته به ویژه زمانی که شما شکل knuckleheads درگیر با توسل به پرتاب توپ های برفی در یک نقطه.

این نهاوند دعوت به مبارزه در آینده به نیویورک هنگامی که آنها احساس فرصتی برای دامن زدن به نفرت پس از مهاجمان در مرگ یک زن سیاه و سفید افسر پلیس در نیویورک مسابقه شورش از سال 1969 تا به حال خود را طولانی تاخیر روز در دادگاه است. آن زمان که نامشخص جامعه بود راه رفتن با پاهای لرزان در سفر به سوی شفا نژادی.

آنارشیست ها آهسته جامعه تلاش با افزایش skinhead حضور به یک رویارویی خشونت آمیز در خیابان های نیویورک. در واقع اولین خشونت آمد و دو ساعت قبل از شروع یک supremacist سخنرانی مارتین در کتابخانه. آنارشیست ها در گوشه ای a skinhead در وانت شکست خود ویندوز و اسپری فلفل راننده.

در یک نقطه, آنارشیست ها ایستاده بود در یک طرف خط و نهاوند از سوی دیگر از هم جدا شده توسط پلیس شهر نصب شده و دولت با پلیس ضد شورش. چیزهای شد lobbed در طول خط را نيز بوسيد. F-کلمه مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک فعل, اسم قید و احتمالا یک اسم و یا دو.

این بود که در حال وقوع در خیابان, سفید supremacist سخنران بود و پرداختن به مخاطبان داخل مارتین کتابخانه.

سخنران ارائه شده به حدود 50 نفر – حامیان تماشاگران و hecklers – با نفرت الهام گرفته از پیام. بسیاری از هواداران خود آمد و از خارج از شهرستان است.

هنگامی که روز انجام شد نهایی شمارش از خشونت آمد به 25 نفر بیشتر آنارشیستها دستگیر شده از میان حدود 350 افرادی که درگیر آن روز. یکی از شرکت کنندگان دستگیر شد برای هدف قرار دادن نیروهای پلیس و اسب.

تنها جزئی از اموال خسارت گزارش شده است و حداقل هشت نفر تحت درمان و منتشر جراحات در بیمارستان های محلی.

چندین افسر پلیس گزارش جراحات جزئی و دو سلاح ضبط شد.

این داستان مربوط به امروز و پس از مقامات وزارت امور خارجه اشاره کرد که به تازگی به تظاهرات مسالمت آمیز در اطراف جورج فلوید مرگ بودند ربوده و با ملی گرایان و افراط گرایان دیگر.

مستقر در نیویورک تجربه در سال 2002 ما می دانیم که گروه های افراطی می تواند نفوذ یک جامعه است.

گروه های افراطی می تواند به نوبه خود یک صلح آمیز معنی دار لحظه آشتی به خشونت یکی. به عنوان زمان می رود, ما به دست آوردن درک بهتر از مشارکت خود را در جریان تظاهرات آمریکا.

خوشبختانه این تظاهرات در نیویورک پس از فلوید مرگ مسالمت آمیز است.

بیشتر: بابی سیمپسون یک رهبر در نیویورک '69 قیام ارائه مشاوره به جوان BLM معترضان

بیشتر: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز بود درخشان لحظه ای از وحدت این شهرستان

بیشتر: "تغییر در راه است': نوجوانان امیدوار است که تظاهرات مسالمت آمیز موجب اثر بخشی در جامعه

نگاه کردن به صورت خشونت آمیز و غیر خودی

من وجود دارد که نهاوند و آنارشیست ها درگیر شدند و در "نبرد " نیویورک" تا زیر چشم انداز ممکن است کمک در محلی مصلی در آینده اعتراضات و به طور کلی آگاهی از زمانی که موضوع خشونت آمیز و غیر خودی می آید تا در دولت و ملی, اخبار:

  • شایعات منتشر شده در اطراف نیویورک قبل از اخیر صلح آمیز Black Lives Matter اعتراض که یک اتوبوس پر از بالقوه خشونت خارج شد در راه خود را به شهرستان. بر اساس نیویورک 2002 تجربه هر دو طرف سفر در وسایل نقلیه فردی حداقل به شهرستان. به عنوان منحرف به ذهن این دو گروه بودند آنها ممکن است نمیفهمد که سفر در یک اتوبوس خواهد آن را آسان تر برای آنها را به ره توسط پلیس.
  • در سال 2002 هر دو نهاوند و آنارشیست ها آمد و با نفرت پر از برنامه های در قلب و ذهن خود را. این نهاوند شد و فرصت طلب و اولین علت است. اما در آن طول می کشد دو طرف به نبرد و آنارشیست ها زندگی می کردند تا نام خود را. و افراط گرایان نمی توان در تاکتیک های خود را. آنها را پراکنده و از بین ببریم. جالب توجه است مسابقه بود موضوع روز برای هر دو گروه و عملا همه کسانی که در درگیری مسلحانه در خیابان ،
  • پلیس تا به حال کار بیهوده با آرامش نگه داشتن دو طرف در خلیج. پلیس صرف ساعت در موقعیت در یک نوع از خنثی منطقه تماشا می انداخت مسائل نسبت به طرف دیگر و یا در آنها. اگر پلیس به حال شده است وجود دارد در نیروی لحظه ای خواهد بود امروز شناخته شده به عنوان جنگ York.
  • تعداد تماشاچیان در خیابان است که در واقع بسیار کوچک است. نیویورک شهرستان نیست و بسیار علاقه مند در یک دسته از bonehead نهاوند.

اگر آنارشیست ها وجود دارد نبوده است که نهاوند را به حال چیزی برای فشار علیه. در واقع نهاوند آمد برخی از هفته بعد و آنارشیست ها در خانه مانده. این نهاوند جات در اطراف بیت و به خانه رفت.

York County علاقه مند نبود.

مبارزه با خشونت و صلح

یک استراتژی محلی مستقر در سال 2002 و پس از آن Ku Klux Klan تظاهرات در منطقه بود که مقابله با فعالیت در سایت های دور از نقطه درگیری. پس از آن وجود دارد و کمتر شاهد تظاهرات و گروه نفرت "پیام" در حال غرق با بی تفاوتی.

Counter-برنامه نویسی کار می کند در پیگیری چنین وقایع را به عنوان به خوبی.

بیست و چهار ساعت پس از سفید supremacist در صحبت مارتین, کتابخانه, کتابخانه به میزبانی خانواده جشنواره برای وحدت.

کتابخانه بسته شده بود که بعد از سخنرانی به دلیل نگرانی های امنیتی.

در آن زمان کتابخانه بود و به طور معمول بسته, روزهای یکشنبه, اما مقامات قرار داده و بر وحدت رویداد برای کمک به جامعه حرکت گذشته روز قبلی تظاهرات سفید supremacists و آنارشیست ها.

جشنواره خوبی بود حضور داشتند و در سمت چپ یک تصویر گرفته شده توسط یک York Daily Record عکاس است که یکی برای سنین.

آن را نشان داد دو نفر از دوستان – یکی سیاه یکی سفید – فقط حلق آویز کردن و goofing.

که با اتصال یک حس اطمینان و نقل نیویورک به جلو در راه طولانی به سوی شفا.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن