در سن coronavirus Calvary Chapel برنامه های قدیمی چادر بزرگ تجدید حیات با یک پیچ و تاب و

پت Huggins Lebanon Daily Newsمنتشر شده 2:38 PM EDT Jun 18, 2020Calvary Chapel لبنان آوردن به مدرسه کلیسا احیای

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

Calvary Chapel لبنان آوردن به مدرسه کلیسا احیای با یک پیچ و تاب و مدرن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

آغاز روز شنبه و در حال اجرا از طریق ژوئن 27, Calvary Chapel میزبان مجازی احیای با اشاره به Mt. گرتنا campmeetings آغاز شد که در سال 1892 با صدها و گاهی اوقات هزاران نفر هجوم آوردند به بالای چادر به شنیدن کلام خدا از کتاب مقدس معلم یا وزیر. کلیسا تجدید حیات در ایالات متحده در تاریخ به 1730s.

پس چنین جمعیت زیادی مجاز به جمع آوری با توجه به کروناویروس محدودیت احیای این را به برد از طریق برنامه های رادیویی در ایستگاه های FM 93.1 (WLEB), 97.7, 98.7 و 106.3 و یا مشاهده به صورت آنلاین در Calvary Chapel وب سایت CCLeb.com.

Mt. لبنان Campmeeting: هنوز دعوت مردم به خدا در جنگل

بیشتر: پیدا کردن قدیمی سرگرم کننده خانواده در کوه گرتنا

این رویداد سازمان یافته توسط Calvary Chapel مقدس معلم مایکل Sobol آغاز خواهد شد در 7 p. m. شبانه اجرا کنید و برای 30 دقیقه. متفاوت سخنران برجسته خواهد شد هر شب.

و Sobol معتقد است احیای آید در یک زمان مناسب با COVID-19 بحران ناراحت کننده بسیاری از زندگی و اجبار بسیاری از مردم به سوال ایمان خود را به عنوان به خوبی به عنوان آنها در آینده است.

"ما بسیار هیجان زده در مورد آن با COVID بحران شده است وجود دارد بسیاری از مردم تعجب که چه خبر است و چرا این اتفاق می افتد" Sobol گفت. "با سقوط اقتصاد و مردم از دست دادن خیلی از مردم فقط واقعا نگاه کردن به اطراف و به دنبال پاسخ. من فکر کردم این امر می تواند زمان زیادی را به آنها یادآوری می کنند که حتی زمانی که شما از دست دادن همه چیز در زندگی, هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از شما دارند و شما باید به او. و اگر شما می دانید که شما در حال رفتن به بهشت شما باید گنجینه های بی حد و حصر و شکوه و زیبایی به دنبال فراتر از تخیل است."

بیشتر: هیئت مدیره محدودیت تعداد کوه گرتنا Campmeeting اجاره واحد در جامعه

Sobol معتقد است شور و شوق برای احیای فراتر از Calvary Chapel و ادامه خواهد داد به رشد به عنوان رویداد نزدیک.

"همه واقعا هیجان زده,," او گفت:. "من می دانم که دیگر شبان هیجان زده در مورد این افراد که پیام ها هیجان زده هستند. وجود دارد کمی از ترس به دلیل هنگامی که شما در رادیو وجود دارد سخت جدول زمانی شما باید به ماندن در - شما نمی تواند فراتر از زمان های خاص, اما همه را هیجان زده است. وجود دارد بسیاری از مردم در این کار است. آن را بسیار سرد است. این کار خیلی بیشتر از نرمال احیای."

و باز هم زمان نمی تواند خیلی بهتر با توجه به وضعیت فعلی که COVID-19 دارای تحمیل شده بر جامعه است.

"هنگامی که شما باید چیزی شبیه به این که مردم از دست دادن همه چیز تقریبا شما شروع به فکر" است این پایان ؟ این است که نزدیک به پایان'" Sobol گفت. "من فکر می کنم این است که زمان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران است. شما می توانید جمع آوری تمام این مسائل بر روی زمین اما اگر شما لازم نیست که عیسی مسیح شما واقعا هیچ چیز نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب