در Pa. بسیاری از مجازات مرگ هستند لغو شد. York County این قاعده مستثنی نیست. در اینجا به همین دلیل است.

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 5:00 PM EDT Jun 19, 2020خطا در پل هنری سوم مورد در نگاه اول ممکن است

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

خطا در پل هنری سوم مورد در نگاه اول ممکن است به نظر می رسید کردم ناچیز است.

در سال 2018 هنری داشت به جرم دو فقره قتل درجه اول و به مرگ محکوم مرگبار تیراندازی دانیل تیلور 26 و Foday گونه, 31, که اتفاق افتاده است در سپتامبر. 13, 2016 در حنایی Township.

هیئت داوران موفق به نوشتن دو شرایط کاهش — عوامل است که وزن علیه مجازات — که هر دو وکیل مدافع و دادستان توافق وجود داشته در این حکم ، اما حذف بدان معنی است که این حکم بر خلاف قانون اساسی بود و نه می تواند ایستادن.

در ژوئن 5, مشترک درخواست قاضی Michael E. Bortner resentenced هنری, 43, از شرق منچستر شهرستان به دو دوره متوالی به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط — به علاوه 10 تا 20 سال در زندان است.

هنری است که یکی از دو مرد که در ابتدا دریافت مجازات اعدام در نیویورک شهرستان, اما از زمان بوده است resentenced به مجازات کمتر از سال 2015. در همان زمان دو نفر دیگر شده اند یا اعطا جدید محاکمه و یا صدور حکم شنیدن در آن دوره است. از دیدگاه کارشناسان می گویند آینه ایالت روند و منعکس کننده مسائل با مجازات اعدام در پنسیلوانیا است.

"این بسیار بعید است که یک فرد محکوم به اعدام در پنسیلوانیا اجرا خواهد شد. آن را به مراتب بیشتر احتمال دارد که خود را اعدام خواهند رفت و آنها را محکوم به عدم سرمایه جمله گفت:" رابرت Dunham, مدیر اجرایی, مجازات اعدام مرکز اطلاعات یک سازمان غیر انتفاعی در واشنگتن "آن ایالت واقعیت نیز این واقعیت در نیویورک است."

جزئیات: Paul Henry III شات 2 نفر با تفنگ او اجازه داده اند. در اینجا این است که چگونه او آن را کردم.

آنچه اتفاق افتاده است در این موارد در نیویورک, شهرستان ؟

Dunham گفت: این مرکز در حال انجام بررسی پنسیلوانیا پایتخت موارد نشان می دهد که از 438 احکام اعدام صادره از سال 1978 282 محکومیت و اعدام شده اند لغو شد. او گفت: تجزیه و تحلیل است که به نزدیک بودن به پایان رسید و این که هر گونه تغییر در اعداد نهایی را به احتمال زیاد می شود بسیار کوچک است.

شایع ترین زمینه را برای برگشت گفت بی اثر است کمک گرفتن از مشاور برای عدم ارائه تخفیف در مجازات شواهد در مجازات فاز.

این نادر است برای کسی که به resentenced به مرگ است.

از 28 افرادی که بوده ام resentenced به مرگ هشت فعال مرگ جملات Dunham گفت.

در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است در سه مورد در شهرستان نیویورک:

دانیل Jacobs

دانیل Jacobs در حال حاضر 49, نیویورک پیدا شد به جرم دو فقره قتل درجه اول در قتل دوست دختر خود را تامی لی, مسخره, 18 و 7-ماه-پیر دختر هالی. پلیس بدن خود را در فوریه. 16, 1992 در داخل یک آپارتمان در غرب خیابان کینگ در نزدیکی جنوب ریچلند خیابان در نیویورک.

مسخره شده بود چاقو و قطع بیش از 200 بار. پلیس کشف بدن خود را در وان حمام, پوشش داده شده در سفید.

Jacobs محکوم شد قتل دوست دختر خود را.

در ضمن Jacobs شد و محکوم به زندگی در زندان بدون امکان آزادی مشروط برای قتل فرزند خود. دادگاه تایید کرد که محکومیت و حکم.

اما در سال 2001 ایالات متحده در منطقه قاضی James M. Munley انداخت از حکم اعدام حاکم است که Jacobs' دادستان دادگاه فلوید جونز ارائه شده بی اثر کمک مشاور برای عدم بررسی و ارائه مدارک مورد مشتری خود سلامت روان و آسیب زا و غفلت دوران کودکی است.

بعد در سال 2005 در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای سومین مدار خالی محکومیت برای قتل دوست دختر خود را به دلیل بی اثر کمک مشاور در گناه فاز.

مورد باقی مانده در برزخ برای بیش از 10 سال است. دادستان کناره گیری کرد قصد خود را به دنبال مجازات اعدام در سال 2016.

سپس در سال 2018 جاکوبز التماس کرد گناه را به داوطلبانه قتل نفس برای 10 تا 20 سال در زندان است. که در حال اجرا در همان زمان به عنوان زندگی خود حکم.

"بیست و هفت سال است به اندازه کافی" اولین دستیار دادستان منطقه Tim بارکر گفت: در خارج از دادگاه "را به نگه داشتن تماس تلفنی با قربانیان و گفتن آنها او را به چالش کشیدن در یکی دیگر از درخواست تجدید نظر مدارک مورد مسائل مطرح شده در دادگاه."

میلتون منتالوو

میلتون منتالوو در حال حاضر 57, نیویورک پیدا شد به جرم دو فقره قتل درجه اول محکوم به مرگ در کشنده دارویی و نقدی از شریک سابق خود میریام اسکنکیو, 44, و, دوست, دوست مانوئل سانتانا, 37, a/k/a نلسون Lugo. پلیس بدن خود را در 19 آوریل سال 1998 در داخل یک آپارتمان در شرق فیلادلفیا خیابان در نزدیکی شمال خیابان کاج در نیویورک.

در سال 2017 مشترک درخواست قاضی Richard K. Renn دور انداخت حکم اعدام است.

Renn حکم داد که دانیل Rendine, منتالوو را محاکمه وکیل موفق به حضور موثر خود در مورد مجازات فاز.

دادستان و قاضی را تکرار اظهارات به هیئت منصفه است که حکم آنها به سادگی یک توصیه نیز او را محروم از یک نمایشگاه صدور حکم شنیدن Renn تعیین می شود. که به دلیل تصمیم هیئت داوران الزام آور است.

نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه است دوباره به دنبال مجازات اعدام. منتالوو است که انتظار می رود در دادگاه برای یک وضعیت شنوایی در ژوئن 30.

Noel منتالوو

Noel منتالوو در حال حاضر 54, نیویورک شد, مجرم اول و درجه دوم در قتل و محکوم به مرگ برای اسکنکیو کشته شدند.

در 2019, Bortner انداخت از محکومیت و حکم اعدام.

مشترک درخواست قاضی شریل A. Dorney او گفت: misspoke زمانی که او دستور داوران گفتن اعضای که اگر دادستان را ملاقات کرده بود بار خود را اثبات و سپس خود را به حکم "باید گناه." فرانک Cutruzzula, Noel منتالوو را محاکمه وکیل نمی شی به بیانیه ای که.

Cutruzzula که پس از محکومیت به جرایم مالیاتی در نیوجرسی شهادت داد که او واقعا آماده شدن برای مجازات فاز و یا بررسی مشتری خود را در پس زمینه. دادستان و وکیل مدافع اشتباه توصیف هیئت داوران حکم به عنوان یک توصیه ،

این تصمیم در دادگاه تجدید نظر قبل از پنسیلوانیا دیوان عالی کشور است. (برادر خود را از آنجا اعلام کردند که او مرتکب قتل به تنهایی. اما او اختلاف است که آن را یک سرمایه مورد قتل.)

مرتبط با: کسی که در انتظار مرگ در شهرستان نیویورک قتل?

'یک ماهی بیمار بسیار آلوده استخر'

وکلا که مسئولیت رسیدگی به مجازات مرگ می گویند وارونه نقطه به نقطه دیگر مسائل با مجازات اعدام در دولت است.

در پنسیلوانیا وجود دارد هیچ ایالتی در اتاق فراهم می کند که نمایندگی برای افرادی که نمی توانیم مشاور در مورد مجازات مرگ گفت: Marc ادیب مدیر شرکت اطلس مرکز پایتخت نمایندگی غیر انتفاعی مجازات اعدام مرکز منابع.

دولت او گفت: همچنین ارائه نمی دهد هر گونه پول برای بی بضاعت دفاع.

"من می خواهم توصیف نیویورک شهرستان به عنوان یک بیمار ماهی در یک برکه آلوده گفت:" ادیب که اشاره کرد که از جمله دفاتر وجود دارد متحده از جمله ویرجینیا گرجستان و می سی سی پی. "منظورم این است که این دولت مشکل است. آن را رک و پوست کنده ایالات متحده مشکل است. اما این یک حالت خاص مشکل به دلیل پنسیلوانیا گرفته هرگز مجازات مرگ جدی است."

"این فقط York شهرستان شاهد برگشت پس از واژگونی" او بعد از آن اضافه شده است. "کل دولت دیده می شود برگشت پس از برگشت."

راه حل برای بی اثر کمک از مشاور او گفت: است موثر مشاوره.

اما ادیب گفت: او نشان می دهد که دولت باید صرف میلیون ها دلار برای سرمایه نمایندگی. مجازات اعدام گفت: یک آزمایش شکست خورده است که مشکل در راه های متعدد. او گفت که او نمی آن را به عنوان پاسخ.

بسیاری از وکلای با تجربه را نمی خواهد مجازات مرگ به دلیل پرداخت زمانی که آنها در حال دادگاه منصوب بسیار پایین است گفت: Shawn نولان رئیس فدرال جامعه مدافع دفتر سرمایه حکم تجدید نظر واحد که نشان دهنده زندانیان که به اعدام محکوم شدهاند.

هیچ کس قرار داده شده است به اعدام در پنسیلوانیا از سال 1999. رژیم صهیونیستی. تام گرگ قرار داده شده است یک مهلت قانونی برای اعدام هر چند از آن جلوگیری نمی کند دس از دنبال مجازات اعدام.

"مجازات اعدام در پنسیلوانیا هنگامی که شما نگاه کنید در تمام عقب و دولت فقط عدم اجرای هر کسی" نولان گفت. "باید آن را لغو. این اتلاف منابع است."

همچنین علاقه: 20 سال بعد از آخرین Pa. اعدام مدتها در انتظار مجازات اعدام گزارش منتشر شد

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

که در انتظار اعدام, قتل در نیویورک, شهرستان ؟

  • پل گمبا-تیلور (1992)
  • هوبرت مایکل جونیور (1995)
  • علامت Spotz (1996)
  • جان کوچک (1996)
  • Kevin Dowling (1998)
  • میلتون منتالوو (2000)* (نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه است دوباره به دنبال مجازات اعدام پس از یک قاضی انداخت از حکم او.)
  • Noel منتالوو (2003)* (این مورد در دادگاه تجدید نظر قبل از پنسیلوانیا دیوان عالی کشور پس از یک قاضی به او اهدا یک محاکمه جدید.)
  • Harve جانسون (2009)
  • کوین Mattison (2010)
  • هکتور مورالس (2011)
  • Aric دارد (2013)
  • تیموتی Jacoby (2014)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن