در پنسیلوانیا مبارزه با پوشیدن ماسک شامل برخی از کلید جمهوری خواهان و آزادی

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکهانتشار: 10:10 AM EDT Jul 21, 2020قبل از معاون سابق رئیس جمهور جو

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

قبل از معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به او تحویل داده اخیر سخنرانی در پنسیلوانیا یک پیام پخش شد بیش از سخنرانان.

"لطفا نگه داشتن ماسک در کل زمان است که در حال حاضر لازم الاجرا توسط ایالت پنسیلوانیا و فرماندار."

این گروه حدود 50 نفر پیروی و همچنین تمرین های اجتماعی فاصله در مکگرگر صنایع فلزی مشغول به کار کارخانه در نزدیکی اسکرانتون.

بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد شد و همچنین با پوشیدن ماسک در دونمر کارخانه در جولای 9.

کمپین متوقف می شود: بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن را فشار جدید را به نفع خود رای دهندگان در میدان نبرد پنسیلوانیا

که در همان روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فرستاده خود را بالا قائم مقام معاون رئیس جمهور مایک پنس به پنسیلوانیا است.

زمانی که نیروی هوایی دو فرود در فرودگاه لنکستر در لیتیتز, پنس با پوشیدن ماسک. او با استقبال دیگر رهبران جمهوری خواه مانند کنگره لوید Smucker که آنها نیز با پوشیدن ماسک.

اما بسیاری از مردم در جمعیت از مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس حامیان آنها با پوشیدن ماسک یا ایستاده حداقل 6 فوت از هم جدا.

رئیس جمهور بود که در واشنگتن دی سی است که روز تا به حال به ندرت پوشیده, ماسک, که در آن نقطه. که تغییر دو روز بعد زمانی که او بازدید والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی و عینک ماسک در حالی که بازدید از بیماران.

و آن را حتی بیشتر است که دوشنبه شب هنگامی که او ارسال شده یک عکس از خود را با پوشیدن ماسک.

"ما از ایالات متحده در تلاش های ما برای شکست نامرئی چین ویروس و بسیاری از مردم می گویند که آن را وطن پرست به پوشیدن ماسک صورت زمانی که شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در روز دوشنبه. "وجود دارد هیچ کس بیشتر میهنی از من مورد علاقه خود را رئیس جمهور!"

رئیس جمهور به نظر می رسد به تغییر موضع خود در ماسک, اما آن باقی مانده است دیده می شود اگر جمهوری خواهان در ایالت پنسیلوانیا را به دنبال خود منجر شود.

50 زندگی: این ساکنان نیوکاسل به اشتراک گذاری مشابه تراژدی از دست دادن زندگی خود را به COVID-19

برخی از مقام های جمهوری خواهان در دولت شده اند با پوشیدن ماسک برای ماه حتی اگر آنها ندارد موافقت با ایمنی اجباری از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ دموکرات از نیویورک شهرستان. که شامل گزارش ایسنا ، پت Toomey یک جمهوری خواه از Lehigh Valley است که برای دفاع از ماسک از ماه مارس و جدید پنسیلوانیا مجلس Bryan کاتلر یک جمهوری خواه از Lancaster County است.

اما رئیس سابق مایک Turzai یک جمهوری خواه از Allegheny County, و ده ها تن از دیگر جمهوری خواهان در مجلس شده است به مبارزه با ماسک قیمومیت.

چگونه پنسیلوانیا, ماسک, مبارزه آغاز شده

Rep. اهل الماس یک جمهوری خواه از لبنان County, طول می کشد اعتبار برای شروع ماسک بحث در پنسیلوانیا است.

"من به نوعی پیشگام نمی پوشیدن ماسک," او گفت:.

الماس گفت که او اولین دولت جمهوریخواه مجلس به عموم نشان می دهد که او با پوشیدن ماسک.

او چند مشکل با پوشیدن ماسک: آنها ایجاد سوء ظن است که هر کس COVID-19; او فکر می کند که آنها بی اثر بود و او فکر می کند که آنها ناعادلانه به افراد با شرایط پزشکی خاص.

"ما در حال ایجاد یک جامعه که در آن همه ما از یکدیگر جدا و فرض کنیم همه خطرناک است و حمل یک بیماری" الماس گفت. "ما در حال تبدیل آن به: هر کس گناه است تا آنها اثبات شده بی گناه است."

همچنین با وجود آنچه متعدد دانشمندان و پزشکان می گویند او را باور نمی کند ماسک کار می کنند.

مخالفان: Lebanon County شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ به عنوان دیگر شهرستان در پنسیلوانیا انجام داده است

ماسک بشود': لبنان Rep. اهل الماس می بالد در رسانه های اجتماعی مورد پوشیدن ماسک صورت در حالی که خرید

او گفت: علم به نظر می رسید با او به توافق برسند که این ویروس برای اولین بار پخش در سراسر ایالات متحده و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود در برابر ماسک.

که تغییر سه ماه پیش زمانی که CDC توصیه می شود از ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

اما الماس نیست ذهن خود را تغییر.

"قابل استفاده مجدد ماسک مشکل ساز هستند," او گفت:. "آنها می توانند مرطوب و جمع آوری باکتری اگر آنها به درستی تمیز شود. اگر شما می خواهید به درستی پوشیدن ماسک یک بار مصرف است. بیش از حد بسیاری از مردم کمانچه با آنها و در نهایت دست زدن به صورت خود را بیشتر."

او گفت: یکی دیگر از دلایل او نمی پوشیدن یک ماسک است که او را به خاطر حمایت از نامزد خود که دارای یک وضعیت پزشکی است که مانع او از پوشیدن ماسک. او گفت: پوشیدن ماسک باعث تشنج او; او به تازگی به حال یک تشنج شدید در حالی که با پوشیدن یک ماسک را انتخاب کنید تا شاهدانه پزشکی.

گرگ دستور شامل احکام پزشکی, اما بسیاری از تجار اجازه نمی دهد مشتریان در داخل کسب و کار خود را بدون ماسک الماس گفت.

"اگر ما در حال رفتن به حذف unmasked افراد با شرایط پزشکی از کسب و کار و سپس بیایید دست کشیدن از رمپ ویلچر, هم," او گفت:.

بیشتر حکم ممکن است: "ما می دانیم این ویروس نرفته است'

الماس معتقد است که راه حل بهتر از یک ماسک از دستور فرماندار برای علامتی مردم به قرنطینه و بدون علامت مردم "واقعا نمی نیاز به."

پنسیلوانیا اخیر موج مثبت COVID-19 موارد می توان به بیش از فقط بدون علامت ناقل این بیماری به گفته مقامات بهداشتی دولت.

الماس, که گفت که او "متنفر نزدیک سخنوران" و همیشه حفظ "5 فوت از فضای شخصی برای شروع با" آیا حمایت اجتماعی فاصله شدید شستن دست و مطابق با اصول بهداشتی و شستشو و تعویض لباس در هنگام آمدن به خانه از فضاهای عمومی.

اما او پشتیبانی نمی کند ماسک و او مخالف با دولت آموزش و پرورش دستورالعمل های است که نیاز به ماسک در مدرسه این سقوط.

"معلمان باید به اندازه کافی برای انجام. در حال حاضر آنها باید ماسک پلیس بیش از حد؟" الماس گفت.

الماس فکر می کند یک محیط شاد است: "اگر شما می خواهید به پوشیدن یک ماسک خوب است. من نمی خواهد می گویند هر چیزی بد در مورد شما. من را انتخاب کنید برای پوشیدن یک. لطفا چیزی نگو بد در مورد من. من قصد ندارم به زور خودم را به فضای شخصی خود را."

چگونه ماسک مبارزه ادامه

خواهان راه اندازی یک جنگ سیاسی با گرگ کسب و کار بیش از خاموش شدن ناگهانی گفت: این یک تهدید برای معیشت و آزادیهای فردی.

در حال حاضر آنها می گویند شبیه چیزهایی که در مورد ماسک.

برای برخی از جمهوری خواهان, ماسک, مبارزه نیست در مورد پزشکی است. آن را در مورد حکم.

دولت Rep. Ryan وارنر خواه از Fayette County, صحبت در مورد آزادی و آزادی در جولای 1 ویدیو در Facebook صفحه.

او گفت که او موافق با پوشیدن ماسک در بسیاری از مواقع اما او فکر نمی کند وزیر بهداشت دکتر راشل Levine حق مردم را به پوشیدن ماسک زیرا او رسمی انتخاب می شوند. Levine منصوب شد توسط Wolf.

"تصمیم گیری از فرماندار هستند جانبه اقتدارگرا تصمیم گیری. این است که چگونه ما انجام کارهای" وارنر گفت.

مانند وارنر رهبر اکثریت سنا جیک Corman یک جمهوری خواه از مرکز شهرستان گفت: او نمی اختلاف با پوشیدن ماسک.

"آنچه که ما در حال دعوا است و با استفاده از اورژانس قدرت این فرماندار است و تحمیل آن به مردم" Corman گفت: به آسوشیتد پرس. "ما در یک جامعه آزاد. مردم می توانند تصمیم گیری برای خود."

دولت مجلس نمایندگان و سنا به تازگی رای به نوار فرماندار اورژانس قدرت و به ساکنان نیوکاسل بیشتر از یک می گویند در چگونه آنها می خواهند به حکومت در زمان بحران از جمله اگر آنها می خواهند به پوشیدن ماسک.

مجلس قبلا تلاش برای پایان دادن به فرماندار اضطراری اعلام و بدون رضایت او اما دولت حکم دیوان عالی به پایان رسید که در تلاش است.

به تازگی مجلس رای به تغییر دولت قانون اساسی و پایان دادن به اورژانس اعلام و گرگ را وتو کرد که طرح.

"ما اعتقاد داریم که قدرت ما مشترک المنافع واقعا استوار با مردم گفت: مجلس Bryan کاتلر یک جمهوری خواه از Lancaster. "پنسیلوانیا است نه یک دیکتاتوری و رای دهندگان باید در نهایت تصمیم بگیرد."

او گفت: قوه مقننه در تلاش است تا کار با فرماندار و پرسید: برای پیوستن به یک آینده نیروی کار به مدیریت بحران است.

"فرماندار تبدیل شده و ما را در تصمیم گیری به جای آن مراجعه به تنهایی برای ماه ها در پایان" کاتلر گفت.

در مورد ماسک

پنسیلوانیا دموکرات ها و جمهوریخواهان و مقامات بهداشتی که مدافع ماسک اشاره می کنند که آنها را در کشورهای مشترک المنافع.

آنها استفاده شده است در اینجا برای بیش از یک قرن در جراحی دندانپزشکی و دیگر تنظیمات پزشکی, صنعتی, عملیات, مراقبت های دامپزشکی و بیشتر.

این استفاده برآورده شده است و بدون اعتراض و ماسک اعتماد شده اند به انجام آنچه آنها را به انجام طراحی شده — ارائه یک مانع قابل اعتماد در برابر آلودگی.

در ساده ترین شرایط, آنها طراحی شده برای نگه داشتن مردم از بیمار شدن.

ماسک حامیان می گویند آنها یک ابزار مورد نیاز در زمان بحران بهداشت عمومی — فقط مانند آنها استفاده می شود برای جلوگیری از مرگ و میر در سال 1918 آنفولانزای همه گیر و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان سلاح سیاسی.

"هنگامی که ما باید در مبارزه با این ویروس ما به مبارزه خود در مورد ماسک" گفت: رژیم صهیونیستی است. سرهنگ جان Fetterman, که گفت که او می پوشد یک ماسک را هر بار که او می رود به فضاهای عمومی.

او اشاره کرد که آن را نه فقط دموکراتیک فرمانداران که می خواهند ساکنان دولت به پوشیدن ماسک.

"فرمانداران ایالت آلاباما تگزاس و فرمانداران در بسیار قرمز متحده در حال التماس برای, ماسک" Fetterman گفت. "آنها آن را درک کنند نه یک بیانیه سیاسی. این ابزار تا زمانی که ما یک واکسن."

زمانی که Alabama رژیم صهیونیستی. کی Ivey صادر ماسک دستور هفته گذشته او گفت که او می دانست که سفارش خواهد بود برای به اجرا درآوردن.

"من همیشه ترجیح می دهند مسئولیت شخصی بیش از یک دولت قیمومیت و در عین حال من نیز می دانم که با تمام قلب من است که اعداد و داده ها بیش از چند هفته گذشته قطعا روند در جهت اشتباه" او گفت:.

در آن زمان آلاباما تا به حال بیش از 58,000 موارد مثبت و در بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه غرق شد.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت هفته گذشته در دفاع از ماسک خود دستور در یک پیام ویدئویی.

"در حال حاضر من می دانم که بسیاری از همه شما نا امید. پس هستم" او گفت:. "من می دانم که بسیاری از شما نمی خواهم ماسک مورد نیاز است. من نمی یا. این آخرین چیزی است که من می خواستم به انجام. در واقع آینده به گذشته است. آخرین چیزی که هر یک از ما می خواهید به قفل تگزاس بازگشت دوباره. هر روز حقایق بدتر. اگر ما نمی کند این بیماری به سرعت بیمارستان های ما خواهد تاخت و تاز کردن و من ترس آن را حتی تحمیل برخی از مردم است که من صحبت کردن در به سمت راست در حال حاضر."

فرمانداران جمهوریخواه در آرکانزاس, مریلند, کارولینای شمالی و اوهایو ارائه پیام های مشابه.

و سابق فرمانداران جمهوریخواه در پنسیلوانیا می گویند آنها حمایت گرگ قیمومیت.

"همه ساکنان نیوکاسل باید توجه گرگ دولت بخشنامه به پوشیدن ماسک زمانی که بیرون از خانه" سابق رژیم صهیونیستی. تام ریج در بیانیه ای گفت. "مثل همه ساکنان نیوکاسل Gov. گرگ و دبیر Levine به امید جلوگیری از COVID-19 سنبله تأثیر کشورهای دیگر به طوری که ما می تواند اقتصاد ما را به بالا و در حال اجرا به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. با پوشیدن یک ماسک ساده و فداکارانه عمل همه ما باید پشتیبانی می کند."

جانشین او تکرار است.

"پوشیدن ماسک خود را به مقدار و گفت بیایید ضرب و شتم virus در حال حاضر نه بعد از آن زمانی که آن را ممکن است خیلی دیر" سابق رژیم صهیونیستی. علامت Schweiker در بیانیه ای گفت.

حدود 100 ، 000 ساکنان نیوکاسل را آزمایش مثبت برای COVID-19 و بیش از 7000 فوت کرده اند. بیش از 4,800 یا 68 درصد از این مرگ و میر شده اند در خانه های سالمندان.

در حالی که بسیاری از ساکنان نیوکاسل شده اند قادر به رفتن به خارج و تجربه نوعی از تابستان حتی اگر آن را یک نقاب دار یکی از ده ها هزار نفر از خانه سالمندان و بیماران هنوز هم زندگی در انزوا به دلیل ادامه گسترش عفونت است.

لوین گفت: coronavirus به طور معمول وارد خانه های پرستاری از طریق کارگران که بدون علامت ناقل این بیماری است. ضروری است که کارگران و مردم آنها را در تماس با در عمومی با پوشیدن ماسک, او گفت:.

به عنوان وزیر بهداشت همیشه می گوید: "ماسک خود را محافظت می کند و من ماسک شما محافظت می کند."

ملت بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci و CDC می گویند ماسک محافظت از هر کس.

که شامل تعداد زیادی از ساکنان نیوکاسل در 20s خود را که در حال گرفتن و گسترش این بیماری است.

ناظر انتخابات و تحلیلگر سیاسی تری مدونا که معمولا پس از مصرف یک طرف در مسائل سیاسی است که مصرف یک طرف در ماسک بحث است.

"من بسیار حمایت از پوشیدن ماسک در مکان های" مدونا گفت. "من درک می کنم منفی در این مسئله است. من درک می کنم این استدلال. اما این موقتی است و آن را شامل مرگ و زندگی است. با پوشیدن ماسک در مکان عمومی, معقول به نظر می رسد به من."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب