ورودی UC برکلی دانشجویان تنظیم برنامه های مسکن برای پاییز سال 2020 پس از ترکیبی ترم اعلام

پس از دانشگاه برکلی اعلام کرد طرح خود را روز شنبه به صورت ترکیبی ترم پاییز ارائه می دهد که هر دو در فرد و کلاس

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

پس از دانشگاه برکلی اعلام کرد طرح خود را روز شنبه به صورت ترکیبی ترم پاییز ارائه می دهد که هر دو در فرد و کلاس های آنلاین دانشجویان ورودی باید نیاز به ایجاد تنظیمات برای سال تحصیلی آینده.

وجود دارد محدود خواهد شد فرد در کلاس گزینه برای سقوط 2020 اما حضور فیزیکی مورد نیاز نمی باشد برای کلاس و یا بحث, بخش ها با توجه به campuswide ایمیل از صدراعظم کارول مسیح است.

در علاوه بر این به دانشگاهی تنظیم شده میان COVID-19 گیر عناصر دیگر از پردیس زندگی مختل شده است برای دانش آموزان به خصوص در شرایط مسکن. با توجه به مسیح ایمیل در پردیس مسکن تنها جای 6,500 دانش آموزان و اولویت داده خواهد شد و به کسانی که نیاز به تسهیلات ویژه از جمله دانش آموزان با معلولیت.

با توجه به محدود گزینه های مسکن در پردیس برخی از دانشجویان بلاتکلیف باقی می ماند در مورد برنامه های خود را برای سقوط.

ورودی اول Tania Salceda گفت که او تنها قادر خواهد بود برای شرکت در اولین ترم در فرد است که اگر او ارائه شده در پردیس مسکن.

"من باور دارم که بهترین چیز برای من به عنوان یک ورودی دانشجوی سال اول است که به زندگی در محوطه دانشگاه بودن که من توانایی انطباق و انتقال به زندگی دانشگاهی با دیگر دانشجوی سال اول" Salceda گفت: در ایمیل. "از آن همه خواهد بود بیش از حد برای من به عنوان یک دانشجوی سال اول زندگی می کند که 6-7 ساعت به دور از UCB."

پیدا کردن مسکن در شهر برکلی همچنین ارائه یک چالش برای دانش آموزانی که ممکن است زندگی در خوابگاه برای سقوط.

ورودی انتقال دانشجو Bryan هرناندز گفت: مسکن برای سقوط هنوز مشخص نیست با توجه به متفاوت مسکونی و ظرفیت های خارج از محوطه دانشگاه واحد نور از COVID-19.

"اگر مسکن واحد است مجبور به تنظیم ساکن اعداد به دلایل ایمنی و مسکن ارائه شد به لغو, من می خواهم برای پیدا کردن دیگر مسکن در خلیج و یا مجبور به ماندن در خانه برای ترم پاییز," هرناندز گفت: در یک ایمیل.

هرناندز گفت: در حالی که او فکر هیبرید روش به نظر می رسید مانند یک "سازش" او باقی مانده است در مورد فرصت ها و دسترسی برای دانش آموزان محروم مثل خودش با موانع یادگیری آنلاین.

علاوه بر این هرناندز اظهار داشت که او "نا امید" شهریه باقی خواهد ماند در در-فرد با وجود هزینه های پیاده سازی مدل هیبریدی.

"من فقط امیدوارم که کال را در نظر می گیرد صدای آن دانش آموزان و تنظیم شهریه و یا بازپرداخت کسانی را انتخاب کنید که به ترم پاییز کاملا آنلاین" هرناندز " در ایمیل.

دیگر دانش آموزان طرح به ادامه قبلی خود برنامه های مسکن بدون در نظر گرفتن ترم پاییز آموزش سبک.

مایکل Wiafe یک ورودی تحصیلات تکمیلی دانشجو گفت: دانشگاه برکلی ترکیبی از گزینه های ارائه شده کمتر محدود گزینه در مقایسه با قالب مجازی او با تجربه در سال آخر خود را در دانشگاه ایالتی سن دیگو.

Wiafe اضافه شده که با وجود پنج شنبه اعلام, او هنوز هم می شود در حال حرکت به برکلی برای بهتر تسهیل ابتدا از دانشگاه خود تجربه می کنند.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن