افزایش COVID-19 موارد می تواند به خطر اندازد UC برکلی سقوط برنامه های دولت می گوید

UC برکلی دولت گزارش روز شنبه یک "مورد" افزایش در پردیس دانش آموزان آزمایش مثبت برای COVID-19. با توجه به campu

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

UC برکلی دولت گزارش روز شنبه یک "مورد" افزایش در پردیس دانش آموزان آزمایش مثبت برای COVID-19.

با توجه به campuswide ایمیل از دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS مدیر پزشکی آنا هارت و UHS دستیار معاونت مرد Nicolette تعداد موارد افزایش یافته و از 23 تا 70 در یک هفته.

"بسیاری از این موارد ناشی از یک سری اخیر احزاب متصل به CalGreek سیستم" هارت و Nicolette گفت: در ایمیل. "به طور کلی این عفونت ها به طور مستقیم مربوط به رویدادهای اجتماعی که در آن دانش آموزان باید به دنبال اقدامات ایمنی اساسی مانند, فیزیکی, فاصله, پوشیدن پوشش صورت محدود کردن رویداد و گردهمایی در خارج."

برای کسانی که آزمایش مثبت برکلی بهداشت عمومی و UHS کارکنان مشغول اند در تماس با ردیابی و اطلاع از افرادی که ممکن است در معرض.

با توجه به هارت و Nicolette افزایش موارد موثر بر برنامه ریزی برای سقوط.

"در رای ما شاهد افزایش موارد آن را تبدیل شدن به سخت تر به تصور آوردن دانشگاه ما جامعه را در راه ما تجسم," هارت و Nicolette گفت: در ایمیل.

هارت و Nicolette توصیه دانشگاه و جامعه برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ و احزاب شلوغ فضاهای معاشرت در داخل خانه و تجمعات بدون فاصله فیزیکی و چهره پوشانده اند.

آنها همچنین گفت: مردم باید خود را چک کنید دمای روزانه و تست شده اگر آنها شروع به نشان دادن هر گونه علائم.

"اگر ما می تواند ما COVID-19 مورد تعداد کم ما می تواند همچنان به حرکت رو به جلو با ما ترم پاییز برنامه های" هارت و Nicolette گفت: در ایمیل.

آنها اضافه شده است که دانشگاه دولت است بحث در مورد پتانسیل توسعه کوچک "حباب" گروه 10-12 دانش آموزان در محوطه دانشگاه برای افزایش تعامل اجتماعی و محدود کردن قرار گرفتن در معرض در پاییز.

آنها همچنین کار بر روی تست استراتژی و کنترل محیط زیست با توجه به ایمیل.

"پردیس متعهد به انجام همه ما می توانیم برای به حداقل رساندن عفونت و شیوع COVID-19 در محوطه دانشگاه" هارت و Nicolette گفت: در ایمیل. "موفقیت این بستگی به همه ما انجام بخشی از ما برای حفظ خودمان و دانشگاه ما جامعه امن و سالم است."

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن