افزایش COVID تست یک نقطه عطف بزرگ برای سانتا باربارا شهرستان

"این ویروس نمی کشد آخر هفته و آن را نمی کند به خانه اگر رو به آفتاب, روز زیبا در کنار سواحل ما" گفت: رژیم صهی

توسط NEWSWORLDS در 14 اردیبهشت 1399

"این ویروس نمی کشد آخر هفته و آن را نمی کند به خانه اگر رو به آفتاب, روز زیبا در کنار سواحل ما" گفت: رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom چند روز قبل از او بسته اورنج کانتی سواحل در روز پنج شنبه. به عنوان کالیفرنیای جنوبی سر به دیگری گرم آخر هفته استاد راهنما گرگ هارت به نقل از فرماندار و ستایش بابا Barbarans برای گرفتن ویروس در گشاد گشاد راه رفتن در بعد از ظهر جمعه COVID پايه بلند كن بادي. او همچنین هشدار داد که کلانتر نمایندگان خواهد بود گشت سواحل توسط اسب و وسیله نقلیه همه زمین از Gaviota به Rincon به توضیح است که فاصله فیزیکی مورد نیاز است و حتی در خارج از منزل.

"ما می تواند تمرکز بر روی منفی و شلاق را گفت:" هارت "و یا آرام و حمل و نقل." هر چند کوچک سواره نظام از بوق وسایل نقلیه منتقل شده بود از طریق سانتا باربارا پیش از آن روز هیچ اشاره ای داشت و اعتراض خود را به ماسک fearmongering و اقامت در خانه سفارش دهید.

جمعه اعداد برای شهرستان نداشت جدید مرگ و میر — هر چند هشت باید تسلیم تا کنون — 10 جدید افراد آزمایش مثبت 60 نفر در دوره نقاهت در خانه و 36 بودند در بیمارستان, 14 از آنها در بخش مراقبت های ویژه. این شهرستان در مجموع به حال 506 موارد است.

بیشتر موارد محدود به کشف به عنوان سه رایگان تست سایت برای عموم باز خواهد شد در هفته آینده برای اولین بار در سانتا ماریا در مارس 5. شهرستان افسر بهداشت دکتر هنینگ Ansorg گفت: هدف خود بود 500-650 آزمون در روز است. (نگاه کنید به "S. B. شهرستان آغاز می شود جامعه, تست" برای اطلاعات بیشتر.) صد نفر آموزش دیده برای کمک به با تماس با ردیابی که به دنبال خواهد داشت به منظور جلوگیری از گسترش بیماری گفت: پیج Batson شهرستان عامه مدیر سلامت جامعه است.

دکتر Ansorg به نام افزایش در تست یک نقطه عطف بزرگ در انتقال به بازگشایی این شهرستان است. فیزیکی فاصله و خوب بهداشت دست رفتن شد به در محل باقی می ماند اما زمانی که آن را به صورت پوشش او گفت: وجود دارد کافی شواهد علمی را به آنها الزامی است. آنها باقی مانده است یک توصیه به خصوص برای مواد غذایی purveyors.

Batson نیز معامله کلمات با خبرنگاران درخواست برای به روز رسانی در لامپوک زندان. او مصمم بود که مقامات زندان بوده و تعاونی در گزارش موارد به بهداشت عمومی و او را فاش نمی کند اخیر عفونت اعداد. همانطور که برای مرکز درمانی که قرار بود ایستاده بود تا در زندان به دلایل جمعه گذشته Batson گفت که او تا به حال دریافت نکرده اند هر به روز رسانی. بخش خصوصی و برخی از مسئولان شهرستان ابراز نا امیدی در زندان مقامات کم حرف امتناع از برقراری ارتباط است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب