کار باور نکردنی Countywide

من واقعا لذت می برد خواندن مت Kettmann مقاله "سانتا باربارا کانتی شبکه تغذیه" و به خصوص قدردانی برجسته Foodban

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

من واقعا لذت می برد خواندن مت Kettmann مقاله "سانتا باربارا کانتی شبکه تغذیه" و به خصوص قدردانی برجسته Foodbank Lacey Baldiviez و SBC مواد غذایی را نجات جولیا Blanton کسی که با من کار در شهرستان سانتا باربارا مواد غذایی شبکه اقدام کمیته اجرایی.

متاسفانه در حالی که این مقاله ادعا در مورد سانتا باربارا "شهرستان" شبکه تغذیه آن حتی اشاره به کاری که در حال انجام است در اواسط شهرستان و شمال شهرستان برای دیدار با گسترده ناامنی غذایی در جوامع به طور معمول نادیده گرفته و در جنوب شهرستان. این یک مقاله بزرگ, اما آن را واقعا زدم چشم مردم اگر آنها می دانستند آنچه که واقعا در حال انجام در شهرستان سانتا باربارا. این واقعا باور نکردنی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن