محیط داخلی رستوران و مزه و تئاتر دستور بسته

فرماندار گاوین Newsom اعلام کرد روز چهارشنبه در ظهر مورد نیاز بسته شدن برخی از داخل مکان تجمع: رستوران winerie

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

فرماندار گاوین Newsom اعلام کرد روز چهارشنبه در ظهر مورد نیاز بسته شدن برخی از داخل مکان تجمع: رستوران wineries و مزه, اتاق سینما, خانواده, مراکز تفریحی (مانند بولینگ کوچه و پنبه حلاجی شده قفس), باغ وحش, موزه ها و cardrooms. اقدامات رفتن به اثر بلافاصله در 19 استان ها از جمله سانتا باربارا و خواهد بود پایدار برای حداقل سه هفته.

کالیفرنیا کاکل 6,000 مرگ و میر امروز با 110 نفر در حال مرگ در طی 24 ساعت گذشته Newsom گفت: از یک بیماری است که اهداف افراد مسن و کسانی که با شرایط موجود پیش حمله به ریه ها و سیستم های اندام های دیگر در سراسر بدن از جمله مغز و کلیه ها و خروج از آسیب پایدار است. جمعیتی دارای اریب نسبت به افراد جوان در کالیفرنیا (سانتا باربارا کانتی. Newsom اعلام کرد که علاوه بر مرگ و میر, تست مثبت بودند نیز در حال افزایش است. 19 شهرستانهای شده بود در سه روز لیست سازمان دیده بان به شدت بالا رفتن موارد COVID-19 و شامل همسایه ونتورا کرن و لس آنجلس بوده است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


موارد جدید در سانتا باربارا ضربه اوج دیروز با 96 جدید موارد county بالا در خارج از لامپوک ندامتگاه عفونت های اضافی مرگ است که مطرح شده و در مجموع به 29 که شناخته شده اند و از COVID-19 در شهرستان پس از مارس. شصت و مردم در بیمارستان بستری شد — 13 درصد افزایش بیش از دو هفته پیش و 21 در تخت های مراقبت ويژه و 16 درصد از کسانی که در دسترس است.

Newsom تاکید کرد که بارها باید دید که دستور داده شد در شهرستان سانتا باربارا در ژوئن 28. محلی میله است که شامل مواد غذایی و تحصن کردن خدمات در رابطه با رستوران ها از مطالعه حذف از "نوار" رده. دولت سواحل باقی مانده است, باز این آخر هفته Newsom گفت: اما مناطق پارکینگ خواهد شد. تغییرات در اثر بزرگتر در پارک های او اضافه شده است. (نگاه کنید California State Parks برای اطلاعات بیشتر.)

سانتا باربارا شورای شهر در رای گیری روز شنبه, ژوئن 30 به نزدیک سواحل جلوتر از سه روز تعطیلی در نتیجه آنها باز باقی می ماند. شهرستان تصمیم به ترک سواحل پارک و مسیرهای باز بیش از روز یادبود در ممکن است اما هشدار داد که پارکینگ خواهد دید اگر اجتماعی فاصله نگهداری می شد. آنها بیش از حد باز باقی می ماند در چهارم.

فرماندار همچنین خواسته کالیفرنیا به تغییر چهارم جولای برنامه ای که شامل بیش از یک خانوار جمع آوری به منظور کاهش انتقال این بیماری است. هر دو سانتا باربارا و Goleta را لغو برنامه ریزی شده خود را نمایش آتش بازی. Santa Barbara County Fire ارسال توجه کنید که حتی "امن و سالم" آتش بازی بودند قانونى در هر منطقه به جز شهرهای سانتا ماریا گوادلوپ و بردسير.

"کالیفرنیا دیدن این ویروس گسترش در نرخ هشدار دهنده در بسیاری از نقاط کشور ما در حال بدست گرفتن اقدام فوری برای کند کردن روند گسترش این ویروس در این مناطق گفت:" Newsom. "ما خم منحنی در ایالت کالیفرنیا یک بار ما را خم منحنی دوباره. اما ما در حال رفتن به باید سخت تر و به همین دلیل ما در حال بدست گرفتن این عمل امروز است."

Santa Barbara County بهداشت عمومی نبود فورا در دسترس است برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا یک نظم جدید بود آینده به صورت محلی.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن