ایندی باشگاه کتاب ژوئیه بخوانید

زنبورها توسط Laline Paull شده است به درستی به عنوان یک داستان جایی در بین بازی های گرسنگی و Watership Down — و

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

زنبورها توسط Laline Paull شده است به درستی به عنوان یک داستان جایی در بین بازی های گرسنگی و Watership Down — وجود درام فرهنگی و خشونت رقابت است و یک شخصیت تفسیر از طبیعت است. مجموعه ای در یک باغ کندوی عسل زنبور عسل یک بیولوژیکی دقیق بازگویی اتفاقات و فاجعه رخ می دهد که در پشت دیوارهای یک کندو. اگر چه آن را به fantastical عناصر مانند صحبت کردن زنبورها و حتی طلایی عسل کتابخانه Paull برجسته entomological سحر و جادو از زندگی زنبور عسل. "من تصمیم به چوب به حقیقت از ارگانیسم هر جا که من می توانم. و است که منجر به بهترین داستان من می تواند به دلیل آن بود پولادین با واقع" Paull گفت: در سال 2014 مصاحبه سال زنبورها منتشر شد.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدLaline Paull را 'زنبور'

ما دوست داشتنی شخصیت های فلور, 717, بزرگتر است, amazon web services و زشت تر از بسیاری از خواهران و متولد شد و به پایین ترین طبقه از جامعه — بهداشت کارگر تلقی می شود برای تمیز کردن کندو برای تمام زندگی خود را و قادر به برقراری ارتباط راه دیگر زنبورها انجام دهد. فلور اما می توانید "صحبت" و غیره انتخاب شده است به کار در مهد کودک مراقبت از لارو. در نهایت او با این نسخهها کار راه خود را تا به صفوف تبدیل شدن به یک forager و ترک کندو در جستجوی آن چراغ روشن (گل) و به دست آوردن تجارب فراتر از آن است که خواهر او همیشه می تواند از خواب. با ضخامت شیرین نوشتن Paull ایجاد یک حشره است که یکی بلکه بسیاری از.

زنبورها نشان می دهد چرخه کندوی عسل در طول فصل از زمستان های خوشه ای را به جرم قتل مرد هواپیماهای بدون سرنشین در حالی که اجازه می دهد خوانندگان به ذهن سرگردان ایجاد ارتباط بین کندوی عسل زندگی و وضعیت بشر است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن