'ایندی' باشگاه کتاب ژوئن بخوانید

عکس: حسن نیت ارائه میدهد کارولینای د Robertis را 'Cantoras' گی اداری Flaca, رومینا, پاز و آنیتا پنج عجیب و غری

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد کارولینای د Robertis را 'Cantoras'

گی اداری Flaca, رومینا, پاز و آنیتا پنج عجیب و غریب زنان که شخصی انقلاب درآمیزند با دیکتاتوری 1970s اروگوئه در صفحات کارولینای د Robertis را Cantoras. در مجموعه کنترل از راه دور شهر ساحلی در Cabo Polonio که در آن شخصیت های اصلی عبارتند از تعطیلات با هم آنها خودشان احساس در خانه در هر شرکت دیگر و اجازه گارد خود را پایین و به دور از سخت کنترل دولت در مونته ویدئو که در آن زندگی می کنند.

کتاب دهانه بیش از سه دهه پس از زنان به عنوان آنها همچنان به رفتن به عقب و جلو بین مونته ویدئو و Cabo Polonio, جایی که آنها در نهایت استخر پول خود را به خرید یک کلبه ساحل. در حالی که دیکتاتوری در نهایت به سقوط خود را پناهگاه در ساحل همچنان به ایستادگی یک استعاره برای خود پایدار خانوادگی عشق به یکدیگر. اگر چه هر یک از شخصیت رنج می برد از زیان های بزرگ (هشدار: دارد توضيحات خشونت های جنسی در این کتاب) د Robertis ماهرانه باعث می شود فضا برای هر دو تراژدی و توانمند سازی شادی به زنان یاد بگیرند که به خود منجر معتبر ترین زندگی تحت دشوار و گاهی اوقات تقریبا غیر ممکن است — شرایط است.

این رمان عنوان Cantoras (به معنی زنی که آواز می خواند) یک مرجع به تنها زبان زنان تا به حال به بیان جهت گیری جنسی خود را در زمان به عنوان مدرن ما واژگان نیست و در عین حال برای آنها وجود دارد. حتی قبل از دیکتاتوری در زمان نگه دارید از اروگوئه در سال 1973 کشور دوری افرادی که مطابقت نداشت به heteronormative مسیرهای زندگی. اگر چه این پنج شخصیت در این رمان داستانی د Robertis مصاحبه عجیب و غریب زنان زندگی می کردند که در آن زمان برای ایجاد داستان و شخصیت است که او به طرز ماهرانه ای با هم بافت. د Robertis نوشتن جریان ظرافت در داخل و خارج از هر یک از زن روایت و احساس می کند کمی شبیه یک آهنگ خوانده شده در مراسم بزرگداشت.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اگر چه تجاوز+ در تلاش هستند که نشان داده شده در این کتاب منحصر به فرد به یک زمان خاص و مکان این موضوعات جهانی است که همه مردم می تواند مربوط به. در مصاحبه اخیر خود در خواندن زنان , پادکست د Robertis گفت: "در میان پرسش که سوخت این کتاب 'چگونه ما ایجاد پناهگاه برای خود و هر یک از دیگر ؟ و چگونه زندگی می کنیم radiantly زمانی که جهان اطراف ما به نظر می رسد خم در ما حک?' که ممکن است یک سوال برای یک زمان دشوار در اروگوئه تاریخچه و برای دگرباشان جنسی زنان است که در آن تاریخ است. اما آن را نیز یک انسان سوال: "چگونه زندگی کنیم radiantly در زمان های دشوار است؟'"

در لحظه ای که همه ما با تأمل در چگونه برای پیدا کردن یک نور در انتهای تونل طولانی Cantoras یک فانوس.


برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ایندی باشگاه کتاب, نگه داشتن چشم در independent.com/category/arts-entertainment و پنج شماره چاپ. همچنین شروع با پیوستن به ما Goodreads گروه در tinyurl.com/SBIndyGoodreads.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن