'ایندی' مدیر خلاق می فرستد با تشکر از شما برای خوانندگان

زمانی که من در مورد آن فکر می کنم, من همیشه یک بیت از اخبار جستوجوی است. به عنوان یک معلم مدرسه ابتدایی در حو

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

زمانی که من در مورد آن فکر می کنم, من همیشه یک بیت از اخبار جستوجوی است. به عنوان یک معلم مدرسه ابتدایی در حومه مریلند من التماس مادر من برای اشتراک به زمان, U. s. اخبار & گزارش جهانیو ایالات متحده آمریکا امروز , بنابراین من می تواند "مقایسه گزارش." من در آنجا ماند تا در اواخر شب انتخابات در انتظار نتایج و نگه داشتن خود من برگه به بررسی صاحب نظران' کار می کنند. در دبیرستان من سقوط در عشق با Jodi کاب, Steve McCurry و عکاسی خبری. من تصمیم گرفتم به دنبال آن جرقه به بروکس موسسه روزنامه نگاری بصری برنامه جایی که من یاد گرفتم که من قطعا نمی خواهید به تغییر جهان از طریق عکاسی و به نوبه خود رویاهای من در جاهای دیگر. پس از فارغ التحصیلی من سرگردان اما در سال 2013, من فرود آمد پشت در سواحل جنوبی و تشکر به بیت موفق باشید — یک قسمت-زمان سرمقاله طراحی شغل در مستقل. وسط مدرسه بچه داخل من کاملا وجد آمدیم.

در حال حاضر به عنوان مدیر خلاق, من بخشی از یک تیم از افرادی که من می توانم با اعتماد به نفس واقعا اختصاص داده شده به این جامعه است. هر هفته ساخت این روزنامه یک تلاش مشترک و کار و عشق است. مردم وجود دارد که برخي قاعدههاي كلي شما هرگز با هم کار را مستقل. کپی ویرایشگر که منافذ بیش از قرار دادن هر کاما و چک هر واقع طراحان گرافیک که اطمینان حاصل شود که این داستان ها بسیار آسان است به عنوان خوانده شده ما ناشر سردبیران وب سایت تیم کارکنان فروش و تحویل رانندگان — هر یک از ما است که با هدف برای این کار یک هدف: برای زندگی آگاهانه جامعه که در آن ما می تواند به تصمیم گیری بهتر چون ما در حال مسلح با حقایق. و در حال حاضر آن را سخت برای دیدن حقایق از طریق مه از سردرگمی بدون کمک کمی از خبرنگاران آموزش دیده برای پیدا کردن آنها.

از طریق تجربه این بیماری همه گیر ما در حال یادگیری است که در سانتا باربارا اختصاص داده شده است به ما به عنوان به خوبی. غلیان احساسات پشتیبانی شده است هیچ چیز کوتاه از الهام بخش و ما در حال حاضر با استفاده از کمک های مالی ما را دریافت کرده اند برای خدمت بهتر به خوانندگان ما. هفته گذشته ما قادر به ترجمه ما را پوشش داستان به زبان اسپانیایی آنلاین, و در چاپ بنابراین ما می تواند رسیدن به بیش از همسایگان ما است. ما می خواهیم به نگه داشتن انجام چیزهایی مانند این ، اما ما نمی توانیم این کار را بدون خود ادامه کمک کند.

بنابراین به عنوان یک بچه از سواحل شرق است که در عشق با این سواحل غرب شهر من می پرسند که شما لطفا همچنان به حمایت از ما. کمک به ما در ارائه اطلاعات شما سزاوار و در عوض ما ادامه خواهد داد به انجام همه چیز ما می توانید به من بدهید که به شما. ما می تواند جهان را تغییر دهید اما ما قطعا می توانید انجام بهترین های ما برای ما گوشه ای از آن است. بنابراین با تشکر از شما برای کمک به ما در زمان به طوری که ما می تواند همچنان به اینجا برای شما زمانی که ما به عقب در زمان عادی.


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب