غیر انسانی زندان درمان

من خواندن بسیاری از مقالات نوشته شده در توجه به FCC زندان واقع در لامپوک. من باید بگویم ... براوو. آنها نقطه

توسط NEWSWORLDS در 14 اردیبهشت 1399

من خواندن بسیاری از مقالات نوشته شده در توجه به FCC زندان واقع در لامپوک. من باید بگویم ... براوو. آنها نقطه در.

شوهر من است زندانی برای بیش از سه چهارم از دو سال حبس. او شده است در پایین امنیت خوابگاه پس از ورود شده است و در تماس با من از پنج شنبه گذشته. در آن روز او به نام من از کوره در رفته. او گفت که او منتظر در صف برای دو ساعت قادر به صحبت کردن با من به من بگویید او بود که قادر به صحبت کنید چرا که آنها در حال بدست گرفتن تلفن های همراه و ایمیل های دور بدون هیچ دلیل دیگر از یکی دیگر از ساختمان های مجاور در این مجموعه شده بود و قادر به استفاده از گفته های همراه پس از آنها نه در واقع در همان ساختمان.

چگونه ممکن است که اداره زندانها است تا قاطعانه در مورد نگه داشتن خانواده ها با هم و لینک به تنها نور در انتهای تونل برای این افراد است که آنها می توانند 15 دقیقه مکالمات تلفنی دو جمله ایمیل های دور در این زمان است که این افراد نیاز به حمایت ؟ که این عمل به تنهایی فقط باعث هرج و مرج برای همه درگیر.

از یک همسر یک زندانی فردی که نمی دانم چه می گویند به من 5 سال هنگامی که او پرسید: اگر پدر بود و نه خواستار چرا که او "با توجه به" ویروس و تا به حال برای دریافت اول بهتر, خوب, من حدس می زنم که من خشک من منابع و استفاده از نعمت و از 1200 مایل دور من می آیند به رسانه ها شاید به برگ ریزان برخی از نور در یک موسسه اسرار و عدم قطعیت است.

زمانی که مردانی که بدون خشونت مجرم در یک توطئه مردان است که خانواده های جوان در خانه به تماشای خیابان کنجد حبس و خانواده ها برای نوعی از راه تبیین زندگی بدون پدر که هیچ راهی برای اجازه دادن به خانواده های کسانی که می دانم که آنها دروغ گفتن در تخت بیمارستان در حال مرگ است فقط غیر انسانی.

آنها می توانید سعی کنید به باور آنها در حال انجام است که آنها می توانند برای خانواده های آسیب دیده. تازه ترین بیانیه از مدیر خود در آوریل 21, ارسال شده در BOP سایت اجازه می دهد بیشتر دقیقه و سپس استفاده از آن دقیقه به نظر می رسد بسیار متناقض بیانیه زمانی که آنها اجازه استفاده و حتی trulincs سیستم ایمیل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب