موقت جامعه توسعه تزار منصوب

در پاسخ به طولانی انتقاد در مورد تالار شهر پیچیده دست و پا گیر و گران توسعه بررسی روند شهرستان سانتا باربارا م

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

در پاسخ به طولانی انتقاد در مورد تالار شهر پیچیده دست و پا گیر و گران توسعه بررسی روند شهرستان سانتا باربارا مدیر پل کیسی فقط منصوب دیرین آثار عمومی رئیس ربکا Bjork به عنوان مدیر موقت این شهر بحرانزده جامعه توسعه بخش. Bjork را پر کردن جای خالی ایجاد اخیر استعفای جورج Buell, بحرانزده سر گروه آنها منتقدان — به ویژه کسانی که در کسب و کار و توسعه جامعه — گسله برای عدم اهلی شهرستان نظارتی وحش.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در میان شهر سالن خودی Bjork است که به عنوان یک عضو از این شهر یک تیم یک هیچ و بی معنی و بسیار صالح دریافت-مسائل-حرفه ای انجام می شود که نمی اتلاف وقت بسیار در بحث کوچک. Bjork کرده شهر در سالن از سال 1989 است اما اجرای عمومی آثار در شش سال گذشته. او را سرپرستی جامعه توسعه بخش طولانی به اندازه کافی اجازه می دهد تا یک جستجوی اجرایی کمیته به ضرب و شتم بوته ملی نامزدها.

با کاهش این شهر مرکز شهر خرده فروشی هسته ای بیش از چند سال گذشته جامعه توسعه بخش شده است به طور فزاینده مقصر تشدید یک مشکل سراسری — تبخیر از آجر و ملات خرده فروشی — ناشی از فروش اینترنتی و عمیقی تغییر در عادات خرید. با ظهور COVID بحران و ویرانی اقتصادی است که تحمیل فشار در شهرستان کیسی مدیر برای ایجاد برخی از مشخصات بالا تغییرات مقاومت ناپذیر شد.

یک توسعه دهنده به ویژه در اد سنت جورج تهدید کرده بود برای راه اندازی یک فراخوان کمپین علیه کیسی. در حالی که دیگران در توسعه کسب و کار و جوامع دارای افکار دوم در مورد خیلی عجول و بی پروا حمله آنها به سنت جورج غضب بیش از نرخ آهسته تغییر محل مصرف و نه آنها نقل مکان کرد و با استدلال است که بسیاری از مشکلات آنها گله و شکایت از سرچشمه با دولت فدرال و حکم حد و خارج از کنترل شهرستان سالن. اعضای شورای شهر در حال رشد به طور فزاینده ای ناآرام و چند تا به حال ساخته شده روشن—برخی از بخش خصوصی و دیگر با صدای بلند—آنها فکر می کردند از آن زمان برای Buell برای رفتن.

به عنوان آثار عمومی czar, Bjork و وزارت او تا به حال تحت لرز از بررسی های زیست محیطی و مشکلات درگیر است. اما نسبت به جامعه و توسعه و عمومی این نسخهها کار پیدا کند و خود را به طوری مستقیما در تیررس بسیاری از آشتی ناپذیر منافع نه نشانی از آن را به حرکت متناقض دستور کار بسیاری از هیئت مدیره های مختلف و اعضای کمیسیون. پر کردن در برای Bjork در حالی که او اجرا می شود توسعه جامعه است برایان d'amour, شهر مهندس.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن