بین المللی خانه بسته برای پاییز سال 2020

دانش آموزان قادر به زندگی در دانشگاه برکلی بین المللی خانه من یا خانه در پاییز و بالقوه باقی مانده از 2020-21

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

دانش آموزان قادر به زندگی در دانشگاه برکلی بین المللی خانه من یا خانه در پاییز و بالقوه باقی مانده از 2020-21 سال تحصیلی.

تصمیم گیری ساخته شده توسط هیئت مدیره در پاسخ به COVID-19 همه گیر شد و به اتفاق آرا تصویب شده جولای 17 و محافظت خواهد کرد مقیم و کارکنان بهداشت و ایمنی با توجه به یک پیام به من خانه و جامعه است. تصمیم گیری خواهد شد و همچنین جلوگیری از یک برنامه به طور بالقوه مخرب تعطیل در وسط علمی اصطلاح در مورد شیوع.

با توجه به بسیاری از فضاهای مشترک در من خانه از جمله جمعی از حمام و ناهار خوری مناطق مدیره احساس خانه قرنطینه ظرفیت خواهد به سرعت غرق شود اگر یکی یا بیشتر ساکنان آزمایش مثبت برای COVID-19.

من-خانه کار کرده است با مسکن پردیس به ارائه مسکن جایگزین گزینه های ساکنان که در برنامه ریزی در زندگی من در خانه در پاییز با توجه به پیام. اگر چه مسکن پردیس برنامه را بسته و پردیس را قبول برنامه های کاربردی و از خانه هر ساکن که نشان می دهد آنها ثبت شد با من-خانه برای پاییز.

زمان I-خانه ساکنان ادامه خواهد داد برای دسترسی به I-خانه و خدمات خود را تا زمانی که قرارداد خود را به پایان می رسد Aug. 15.

بررسی برای به روز رسانی.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن